♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #26 Skrevet 16. desember 2007 Ringte legevakta igjen jeg, for å spørre om jeg kunne få noe antibiotika dersom det har utviklet seg til bihulebetennelse (noe jeg nå er ganske sikker på at jeg har) og spurte med det samme, hvorfor nesespray ikke kunne brukes. Fikk da til svar, at nesespray kunne skade indre organer hos den lille. Det er jo da forferdelig skremmende, at noen leger/jm/apotek sier det er ok!!! Nå har jeg "sniffet" hjemmekokt saltvannsoppløsning hele dagen, og er en smuuule mindre tett. Fikk beskjed om å fortsette så mye jeg orket. Så jeg får fortsette med det, og håpe det løsner til slutt
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #27 Skrevet 16. desember 2007 Den for BARN kan som sagt brukes, det står i pakningsvedlegget.
mamman til leon og Noah Skrevet 16. desember 2007 #28 Skrevet 16. desember 2007 jeg er avhengig av nesespray... vært det i mange år!!! brukte det under hele første graviditet, og jeg har en herlig sønn som er frisk og fin. bruker det nå også, noe jordmor og legen vet. så det er ikke farlig, det skal litt til før den lille sprayen kommer i nærheten av barnet. bare sånn at dere vet dere kan ta det
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 16. desember 2007 #29 Skrevet 16. desember 2007 herregud da,det er jo måte på da! er 2.gangs jeg og har den siste uka vært potte tett,kjøpte otrivin på Rimi og i pakningsvedlegget står det at den kan brukes av gravide! bruker med måte sef,er i uke 38 og det er det eneste som funker på nesa mi ihvertfall,prøvde saltvannsdråper men funka ikke en plass her i gården,nå skal det nevnes at jeg er til vanlig ikke plaget av tett nese og alt med måte sier jeg bare...
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 16. desember 2007 #30 Skrevet 16. desember 2007 harselv brukt otrivin en ukes tid nå pga forkjølelse, står i pakningsvedlegget at det ikke er farlig for gravide, må brukes med måte da...er og det eneste som fungerer på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå