Libido- Skrevet 14. desember 2007 #26 Skrevet 14. desember 2007 Renate må ikke glemme at du slipper regntøy. Der sparer du inn noen lapper også gitt =)
Mrs. Bouquet Skrevet 14. desember 2007 #27 Skrevet 14. desember 2007 Ja og om du selger den til havlpris på finn.no, (i følge regnestykket ditt på 700-800 kr) blir den jo gratis.=)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 14. desember 2007 #28 Skrevet 14. desember 2007 Bare mobb økonomien min dere. Jeg er ikke fullskjeten i peng og jeg er ikke redd for å si det heller. Er da bare en ærlig sak, det. Men- hadde nok ikke hatt huset fullt av Reimadresser uansett.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 15. desember 2007 #29 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har reima dress til min gutt på 7 mnd.... *nei, huff nå lyver jeg igjen*
zoria Skrevet 15. desember 2007 #30 Skrevet 15. desember 2007 Reima er det beste og jeg bruker ikke noe annet på ungene. Enten arver fra gubarnet mitt, kjøper nytt eller fint brukt på finn.Begge mine har en reima i bhg og en hjemme, sånn er det bare. HAr prøvd andre dresser men faller bestandig tilbake til Reima. Kan også kjøpe de litt store siden det er snøring i livet, da blir de brukt i 1,5 sesong ca.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #31 Skrevet 15. desember 2007 Her i huset har vi 4 Reimadresser, fordelt på 2 barn. Skal jeg legge inn bildet på profilen min, bare for å bevise at jeg ikke lyver? Men nøstebarnull, det har de ikke.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #32 Skrevet 15. desember 2007 Har ikke Reima til ungene, jeg. Jeg kjøper Troll, mye bedre og politisk korrekt!
nick39 Skrevet 15. desember 2007 #33 Skrevet 15. desember 2007 Jepp her er det Reima.....Og etter å ha prøvd andre dresser f.eks Kapal sin. Så gikk jeg tilbake til Reima. men nå har jeg ei lita jenta som arver dressene også.
ape Skrevet 15. desember 2007 #34 Skrevet 15. desember 2007 Vi har huset fult av REIMA, men går ikke rundt å skryter av det. Er kjempe fornøyd med kvalitet derfor velger vi å kjøpe reima i steden for andre merker.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #35 Skrevet 15. desember 2007 vi har også sverget til reima i alle år, bruker nå en reima samojed som er en kjempegod dress. I reserve kjøpte jeg en reflex dress til 499 som også er veldig bra. Min erfaring er at vottene fra reima er litt oppskrytte, andre billigere votter er varmere, og troll sine luer er de beste( finlandshetta m ullfor). Jeg er litt merkebevisst, men har RÅD til det, og skryter ikke, eller ser ned på andre som bruker andre merker av den grunn:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå