Gå til innhold

Den store Reima-løgnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt sikker på at 70% av de her inne som sverger til Reima ikke har en sånn dress selv. Frekvensen av denne dressen i barnehagen er alt for lav til at dette kan være tilfelle, og jeg har snakket om dette med flere mødre, og alle har den samme erfaringen. De fleste ungene har dresser som ikke er noe bestemt merke, men som duger i massevis.

Her inne er da status så viktig at man må lyve om hva slags dress man har til ungen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste kondomen som er etthundreogførtifire prosent sikker.

Skrevet

Nuvel. Trodde det var en slags tvangstrøye, jeg. Med mange reimer.

Skrevet

jeg holder meg langt unna reima på prinsipp. så teit er jeg :-)

Skrevet

I min barnehage er det bare jeg som har reimadress, reimalue, reimavotter og reima lue!

Synd de ikke har reima regnklær, men hellyhansens fora regnklær og reflex sine duger da de også=0)

Skrevet

Hvor ofte går du i barnehage? *fnis* Selv synes jeg tre dager er nok. Jævla mas på de ungene.

Skrevet

Jeg har hatt reima i alle år til de to store. Da jeg i høst skulle kjøpe en reservedress til minsta, ble det en Reflex til tre fire hundre. Den har absolutt samme egenskapene som Reimaen sålangt, så det blir neppe flere Reimaer her i huset. Man kaster da ikke vekk pengene.

Skrevet

Men jeg personlig synes det fleeceforet inni reflexdressene er litt plagsomt, da får en jo liksom ikke bruk for alt det dyre ullundertøyet en har investert i liksom!

Skrevet

ja, dette må det virkelig taes en skikkelig research på, rosinpuppen! Hvor mange prosent sånn ca tror du lyver om det her inne? tenke seg til,altså!!

Skrevet

Får du ikke brukt ullundertøyet? Har du ungen naken under dressen da eller?

Skrevet

Blir det ikke litt for mye med janus stilongs, body, ullvang sokker, også janus ulldress der utenpå igjen innom reflex synes du?

Da tar jeg heller reima utenom der igjen for bevegeligheten sin skyld til de små=0)

Skrevet

hmmm.. rundlurt; du glemte jo ullklærne fra nøstebarn!!:)

Skrevet

Nei det syns jeg ikke. Men jeg vil tro at du har en annen Reflexdress en jeg. Det finnes jo ulike varianter. Denne har fast tynt fleecefor og er like lett og tynn som Reimaen sin. Jeg har begge deler, og de er omtrent like tynne.

Skrevet

Jenta mi på 10 mnd. har sin 3. Reimadress. Helt sant! En vårdress i str. 68, en høstdress i str. 80 (som hun skal bruke til våren igjen) og en vinterdress i str. 80. Alle kjøpt nye. Jeg blåser faktisk i hva som er riktig i følge dib brukeren, for dette vil de vel kalle fråtsing. Kanskje jeg burde skaffe et fadderbarn eller gi til veldedige formål i stedet, men det gjør vi.............

Skrevet

jeg har en som funker fjell, merket er Friends og kjøpt på obs;D

har aldri vurdert "Reima" for den saks skyld;)

Skrevet

Jeg har Reima til jenta, og ikke trenger jeg å lyve om det heller. Har et Umbro utesett og en annen dress i reserve. Reima har her i hus vært det beste så langt. Det er ikke derimot sagt at ikke andre merker kan være akkurat like bra som Reima, men Reima forblir da like bra fordi om andre merker er like bra.

Skrevet

Noen må jo ha reima også. Men neppe alle som her inne sverger på at det er det eneste ene.

Skrevet

Vi har to, skal jeg sende bilde?

Da kan du jo klippe og lime... så kan du også lage skryte bilder =p

Skrevet

Helt sikkert, det lyves da om langt mer avanserte ting en Reima dresser så det er sikkert en stor skara reima tilhengere som har andre dresser på barna sine. Jeg måtte bare kverrulere litt. ;o))

Skrevet

Jeg hadde bestemt meg for å aldri kjøpe Reima. Synes det er helt tullete å kjøpe en dress til 1500 kr som bare passer en sesong.

Men, slik som sønnen min holder på ute i drittværet, så spørs det om det må en Reima til likevel hvis de er så tett og flott som jeg hører rykter om her inne. Dessuten har jeg fått en datter som kan overta dressen når hun blir 3 år. De er nemlig født i oktober begge to, så da blir det liksom "bare" 7-800 kr likevel. Synes nå det også er mye jeg, men.... Det går :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...