Gå til innhold

Vaginalfødsel er ekkelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde heldigvis selvvalgt keisersnitt. ville ikke født for alt i verden! hvorfor, liksom? eew! liker personlig ikke å ligge foran folk og presse, skrike og bæsje. ks såååå mye bedre. synspunkter og/el drittslenging?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vagina, så jeg fødte gjennom øret, og anbefaler det til alle andre også.

Skrevet

hahahhaa ler meg ihjel sug lut =)=)

Skrevet

Jeg spyttet ut min..

teit tråd??? jaaa

Skrevet

Hm, ja, personlig syns jeg fødselssmerte gjør en kvinne sterk, så jeg tenker å skjære ut ungen ut gjennom ryggen neste gang.

Skrevet

Min kom ut rævhølet. Var litt vondt, men gikk greit.

Skrevet

Jeg for min del elsker å ligge foran folk og presse, skrike og bæsje. Derfor fødte jeg vaginalt.

Skrevet

Ungen kom takk og pris med storken. Å lage ungen er også ekkelt, kropp er ekkelt sånn generelt. Fysj.

Skrevet

Fitte er ekkelt, HI. Sånn er det bare. Hvordan menn klarer å stikke spettet inn på deg, meg og alle andre med vagina, er beyond me. Lesbene forstår jeg meg iallfall ikke på. ;-)

Skrevet

Jeg husker ikke helt hvor barna kom ut jeg...mulig det var ut munnen.

Skrevet

Jeg er ekkel.

For å ikke snakke om sønnen min som kom ut der da, fyyyysjj..

Hvorfor skal vi slenge dritt om "ditt syn", på noe som faktisk er normalt?

Skrevet

Jepp, enig . Det er disgusting. Derfor tok jeg KS.

Skrevet

Ganske disgusting å ta ks og, ikke for å snakke om å gå å vagge i ni mnd. fysj. *kvalmebyge*

Skrevet

-Men å choppes opp som ei bakt potet, uten sølvpapir eller noe annet stæsj, det er bare helt lekkert.

Skrevet

Jeg synes det var bra med stæsj, jeg, både her og både der...

Skrevet

Det blir altid for mye potet, tar slutt på maisen, smørret og osten, så står du der med intet annet enn en potet og skulle ønske du kjøpte pølse.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

HÆ? kom ikke deres ut navlen???? Rare dere er da.. ÆSJ!

Skrevet

Akkuratt derfor jeg valgte og adoptere da din idiot!

Skrevet

Sex, svangerskap, fødsel og amming er ekkelt. Derfor er jeg jomfru og adopterte mine barn. Selvfølgelig var de stuerene da jeg mottok dem=) For bæsj og sånn er ekkelt også. Skifte bleier? *spyyyyy*

Skrevet

Gjorde alt meget enkelt jeg. Ungene ble til ved blomster&bier. Og så kom de med storken.

Skrevet

HÆ??? Mine bare var der helt plutselig. Ikke vet jeg hvor dem kom fra, og ikke vet jeg hvordan jeg blir av med dem heller. Bruksanvisning var det faen ikke heller med . Gaaaaahh!!!!!

Skrevet

Biter på, jeg, HI, og gir deg et seriøst svar:)

Hvorfor vaginal fødsel? Her er et par gode grunner:

Det er ikke for ingenting at det er slik naturen har innretta det. På veg ut av fødselskanalen blir barnet utsatt for bakterier som er med på å styrke immunforsvaret. Lungene blir klemt sammen og kvitter seg dermed med fostervann. Altså best for barnet (-under normale omstendigheter) å bli forløst vaginalt.

Om du hadde født vaginalt hadde du visst at du faktisk driter tynt i muligheten for å drite på deg!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...