silje-Thea 010108;) Skrevet 17. desember 2007 #26 Skrevet 17. desember 2007 drikker det jeg har lyst på jeg bortsett fra alkohol da ;P hehe saft, vann,juice, melk,solbærtoddy,kakao, brus av alle slag ;P kan da ikke være helt hysterisk bebbisen min har det nok supert inni der likevel vil jeg tro ; kjennes sånn ut
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #27 Skrevet 17. desember 2007 MYE MYE lettmelk... saft... litt brus...
Topp 10. Skrevet 17. desember 2007 #28 Skrevet 17. desember 2007 Har blitt kjempe tørst nå som de siste 50 dagene nærmer seg:) Så her går det i (i løpet av en uke): Vann- moderat Juice- moderat Saft- masse med isbiter Julebrus- moderat Cola- litt Ikke noe kaffe eller te.....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. desember 2007 #29 Skrevet 17. desember 2007 ikke alkohol med mage, svært lite uten at jeg er gravid og. vann, appelsinjuice, melk, te, pepsi max, julebrus nå i sesongen....
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 17. desember 2007 #30 Skrevet 17. desember 2007 Vann Julebrus Saft Farris Pepsi Melk Prøver å begrense sukkerholdig drikke osv, men er så ofte fysen på noe søtt
SuperMoM <3 Skrevet 17. desember 2007 #31 Skrevet 17. desember 2007 Vann,vann og atter vann:) pluss brus i helgene.. hehe
mamman t o.a Skrevet 17. desember 2007 #32 Skrevet 17. desember 2007 drikker akkurat det samme som før(bortsett fra at jeg drikker brus når jeg er på fest/julebord).... har ikke fått noen beskje om at det er noe jeg kan drikke å noe jeg ikke kan drikke så... skulle tro jordmor eller mamma skulle klar og si det om de mente jeg drikker for mye... hadde med en liten flaske med cola sist jeg var til jordmor,og hun hadde ingenting imot at jeg drakk det.. verken mamma eller tanter har endret drikkevaner,untatt alkoholen under svangerskap og ingen har tatt skade av det i min familie...
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 17. desember 2007 #33 Skrevet 17. desember 2007 Jeg drikker en del Pepsi Max, det demper kvalmen for min del. Ellers sjokomelk når jeg ikke er så veldig kvalm, og eplejuice. Før jeg ble gravid drakk jeg kun vann, men nå klarer jeg ikke holde på det, så har gitt opp. Regner med at jeg kommer til å gå over på vann igjen når kvalmen gir seg.
mammaen til Luca Skrevet 17. desember 2007 #34 Skrevet 17. desember 2007 Vet ikke helt riktigheten i at kroppen tar light-variantene for sukker, siden jeg har gått på slankekur der det faktisk er tillatt å drikke lett produkter, og kun det (utenom vann og fatris da) Men det er mulig at dette og det du froklarer er to forskjellige ting. Jeg for min del drikker mer enn noen gang i kaffe latte og mye cola light. Skjønner ikke hvorfor, men har alltid likt cola light. Kaffe latte'n har faktisk blitt konsumert i dobbel utgave gjennom hele svangerskapet! Så, er en av sikkert mange som ikke tør å innrømme det, ikke er perfekt gjennom svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå