Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Her i huset er det lite som skjer på sex fronten.Har vondt så det er ikke noe godt å ha sex,men savner det. Noen som har forslag til greie stillinger som kanskje ikke gjør så vondt?
mamman t o.a Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 sliter ikke noe med det jeg... har hatt et ganske greit svangerskap til nå men blir ikke nødvendigvis så mye for det,for typen er lastebilsjåfør:s så han er så godt som aldri hjemme
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Med mye bekkenløsning blir det ikke så ofte, en gang i uka sånn ca.... men har funnet en stilling som er genial: han ligger på siden, og jeg legger meg på rygg med rumpa mot han, nesten som om vi ligger i en slags T-stilling (har beina opp på hoften hans). På den måten kan han eller jeg også lett stimulere klitoris mens vi holder på :-) Får ganske kraftige orgasmer for tiden....flere som opplever dette?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 ååååå, har så lyst på sex!! Har ikke hatt sex enda siden pos test. Nå har ikke sambo vært hjemme heller da så mye. Men kvalmen har gjort det umulig for meg å klare å ha sex. Enda jeg har mere lyst på sex nå... Heldigvis at jeg har en forståelsesfull samboer som ikke maser en gang!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Har det minimum 1 gang i uka. hehe. Bestemte meg for det (enten sex eller noe annet hvis jeg ikke gidder og kaill'n har lyst på), men tidligere i sv.skapet var jeg så dårlig så da var det mye mindre. Er nå i uke 26:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 tja varer fra 2-3-4ganger i uken
♥marita&jentene♥ Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 heisann her har vi heller ikke så ofte sex..to ganger i uka kansje.. men har bekkenløsning så er ikke like behagelig å utføre slikt alltid.. men vi bruker også denne "t-stillingen",og den fungerer utrolig bra:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Overraskende å lese om dere som skriver "ikke så ofte, 1-2-3 ganger i uka". Her i gården har det nok blitt ca en gang i mnd nå mens vi er gravide. Kunne godt ønsket meg mer, men er så trøtt og slapp at det ikke blir mer, dessverre. Savner det en del, og har skikkelgi langvarig kvalitetssex de få gangene vi har det
Mammaen til Turid Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 hmm.. og jeg som trodde at jeg var flink... sexlysten har omtrent vært på null for min del, altfor mye hormoner (jeg har jo slitt med sexlyst når jeg har gått på prevensjonsmiddel også..) det er ubehagelig for meg å ha han altfor lenge inne meg, jeg er enormt øm i skjeden.. vi prøver alt fra en gang i uka, til annenhver uke..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Det blir faktisk oftere her i gården, når jeg er gravid. er vel noe med hormonene, som gjør at lysten er større. Ellers så har jeg også bekkenløsning, og visse stillinger er ikke like bra. Den beste for meg, er når vi begge ligger på siden, og han bak meg.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 hei jenter...den stillingen kalles skje (inntil)...og stjerna!(hvis du ligger litt unna) jeg har også bekkenløsning og merkelig nok så merker jeg ikke så mye til det under akten..blir plutselig litt "glemt" men doggy-style eller at begge sitter (jeg øverst selfølgelig)er slagern her:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 Kanskje en gang i måneden? Har null lyst, rett og slett. I tillegg til at skjeden trekker seg så veldig sammen når det er lenge mellom hver gang, så er litt styr for å få til når vi faktisk prøver. Men ser ut til at det går greit for samboeren. Får vel redusert "behov" de og når det blir sjelden.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 Har ikke hatt sex på et par mnd nå og det føles helt greit. Er trøtt hele tiden og har null sex lyst, så vi får ta det igjen seinere :-) Synes uansett at 2-3 ganger i uka er mye..ser jo at noen her definerer det som lite.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #14 Skrevet 15. desember 2007 Etter at jeg sluttet å blø og kaste opp. Så har det vel blitt 2-3 ganger i uka. Samleie er ikke så ofte, men seksuell kontakt blir faktisk ganske ofte :-)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #15 Skrevet 15. desember 2007 Nå må jeg si jeg trenger litt hjelp her, har vist ikke så god hukommelse. SEX?? hva var det igjenn, hadde det med mat å gjøre??
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #16 Skrevet 15. desember 2007 Ja lurte litt jeg også... Hva var nå dette for noe da??? Syns det ringer en bjelle.... Men laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt bak der en plass!! Mannen min snakket også noe om det her for en stund siden, men jeg skjønte ikke hva han mente da heller gitt!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #17 Skrevet 15. desember 2007 Hei Går sånn i bølgedaler med oss.. Vi kan plutselig ha skikkelig lyst og har sex 4 dager på rad, så blir d gjerne en hel uke uten sex.. for så å ha sex ganske hyppig igjen.. Alt avhenger av min lyst egentlig.. som er veldig varierende:)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #18 Skrevet 15. desember 2007 hei, jeg synes de fleste har relativt ofte sex jeg. jeg og samboeren min har sex kanskje 2 ganger i mnd. jeg kunne tenke meg hver dag, men det virker som om han har mistet lysten på sex...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #19 Skrevet 15. desember 2007 Jeg og sambo har ca samme sexlyst og den er ganske stor:) Så her i gården blir det hver eller annenhver dag. Er vi riktig slitne kan d gå 3 dager mellom, men ikke mer. Blir mer sex når jeg er gravid for da blomstrer lysta enda mer, og det er han sef godt fornøyd med. Skjønner bare ikke de som kan gå måneder uten sex jeg, blir selv sur hvis det av ulike grunner skulle går mer enn 3 dager uten.. Det er jo så heeerlig m sex!!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #20 Skrevet 15. desember 2007 Her har vi stort sett sex hver kveld, han jobber på sjøen så han er borte i 3-4 uker også derfor ar vi masse når han først er hjemme. Hender vi tar en runde på morran innimellom.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #22 Skrevet 15. desember 2007 Vi har sex hver dag så og si. Hvis vi ikke har sex en dag,så er det en spesiell grunn til det. Har alltid hatt god sex-lyst men nå er den iallefall på topp;-))
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #23 Skrevet 15. desember 2007 Her i gården har vi sex alt fra to ganger daglig, til annehver dag... Har nok like stor behov begge to:-)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #24 Skrevet 15. desember 2007 Ha,ha! Godt det ikke bare er meg . Tror at gubben har gitt opp å prøve. Jeg er alltid trøtt,og har mye vondt i bekkenet. Jau,jau! Men har jo helt sinnsyke sexdrømmer,som jeg aldri har hatt før! He,he!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #25 Skrevet 15. desember 2007 Har aldri hatt så mye lyst på sex som når jeg går gravid.... Av en eller ennen merkelig grunn..hehe,,, Var slik under forrige svangerskap også.. Men min samboer syntes det er litt ubehagelig,så blir max 2 ganger i uka.... Vi ligger ofte bare "fu i fang"... eller at jeg vrir meg slik atjeg har et bein v hans knær og et bein v hans arm/skulder mens han fremdeles ligger i "fu i fang" stillingen sin.. fint å ikke så krevenden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå