Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #27 Skrevet 16. desember 2007 OI.... ser det er mange med lyst her. Selv er jeg sliten hele tiden og vi har kanskje sex 1-2 ganger i mnd. Har verdens beste mann han maser ikke, men har også ekstremt dårlig samvittighet for at han ikke får noe. Sovner i det jeg kommer isenga og mistet lysten helt. Nå i helgen har vi startet på noe flere ganger faktisk men skjeden er jo helt knusktørr og det gjorde skikkelig vondt til tross for forspill og alt :s Må kjøpe glidemiddel, men litt redd det skal skade babyen. Noen som har noe å anbefale???
Lukkelukken og bebibror Skrevet 16. desember 2007 #28 Skrevet 16. desember 2007 Jeg er 36+6, og vi har sex så ofte vi får anledning Med andre ord, ganske ofte!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #29 Skrevet 16. desember 2007 ikke så ofte desverre..... 10 uker med ekstrem kvalme, 4 uker der sambo har vært offshore.... å jeg er 19 uker på vei han var hjemme i 4 dager nå denne uka før han måtte på jobb igjen, å da blei det sex 2 ganger....vi er så trøtte begge to at vi sovner fra det rett og slett.... (jobber natt han å døgnrytmen blir helt koko når han kommer hjem) normalt sett har jeg ikke den store lysten heller da, noe jeg har funnet ut er p-pillens feil. nå drømmer jeg om sex hele tiden, å vil ha vil ha! men så er jeg enten knalle dårlig å spyr hele tiden, eller hjemme alene.... takk og lov for masasjestråle på dusjen sier nå jeg da
mamma sin kompis Skrevet 16. desember 2007 #30 Skrevet 16. desember 2007 her blir det kanskje en gang i uka. Er så sliten for dagen, og litt bekkenløsning, så det blir minimalt med sex. Men når vi har er det supert. Må selvsagt ta passende stillinger. blir nok mindre etterhvert kjenner jeg det rett. Stakkar gubbe...noe han gruer seg til.
mamiladi Skrevet 16. desember 2007 #31 Skrevet 16. desember 2007 Mellom 2-4 ganger i uka. Den t-stillingen funker også for oss :-)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 16. desember 2007 #32 Skrevet 16. desember 2007 1-3 ganger i uka, og HURRA for T-stillingen sier jeg også!!!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #33 Skrevet 16. desember 2007 Det var jommen godt jeg leste flere av innleggene enn kun de første... for der følte jeg meg utrloig unormal... Gjør det litt ennå... Jeg skjemmes.. Har mistet lysten heeeelt!! har ikke hatt sex på sikkert to måneder... OFF!!!!! Det siste jeg tenker på!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #34 Skrevet 16. desember 2007 hadde litt sex de første to mnd, har absolutt ikke hatt lyst senere. tenker aldri på det faktisk. prøvde for en mnd sidne men det var akkurat som om alt var "feil" der inne og det var verken godt for meg eller han. faktisk jææævlig vondt da han skulle trekke seg ut. er nok litt psyisk fra min side også da jeg har hatt noen blødninger underveis (uten at de var farlige i følge lege) før jeg ble gravid hadde vi sx minst en gang om dagen så sambo gleder seg til lillejenta er ut og jeg får tilbake sexlysten:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #35 Skrevet 17. desember 2007 Kan anbefalle det man får kjøpt på apotekt, heter Glid tror jeg. Luktfri og ikke klissete. Løp og kjøp, det åpner en helt ny verden:-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #37 Skrevet 17. desember 2007 Det har variert gjennom svangerskapet - har pusset opp stue og kjøkken over lengre tid og har da begge vært så slitne at det fort gikk 7-8 dager mellom hver gang. Nå er det pause i oppussingen og da blir det nesten hver dag. Synes at så lenge jeg blir ordentlig tent gjør det ikke vondt i det hele tatt. Skje fungerer perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå