Gå til innhold

Securitassaken - jeg blir så ufattelig provosert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Securitas har lov å bruke håndjern jo. Det er noe helt nytt, og har til nylig ikke vært lov. Min bestevenn har nettopp gjennomgått kurset som lar han få lov å bære håndjern.. Han kjenner forresten disse gutta som la han "skumle tyven" (hehe) i bakken i Oslo.

Men nok om det: Har ikke lest alle innleggene her, men reagerer på at folk skirver "BARE tatt en salat". Vi vet jo ikke om denne mannen har en lang historie bak seg med tyverier.

Men for å svare på HI sitt innlegg: Jeg blir også ufattelig provosert!!!! At det går ann å oppføre seg så stusslig og maktsyk!!! Dette er en stygg episode som jeg håper blir tatt ordentlig på ansvar! Er nok av sånne "småkonger" blandt disse vekterene. Har selv jobbet på ett kjøpesenter, og settg en HAUG av de. Stusslig mange av de, og flinke noen av de...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Securitas består av masse "wannabe politi" folk... De tror de kan håndheve loven på egen hånd., spesielt her i Oslo er det mange tilfeller..

Uansett om tyven i dette tilfellet var en kjenning eller ikke, så oppførte han seg ikke truende eller noe slikt, det var overhodet ikke nødvendig uansett bakgrunn, Kan tenke meg at de kunne sikkert klart å ha en dialog uten overgrep med han..

Vet at mange av de vekterne trener Shootfighting i Oslo, og det forundrer meg ikke at de praktiserer det heller..

Håper virkelig de får svi for dette! Drittfolk!

Forøvrig, å sammenligne dette med å dø av overspising av brokkoli blir helt latterlig.. Det er faktisk mange "enkle" grep som er ekstremt skadelige.. =)

Skrevet

Stolt mamma har rett, de har lov å bruke håndjern, men skal ha et eget kurs før de får lov.

Det hun ikke har rett i er at det er noe nytt, for min xsamboer (også securitas) har båret jern i over 6 år. Men som sagt, ikke alle får lov...

Skrevet

Ok. Da bøyer jeg meg i støvet tillab;) hehe..Mente kameraten min sa det. Men var vel nytt for HAN da i det minste..

Men vi er iallefall enige om at det er lov med jern.

Fin link Tittimor. =) Godt med litt annen vinkel på saken.

Skrevet

Det finnes alltid flere sider av samme sak.

Vi ser bare 2,5 min av den.

Men en annen sak, skal vi si at det er greit at du stjeler, men hold deg under 100 kr da??

Skrevet

Usj, kanke vi være litt uenige a?! Jeg kjeder meg og hakke lyst til å skifte den bleia som stinker ned hele stua:( Hehe...

*tusle slukøret opp for å skifte likevel*

Skrevet

Kos deg med bleie du ;) Thea sover hun!

Henger meg litt på dette "greit at du stjeler men hold deg under 100 lappen" jeg!

Stjeling er stjeling..

Der jeg jobbet før var det en hel haug med småting til alt fra 20 kr - 500 kr per ting. Der hadde vi masse kunder, gjerne unge jenter, som nasket. Dette kunne gjenta seg opptil flere ganger.

En gang opplevde jeg en mor som sa: "men kjedet kostet jo bare 50 kr".. Hun var over hodet ikke klar over at datteren hennes, og venninnene, hadde stjålet der flere ganger før!

Jeg syntes stjeling er stjeling uansett, og jeg ringte på vekterene uavhengig om det var 20 kr eller 500 kr de stjal for.

Mine kunder slapp å bli lagt i mageleie da vel og merke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...