Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg syner det går litt tregt på sex-fronten vår. Det er vanskelig å si hva som forårsaker det, men jeg har en følelse av at han ikke er så interessert for tiden. Er 33 uker på vei og i de siste månedene har vi ca hatt sex en gang hver 14. dag. Hvordan er det med dere?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Vi har vår faste dag (søndagen) i uka!;-p
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 gjennomsnittlig ca 3 dager i uka:)32 uker på vei..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 ehhhh... 1 gang siden jeg ble gravid, og jeg er nå i uke 38. Har ikke savnet det akkurat.... Har vært ekstremt redd for å miste og sexlysten har absolutt ikke vært tilstede
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 Har ikke hatt sex siden i august, er alene så blir litt vanskelig da gitt
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Hei. Selv har ikke vi heller sex så fryktelig ofte for tiden. Det er vel nesten en mnd siden samleie...men det finnes andre alternativer. For min del frister ikke sex så mye men da pleier jeg å hjelpe til litt Er nå 37 uker på vei og gleder meg veldig til å bli ferdig til fødsel, bli kvitt magen og bli klar til å ha sex igjen...det føles lenge til...
Afrodite´71 Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Hva.. sex? Nei, det har jeg ikke hørt om...
arwn&constanse<3 Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 åj! dåkkår hadde sex ofte:S Eg har bekkenløsning og masse kynnere, så eg klare ikje å ha sex så å sei... Hadde sex for første gang på 3-4 mnd i går faktisk...=P Hehe...
arwn&constanse<3 Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 2 ganger hadde me til og med=P Hehe..;D
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Hehe, ja hva er sex? Jeg har mistet mye lyst, og synes det er litt trist igrunn. Skulle gjerne bevart den nærheten nå under svangerskapet. Men det kjennes ut som om at jeg vil ha kroppen min mest for meg selv, det er så mye som skjer... En gang i blant blir det da, men vel- et par ganger i mnd?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 En sjelden gang... Kanskje hver fjortende dag. Men så skal det innrømmes at de siste årene så har vi ikke hatt sex mer enn kanskje en til to ganger i uken uansett. Er maaange år siden vi var så nyforelsket at vi ikke klarte å holde fingrene unna hverandre Men vi har mye kroppskontakt, sitter nærmest oppå hverandre, koser, og sover tett hele natten. Synes denne form for nærhet er like viktig som sex. Men det skal sies at det var en som lyste opp når jeg fortalte at jeg endelig var klar til å begynne å ha sex igjen (hadde en lang periode i 2. tri der sex absolutt ikke fristet)!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 Det varierer. Noen uker er det ikke noe, mens andre er det opp til 4 ganger, 3 ganger forrige uke.Er i uke 37 nå.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #14 Skrevet 14. desember 2007 Tror jeg har blitt jomfru igjen jeg gitt.........vurderer å sette frem ett forslag om sex så kanskje det blir fart i nurket i magen, har termin snart.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #15 Skrevet 14. desember 2007 Vi har det et par gang om dagen helst - superdeilig!! Har termin om ni daga:)
mamma&urokråka Skrevet 14. desember 2007 #16 Skrevet 14. desember 2007 Kanskje en gang i uka, eller litt oftere. Vi har pleid å hatt det 3-4 ganger i uka før, men de siste månedene har det gått litt dårlig med det. Syns det er veldig trist jeg. Vi koser mye ellers og da, men jeg liker så godt å være nær han. Når vi har sex blir jeg ofte fort tørr, og uansett om jeg blir det eller ikke så får jeg vondt i skjeden etterpå. Litt som om det "klemmer" litt.. Noen andre som har det sånn? Er vel kanskje derfor jeg ikke vil ha sex så ofte, selv om jeg egentlig har lyst.. :-(
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #17 Skrevet 14. desember 2007 Godt å se at det er ikke bare jeg som har tørke:) Eiger ikke lyst i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #18 Skrevet 14. desember 2007 Har vært lite sex i svangerskapet. En gang i måneden kanskje. Men de siste ukene har det faktisk vært mer. Er i uke 37 nå.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #19 Skrevet 14. desember 2007 Vi har sex så ofte som mulig.. Er i uke 35.. For meg har det vært viktig med sex i svangerskapet, det hjelper jo på så mye.. Har en fantastisk og forståelsesfull mann,så vi improviserer der hvor magen blir for stor eller at bekkenet slår seg vrangt..Vi har masse galgenhumor om det meste,og det synes jeg har vært en befrielse -nå når jeg ikke føler meg så lekker pga at jeg ikke kjenner igjen kroppen min.. Men...Ser frem til å 'få tilbake kroppen min' -ha masse rå og spontan sex..Slippe å være redd for den lille..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. desember 2007 #21 Skrevet 14. desember 2007 Puh.. Det begynner å bli en stund siden ja...... Jeg er mer eller mindre energiløs for tiden.. Og han jobber så mye... Så vi stuper i seng om kveldene... Men har tenkt å snike meg "bortpå" i helgen ja.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #22 Skrevet 14. desember 2007 Har ikke hatt sex på over en mnd, han har ikke lyst, og det har igrunnen ikke jeg heller. Hadde masse sex frem til det, men nå blir det bare kosing igrunnen, men vi skal ha sex igjen når ungen kommer ut. Det har vi planlagt!!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 14. desember 2007 #23 Skrevet 14. desember 2007 Nei, akkurat nå er det stille og rolig på den fronten, mannen min har blitt så redd for å "sette i gang" noe at han tør ikke. Får masse kynnere, og bekkenet krangler - og for ikke å snakke om for et styr det er å manøvrere hele meg hit og dit...puh!! Men vi koser masse masse, og har det bedre enn noen gang! Ser virkelig fram til å få tilbake kroppen min igjen, det blir stas=)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #24 Skrevet 14. desember 2007 Hahaha..aldri..! Hender kaaanskje en gang hverannen helg eller så.. Jeg har lissom lite lyst; kanskje en sammenheng med at jeg føler meg virkelig, virkelig usexy for tiden; ballongmage, strekkmerker, likblek og kviser på de rareste steder. Nice! Kjenner at jeg ikke er så keen på noen som helst seksuell kontakt for tiden. Men det har gått veldig opp og ned i løpet av graviditeten, for det er ikke så lenge siden jeg ville ha sex ihvertfall én gang for dagen
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #25 Skrevet 14. desember 2007 1-2 ganger i uken. Jeg vil gjerne ha mer, men sambo er litt nervøs nå når det nærmer seg fødselen. Bare to uker til terminen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå