Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hvordan gjør jeg rein kobbersmykker som har irra?

2. Hvordan gjør jeg rein messing/kobber (???) lysestaker som ser forjævlige ut, med stearin og skitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på om du ikke skal bruke eddik og zalo like deler. Og en gammel tannbørste (evnt. kællen sin:)

Skrevet

Oppvaskmaskinpulver tar det meste, og gjør kobber ganske blankt faktisk. Vet det står man ikke skal bruke det, men har ikke sett noen langtidsvirkninger.

• 4 uker senere...
Skrevet

HA, det tok jo under en måned å få gjort det. Eddik og zalo gjorde susen, nå får vi se når jeg får ånden over meg til å pusse sølvøredobber. Har noe sånt som førti par og svært få uten kruseduller så jeg ser for meg at det må litt opp-psyking til. Kanskje barnearbeid er tingen?

Skrevet

Kobbersmykker?

Du har kanskje noen flere lilla sjal enn hva gjennomsnittskvinnen har i skapet?!

Skrevet

Jeg er jævla gammal.

Dessuten har jeg faktisk veldig få sånne norrøne jeg-har-aldri-sex-smykker.

Skrevet

Jeg-har-aldri-sex-smykker??!! Haha! Hva i alle dager er det?

Skrevet

Digre norrøne greier festa på dyre husflidssjal, akkompagnert av Fjällräven-sekk og fotformsko på tur i teateret på sesongkort.

Skrevet

Så lavt har jeg aldri sunket, husker jo faktisk den tida da Ecco var synonymt med fotformsko, og det er og blir det styggeste i verden. Eneste man kan sammelikne med er solide Scholl spasersko med kraftige hæler og eselfarget spaserdrakt og manneklipp.

Skrevet

Sølvpussing er visstnok barnslig enkelt med denne metoden:

- Fyll kjøkkenvasken med varmt vann

- Ha i dugelig med salt

- Legg aluminiumsfolie i bunnen

- Legg sølvsmykkene nedi vannet

Litt magisk kjemi og voilá, pusset i alle krinkler og kroker!

Skrevet

Sandiser er bedre:o)

Alt bra i Norway?

Skrevet

jeg har Ecco og Scholl sko.... haha... jeg er i tillegg super fornøyd :-)

men jeg har hatt sex da. jeg lover, det er helt sant :P

Skrevet

norrøne greier? faen, der ble jeg kvalm igjen ;( ja, jeg har tatt meg vann over hodet og innrømmer det gjerne. jeg skulle bare finpusse litt på ett par tre karakterer for å komme drømmen min nærmere. jeg angrer ;( jeg har vært kvalm siden mandag, er det normalt? medstudentene flagrer forbi med kvalmende smil om munnen, jeg smiler kvalmende tilbake, i det hele tatt; det går mye kvalme for tiden? og ang. norrønt; jeg liker norrønt, jeg liker lydverket, jeg liker trymkvadet (verdens første transe?) jeg liker det meste, bare jeg slipper å lære det på 2 uker LIZzÅM! det er 12 år siden, mye har skjedd på de 12 årene. jeg føler meg slettes ikke klar luten, men det finnes ingen vei utenom. jeg er dømt. herregud. men læreren er hot ;)

Skrevet

Masai er vel dagens fotform, ikke særlig pene, men har hørt at de duger.

Apropos de lysestakene dine, Luten, blir de gullende rene under rennede glovarmt vann. Det er noe dritt for vask og rør, men lar du det renne lenge nok så går det sikkert bra.

Skrevet

Haha Thalia, akkurat hva jeg tenkte også ;-)

Skrevet

Unnskyld meg, men var det nødvendig å dytte dette opp? Har fortrengt dette siden jeg så spørsmålet før jul, men nå måtte jeg. Her snakker vi over hundre år gammel irr og jeg er ikke en gang halveis på de snirklete beslaga. Vel jeg tar ett av gangen. Det har jeg gjort i 6 år.

Skrevet

Jeg trur deg, hehe - men spørsmålet er om du fikk sex med klassiske eccoscholl-sko på, eller om du har lurt deg til sex uten å følge opplysningsplikten om skopreferanser?

Skrevet

Hm, hvor mye tar du for å komme med tilsvarende gode råd om alt annet jeg lurer på? i går var du vaskemaskinguru, i dag sølv - du bør vurdere en karriere her! :D

Skrevet

Fnis, ragna, du får drekke nok til å gjenfinne en viss balanse og store bokstaver, sjekke opp den hotte læreren (beste måten å lære på) og ligge unna alt som er hjemmestrikka, så går det nok bra!

Skrevet

Kooooooser du deg? Det har du fortjent! ta med ei lita fregne hjem til meg, da!

Skrevet

Ett i året? Ikke slit deg ut, da! Beklager dytten som skjedde i dyp rus.

Skrevet

begge deler har vel skjed :-) har til og med hat sex med shollsko og Baker Nordby underform på....

er folk desperate? eller er jeg så hott at de driter i det? det er det som er spørsmålet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...