Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #27 Skrevet 14. desember 2007 Særdeles sjeldent. Vi har aldri vært et par som har hatt mye sex fordi jeg har slitt psykisk. Nå i graviditeten har han ikke hatt lyst, jeg ikke hatt lyst.. Men jeg har prøvd å få han med noen gangen, tenkt at han trenger det jo (og jeg også sikkert) men han vil ikke når han føler jeg gjør det bare for han. Selv når jeg vil det tror han jeg vil bare for han..... Nei lite sex. Men jeg er ikke noe seksuell likevel. Har et veldig vanskelig forhold til sex, men sammen med han er det helt fint. Likevel... Kan ikke si jeg savner det. Håper han ikke plutselig er utro. Har alltid stolt på han men har siste tiden hørt om så mye utroskap. Vips så er folk utro
mamma&urokråka Skrevet 14. desember 2007 #28 Skrevet 14. desember 2007 Ja, det er liksom litt mer "godtatt" å være utro for tiden. Syns det er helt forferdelig. Jeg ville ADLRI tilgitt min samboer om han var utro mot meg, og jeg vet at han tenker det samme. Det hadde blitt alt for vondt. Jeg tror ikke noe på det mange sier om at de elsker kjæresten sin kjempe høyt selv om de er utro. Tror ikke sånne folk vet hva det betyr å elske noen. Hvis du er sammen med noen burde du klare å styre deg.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #30 Skrevet 14. desember 2007 Her blir det 2-3 ganger pr uke.. Før jeg ble gravid, hadde vi oss jo hver dag,minst en gang pr dag! Men huff...
jente08&jente2010<3 Skrevet 14. desember 2007 #31 Skrevet 14. desember 2007 føre svangerskapet var det nesten hver dag, hadde endel i starten av svangerskapet også..men nå har vi havnet inn i en dum rutine, altså sex hver fredag! og da kan jeg virkelig også beskrive hva som skjer:( hmf...men i helgen skal jeg nok prøve å få til noe spennende igjen:)
UngVoksen-over termin Skrevet 14. desember 2007 #32 Skrevet 14. desember 2007 Hver dag :-) Noen ganger helst om morgenen, om kvelden kan jeg være for trøtt. Ellers hender det at vi gjør det morgen og kveld. Jeg har bekkenløsning, halsbrann og ikke alltid like opplagt, men vi har funnet måter å løse det på, og koser oss. Angrer jo aldri etterpå :-) Nærheten er viktigst for meg. Trenger liksom ikke alltid å få orgasme, så lenge jeg vet han har det godt :-) Ligge på siden med han bak er jo en løsning når man er for trøtt og uopplagt :-) Jeg elsker at han har det godt, og jeg elsker at han faktisk tenner på meg enda nå når jeg er blitt så svær!! :-)
melkekua™ Skrevet 14. desember 2007 #33 Skrevet 14. desember 2007 Husker ikke sist...men det er nok noen uker siden ..... lysta mi har dabba skikkelig av. Dessuten er jeg så trøtt om dagen. Gubben er klar når som helst ;o) hehe.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 14. desember 2007 #34 Skrevet 14. desember 2007 I følge sambo: alt for sjelden I følge meg: alt for ofte
Life is a gift Skrevet 14. desember 2007 #35 Skrevet 14. desember 2007 Har hatt normalt sexliv (ca 2 ganger i uken) til nå, men onsdag fikk jeg beskjed av jordmor å vente litt med sexen (om jeg ikke ønsket ungen ut snarest da seff) for den kunne bidra til åpningen som jeg allerede har begynt på. Mannen er seff litt skuffa, men han skjønner det godt. Han må bare smøre seg med tolmodighet..hehe Er 35+5 i dag..
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 14. desember 2007 #36 Skrevet 14. desember 2007 He he.. ikke ofte! Men det er ikke min stakkars mann sin feil!Har er jo stormkåt om dagen....-jeg blir nødt til å gi han en håndjager innimellom;) Uff, jeg har dårlig samvittighet... Må skjerpe meg, rett og slett. Men lysten er ikke til stedet i det hele tatt. Er i uke 31 og er dritt sliten av bekkenløsning og vonde netter. Takk og lov er det aldri mas, men bare forståelse fra kjæresten min:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #37 Skrevet 14. desember 2007 Hadde en gang i september ... Mannen min nærmer seg meg ikke, ...og det er greit nok. Får kos ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #38 Skrevet 14. desember 2007 Snart uke 30 og har ihvertfall en gang hver dag. Hadde det ikke vært for "tidsklemma" så hadde det blitt oftere... Det er deilig og jeg bare nyter det mens jeg enda er i form til det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå