Gå til innhold

whitelily...gjett hva???

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste innlegget til aurora..

skjønner at du er skeptisk, men hun har sett feil på meg noen ganger så det trenger jo ikke bety noe da..

men du må nesten kjenne etter selv....

jeg føler gode ting da...men det kan selvsagt endres underveis, men jeg vil ikke at du skal spolere denne sjansjen bare pga det hun sa..

er du med??

Ellers er jeg veldig spent selv på hvordan det går med legen...

men håper d går bra.....regner meg det...

har sikkert spurt tusen ganger men....har du gode følelser på dette sv.skapet...?? føler at jeg har det igrunn, det føles igrunn som mannen min gjør det samme...

jaja..

trøtt i dag og...vertfall...

klem til deg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for de ordene vennen :) de hjalp meg mye, jeg kommer nok ikke til å legge så mye i det hun fikk frem nei, kan være noe med det at han er veldig annerledes enn normalen når det gjelder livsfilosofi, så mulig det er det som skurrer ;)

jeg vil ta en sjanse, men ikke gjøre noe overilt og kjøre hardt på, skal la ting skje av seg selv sånn som det evt. er ment å gjøre eller ikke ment å skje :D

det går bra med legen om du åpner litt opp vet du ;) tvi tvi!!!!!

og jeg blir sååå gravid når jeg leser dine innlegg og skriver med deg, så ja tror denne spiren sitter, jeg krysser alt som kan krysses og sender deg gode tanker og god energi hver eneste dag :)

klem til deg også :D

Skrevet

så snill du er whitelily:)

ja jeg tror nok også at hun kanskje er litt for forsiktig...jeg tror du bør prøve, men som du også sier...skader ikke å ta det litt forsiktig..men kjenn etter følelsene dine, så tror jeg du vet :)

jeg tror ikke jeg kommer til å ha noe problem med å åpne meg for legen...viss hun vil høre da..for jeg har mye jeg vil si..

føler virkelig jeg trenger hvile..

så bra at du sender meg masse gode energier..det trenger jeg...

tror du jeg kommer til å bli plaget av kvalme og oppkast og når evt kommer d??

er mest halsbrann, trøtt og ømme pupper...(jada har sikkert sagt det 100000000000 ganger men:P hehe)

Kan ikke få takka deg nok..gleder meg til hver gang jeg leser innlegg fra deg...og jeg kjenner en kjempepositiv energi hos deg...så jeg tror noe fint er på vei med å skje med deg..om ikke han nødvendigvis er den rette tror jeg vertfall at han hjelper deg å åpne deg litt mer...sånn at det blir lettere for deg å stole på flere mennesker...

håper du skjønte hva jeg mente...

men jeg tror fortsatt at han er en bra mann for deg:)

klem:) !!!!!!!!!!!!!

Skrevet

skjønte veldig godt hva du mente med det å stole på, er full treff det vennen ;)

hørte fra han igår og det er hyggelig og forsiktig, om du forstår, ikke noe stress :)

om ikke kvalmen og sånt har kommet så tror jeg heller ikke den kommer så mye, har ikke kortene her for er på jobb, men vet fra meg selv at jeg ble kvalm og kastet opp fra spiren satt, men fikk ei lita tulle da, så siden jeg tror du får en gutt ;) så skal det jo gjerne være at man slipper kvalme og oppkast :)

jeg har det også på samme måte som deg, gleder meg til å lese svarene dine, for du gir meg trygghet, vet ikke hvordan jeg skal forklare det bedre. men håper du forstår. og seff gir det meg glede også å lese innelggene dine :)

ha en strålende dag vennen!

stoooor klem

Skrevet

:)

Jeg var en liten tur innom jordmor i dag..Hun var helt enig i at jeg burde sykemeldes,..så jeg skulle bare hilse legen fra henne:)

hun mente faktisk at jeg burde sm frem til jeg var kommet til uke 12..

men jeg sa at det får vi nå se..vil vertfall slippe nattevaktene og etter jul får jeg en mye bedre turnus da:)

men var bare så utrolig godt å høre at hun sa det..

føler meg litt teit for å vere så hysterisk men hun sa at de alltid brukte å sykemelde når det var sånn....

så koselig at dere trives i samtale med hverandre...hvorfor ikke nyte det???:)

Jeg tror fortsatt jente...*ler* men vi kan se hvem som får rett da vettu:)

Jeg skjønner godt hva du mener med at det er trygt og godt å lese svarene..vi gir hverandre tips og råd i hverdagen...

Jeg hørte en gammel dame fortelle om at hun hadde sett engler...

jeg ble så utrolig rørt...hun hadde sett tre engler kommer igjennom rommet og etter at de var dratt var hun frisk igjen, hun hadde sett de noen ganger sa hun, og alltid når de ble borte følte hun seg såå mye bedre..

utrolig:)

Nå i dag skal jeg bare hvile meg foran pcen og tven...nyte det...var sikkert siste dagen min før jul dette her:) kjennes utrolig deilig...

klem til deg også:)

Skrevet

Hei :) Føler meg ganske frekk og dum som sniker meg inn på deres tråd, men jeg ser at dere to er veldig flinke i det dere gjør. Så jeg lurte på om dere (Stratosen og Whitelily) ville se om det snart sitter en spire hos meg også. Har prøvd siden 2004 og har vært til utredning og lap. gubben leverte sædprøve igår, så nå venter vi i spenning på om det er hans svømmere som er dårlige.

Men jeg har en følelse av at spiren sitter av seg selv snart. :) er det noen av dere som kan "se" det samme.

Min dato er 28 juni 86 takk om dere vil se.. Det betyr masse for meg..

Skrevet

ja du er litt frekk!!! hehe...

har sendt deg pm jeg casiopia..

og til deg whitelily så står det et innlegg ovenfor her..

Whitelily tror du forresten det er lurt/dumt av meg å fortelle det til folk at jeg er gravid, for er omtrent UMULIG at de ikke skjønner det uansett..

for:

punkt 1: jeg er ALDRI sykemeldt, annet enn den første gangen når jeg mista da...

punkt 2: jeg liker godt å ta meg en fest og det blir det jo ingenting av i jula..hmm kanskje litt mystisk at jeg er sjåfør hver gang???

punkt 3: jeg må jo holde meg litt i ro/hjemme når jeg blir sykemeldt, har ikke samvittighet til å fly ute som ei fille da:P hehe

går d galt igjen så går d galt igjen....:( men det gjør det selvsagt ikke:) hehe...

Kanskje vi kan snakkes på chatten???

klem

Skrevet

hør på jordmor vennen min og sykemeld deg til du er over 12 uke, ikke fordi jeg tror noe skjer, men du har ikke vondt av den hvilen du kan få :) og jeg var selv sykemeldt til uke 22 fordi jeg var så dårligog hadde to blødninger i starten, er faktisk helt greit, og ikke noe man skal ha dårlig samvittighet for :)

blir gøy å se hva det blir, hehe, kanskje det er to ;)

så hyggelig at den gamle damen så engler, er kanskje hjelperene hennes også :)

kos deg masse i kveld, jeg prøver å slappe av også, men snuppa brygger på noe og jeg er vikar i en bhg denne uken, så veldig redd for at hun skal bli verre :(

klem

Skrevet

jeg fortalte det til mine nærmeste når jeg var 5 uker, først og fremst fordi jeg ikek viste om jeg skulle beholde, men også fordi jeg fikk en blødning, og var redd for å miste og få en psykisk knekk alene. så om du føler det er greit, så ville jeg nok fortalt det til de nærmeste, resten kan jo tro du går på antibiotika eller noe i jula ;)

har du msn?

klem

Skrevet

ja jeg har msn:) men blir jo litt kjedelig når vi ikke får lese innleggene her da..

er jo det jeg gleder meg til omtrent hver dag:)

ja nå får jeg høre på legen og da..og så ser vi når vi kommer over jula hvordan formen er da..

har veldig lyst å begynne i den nye jobben også skjønner du..

men kan jo hende at jeg kan få aktiv sykemelding da:)

men tar det som det kommer:)

nei tror ikke det er to:) hehe..

håper du/dere holder dere noenlunde friske da..:)

godbedringsklem:)

Skrevet

hehe.. er enig i det at det er koslig å komme inn hit :)

den nye jobben er der om noen flere uker også vet du vennen, må ruge på spiren din litt først bare, så den sitter godt og trygt ;)

jeg er frisk, og skal ikke bli syk, men lara har en stygg og vond hoste :( men ingen feber da.. men men får gå til legen imorgen og se hva de sier der :D

sitter å lurer på om jeg skal ta kontakt med han karen eller ikke, vil jo ikke mase, menhan er ikke på nett ikveld hehe og svarer ikke der, så kanskje sende en sms.. uff, tilbake på usikkerhetens venteværelse ;)

klem

Skrevet

Da har jeg vært hos legen..

hun sykemeldte meg til 7.januar...så får vi se derfra tenker jeg..

har også henvist meg til en tidlig UL, så jeg skal slippe å gå å vente så lenge..hun ville også egentlig ta GU på meg men jeg sa at jeg helst ville slippe det...tok klamydia prøve første gang jeg var gravid og har jo ikke vært sammen med noen andre så... :P

hun sa at hun kunne kjenne at livmoren var ok og sånn da og at det ikke var sv.skap utenfor livmoren, men jeg sa at jeg helst ville slippe..og det var opp til meg..vil ikke rote oppi der...

har null sexlyst også...kan vel ha noe å gjøre med at første gang jeg mista så begynte jeg å blø etter sex så jeg er litt redd...vet d høres fryktelig teit ut men, venter og ser det litt an...får tilfredstille mannen på andre måter:P hehe...(ikke menning å bli for personlig hehe)

de på jobben tok det kjempefint...skjønte det selvsagt med en gang at noe var på gang da, så jeg var bare åpen om det og sa at jeg ikke var komme noe langt men at det var viktig å slappe av de første ukene, arb.giver ville prøve så godt hun kunne å tilrettelegge for meg fremover:) så det høres bra ut..en kollega av meg sa at: NÅ må vi passe godt på Malin så det går bra denne gangen...

så det er utrolig deilig...de sa at jeg ikke skulle ha noe dårlig samvittighet og bare kose meg i julen...så nå har jeg tatt "ferie":)

Hvordan går d med deg og prinsen da..så aventis også så det samme som meg...så jeg tror mer på oss enn på aurora...hun har forøvrig bomma på meg noen ganger også:P hehe...

Går d bra med lille jenta di da???

klem fra lykkelige meg:)

Skrevet

så bra at du ble sykemeldt og fikk tidlig ul, er vel rett på nyåret det da :))

skjønner godt hvordan du har det i fht sex og støtter deg i det, tror nok mannen din forstår det også, selv om det sikkert ikke er en ønske situasjon. men deres kjærlighet er jo så sterk at den klarer dette :))))

og regnet med all forståelsen og støtten du får, du fortjener det for du gir så mye av det til andre, så jammen godt du får igjen nå når du trenger det!

prinsen min er stille som graven, har ikke hørt ett ord siden mandag.. aner ikke hva som skjedde, men har en sterk magefølelse av at han har noe på gang der han bor eller noe han driver å rydder opp i.. men har vel gitt litt opp. sendte han en melding på facebook igår kveld, men kanskje han ble litt skremt av ærligheten min.. jaja, jeg er vel en av de som bare ikke skal få det til :S men jula er jo ikek over så kanskje en annen dukker opp hva vet jeg :D

lille jenta var hos legen idag, men var bare en liten forkjølelse så hun skal i bhg igjen imorgen :)

stor klem til deg vennen, som fortjener all lykke som kommer din vei :)))

Skrevet

ja..jeg vet ikke når d blir UL da..men regner med å få det..legen sa at hun kunne ikke love det men regna med at det gikk i orden..kommer til å mase selv viss ikke..(og jordmor:)

Jada mannen min forstår det meste:) og det går nok helt fint...:)

Jeg gir mye hele veien, har nok det etter min mor, som gjør det enda mer enn jeg....så har nok godt i arv det der...Så det er litt godt å kjenne at andre bryr seg samtidig som det er veldig rart.....siden jeg pleier å vere på den siden liksom.....

Er ikke så lett å si hva den mannen tenker....men er mulig han har noe å rydde opp i...tror ikke du skal "avskrive" han enda...kanskje han er litt skremt...og er redd for å føle for mye også...jeg får ikke opp noe spesielt på det nå, anna enn at du ikke må gi opp enda..kan jo hende han er opptatt med jobb eller annet også, er jo mye nå før jul...

Jeg har vært på biblioteket og lånt de to siste bøkene på sagaen om isfolket og så får jeg snart siste boke til Anne B Ragde...så jeg har litt lesestoff og kose meg med...tenkte kanskje å rydde litt forsiktig i morgen også..

vi får se...

NattakleM:)

Skrevet

høres ut som en perfekt jul med litt isfolket bøker, skal nok på min fjerde runde snart jeg :) har alle bøkene nå, for fant ut at jeg måtte kjøpe de når jeg var på 3 runden :D vurdere å ta meg en tur til valdres neste høst for å se det stykket de skal sette opp.

nyt å bli dullet med, tiden kommer til å fly den dagen lille klumpen ligger i armene dine ;)

er enig i at jeg tror han har noe han styrer med, altså rydder opp i og kjenner på. føles sånn. skal ikke gi opp, men heller ikke la det styre dagene mine nå fremover ;)

når du orker kan du forresten se noen graviditet på meg i 2008, har fått 2 årslegg for 2008 og begge får opp mulig graviditet på sommeren :o

sov godt, jeg skal på jobb imorgen, men er her imorgen kveld :)

NattakleM ;)

Skrevet

oi FJERDE? runde...jaja...tror ikke jeg kommer til å starte på nytt igjen med det samme...:) hehe...

men er veldig godt å ha noe å lese på....er vel egentlig etter at jeg har lest de bøkene at jeg virkelig har fått øynene opp for det alternative...leste den boka hun har skrevet og om hjelpere eller noe sånt, den var veldig fin....

Jeg skjønner godt hva du tenker ifht den mannen, men jeg tror fortsatt at han tenker på deg...bare ikke rushe det for mye frem, han trenger nok litt tid....

Jeg mener jeg har sett på graviditet på deg før jeg også, og for meg ser det ut som sommeren også..ser ut som juli blir en fin mnd...

Er jo mulig at du møter en mann i julen også, er ikke sikker på om det er han du har kontakt med nå eller om det dukker opp en til...det får nesten tiden ...er ikke alltid uforutsette ting er så lett og se..:)

men du vet jo at jeg ønsker deg alt godt og at jeg tror du kommer til å få et godt og fint år i 2008:)

Du får kose deg på jobben du da, så skal jeg bare rydde og kose meg her hjemme:)

Klemmer fra vest:)

Skrevet

jeg leste serien første gang når jeg var 11-12 år, og nå er jeg jo snart over 31 så har hatt tid til å lese den flere ganger, men stort mellomrom :D var den serien som åpnet meg for det alternative den gangen også, og så har det bare vokst, men først det siste året jeg aktivt har gjort noe med det :D håper 2008 vil lede meg enda mer inn på min sti :D

jeg har bestemt meg for å bare se hva som skjer med han karen (kaller han E jeg ;) Leyla og Krin mener han har en annen som han har prøvd å få til noe med, men som ikke går noen vei og så er han litt forvirret over den kjemien som kom så fort mellom oss, og det er jo jeg også :D så lar ting skje som det skal, sender han noen sånne felles meldinger på facebook i ny og ne og får noen tilbake også. så får vi bare se hva som skjer videre med det :D

uff, nå er det faktisk 4 stk inkl meg selv som har sett graviditet på meg i juli 2008, litt skummelt tenker jeg da siden jeg fortsatt er singel og alltid har trodd jeg skal være sammen med en mann i mange år før jeg får barn igjen hehe.. men, men ønsker meg jo flere barn, så om det skjer i da så er det jo hjertlig velkomment :D

jula tar jeg som det kommer, om jeg møter E da eller en annen så er jeg åpen for det som universet har å tilby meg :)

håper du har hatt en herlig dag og hvilt deg mye :)))))))

stor klem fra hovedstaden ;)

Skrevet

ja blir spennende og se hvordan d går med E eller om det er noen andre som kommer susende inn i livet ditt...så arti at krin og leyla så omtrent d samme som meg.....

ja jeg føler graviditet i juli, skjønner hva du mener med at du vil være med en mann en stund men viss du virkelig finne en drømmemann så tror jeg ikke du tenker over d:)

og du er jo over 30 så:) (ikke for å vere frekk men du skjønne hva jeg mener)

føler tallet to på deg...enter får du to barn til sammen eller så får du to til...men har mest tro på det siste...

Jeg besøkte ei vennine i går...gikk ned til henne er vel ca 2km..og det var sååå nydelig ute...stjerneklart og månen var oppe og det var såå lyst og fint...så kjøre hun meg hjem da..

I dag har vi vaska litt og ordna...jeg føler at jeg blir veldig fort sliten og i dag har jeg vært svimmel også..

i dag tidlig vokste brødskiven i munnen til tredobbel størrelse...så d er ikke så mye som frister...

nå har vi spist nachos til middag..var d eneste jeg hadde lyst på:)

Merka at det stakk en del i magen når vi holdt på å vaske så da tok jeg det helt med ro og la meg på sofaen litt..uff er helt rart..er liksom ingen ting som skal til før jeg føler meg tappet for energi...menmen..er vel kanskje sånn d er å vere gravid...kan ikke huske at det har vært så ekstremt de andre gangene men man glemmer jo så fort så..

så jeg har nå symptomer vertfall...mamma er livredd for meg da..jeg blir jo nesten litt stressa av henne og:P hehe

uff jaja..hun vil jo selvsagt det beste for dattra si:) (jeg er eneste jenta og da..har to brødre men det blir liksom ikke d samme....)

så...puh..nå er jeg igjen på sofaen og slapper av litt...hihi...kommer til å bli lat på hele greia menmen...koser meg med pusen min...den er såå god att:)

Klem fra oss..

Skrevet

hehe.. ja er det mannen så er jeg vel klar for baby i juli 2008 .. og jeg som deg føler nok mer to til enn to totalt..

fikk melding fra E på facebook inatt, var hyggelig og han spurte om vi skulle møtes snart for middag.. svarte nå at jeg syntes vi kunne møtes i oslo for en øl eller noe og så om det er hyggelig dra hit til meg evt. skrev og at jeg var nysgjerrig på han ;) så får nå se hva han svarer, tar vel noen dager om jeg har skjønt han rett hehe...

kjenner meg så igjen i hvordan du har det med mat som vokser og noe man bare må ha. jeg var sykemeldt de 5 første mnd og bare lå å sov nesten, orket ikke stort. men jeg spøy som en gris også, de siste 4 var jeg "bare" kvalm. så du er heldig som ikke spyr da :)

glad de passer på deg jeg, for kjenner at du fint kan strekke deg litt lenger enn du bør, så pass på du også vennen :)))))))))

stooor klem fra 3 kløveret her

Skrevet

Så spennende å møte E da....det er litt spesielt vil jeg tro..

husker jeg møtte en jeg chatta med på mIRC (i gamle dager...da jeg var 14-15 år..fikk mitt første kyss av han...) og det var såå utrolig spennende...savner litt den følelsen der innimellom, samtidig som jeg føler meg veldig heldig for at jeg har funnet mannen min...men du skjønner hva jeg mener....For det var veldig spes den gangen...husker det enda...

Nei jeg spyr ikke enda..men er småkvalm...men d er mest når d er lenge siden jeg har spist,...kommer seg når jeg spiser...

ellers så er jeg litt plaga med de stikningene og menssmerter (føles litt som d) menmen...det går bra..er ikke vondt, bare ubehagelig..

I kveld reiste mannen min til sin familie for å avlevere presanger..men jeg er hjemme...har vært hos mamma en tur og spist pizza og spilt kort som i gamle dager...

(merkelig så mye gamle dager de ble i dag.:P hehe)

Så i morgen skal jeg sove lenge og kose meg under dyna...stod opp ganske tidlig i dag for fikk frokostgjester..veldig koselig da..men jeg orka jo ikke spise så mye..måtte spise en banan før de kom da...ellers hadde det ikke godt...

velvel....

Fikk forresten et jobbtilbud i dag...uff..(ja fælt å si uff men) Er litt vanskelig..har lyst samtidig som jeg ikke har lyst om du skjønner...for blir litt styr..menmen...får du opp noe ang d??fikk litt andre ting å tenke på i dag da...enn magen liksom..hehe..er som regel den jeg tenker mest på om dagen....

jaja..

nei..

Vi "snakkes"

klem:)

Skrevet

vel, nå ser det ikke ut til å bli noe møte med det første. jeg har fått litt kalde føtter.. er noe i magen, men aner ikke hva. skrev til han at jeg er forundret over hvor mye jeg tenker på han til å kjenne han så lite som jeg faktisk gjør, og da svarte han jo at han tenkte på meg og, men at vi ikke måtte ha noen forventninger til noe før vi har møttes.. og det er jo sant, men lille fiske jenta meg er jo ikke så praktisk som han som tyr ;)

høres ut som en hyggelig kveld med mammaen din :) jeg har hatt et stort behov for litt alene tid, så sendte snuppa med mammaen min idag og er hjemme alene, har kjøpt meg deilig mat og en flaske vin som jeg skal kose meg med senere :D og så har jeg en masse bøker eller filmer og kose meg med også :D

ang. den jobben så får jeg inn at det er lurt å ikke ta den, at det blir for mye stress og omveltninger for deg. men om du har mulighet til å ikke bestemme deg nå, så kan du jo tygge litt på det og se om om det er annerledes for deg om noen uker. blir det lettere arbeidsoppgaver så kan det være greit, men føler du vil få ett bedre tilbud senere.... men aner ikke når da :)

håper du har en herlig lillejulaften vennen!

klem

pst. jeg er uten nett til 2. dag men så er jeg her igjen, har barnefri da så skal gjøre mitt ytterste for å sosialisere meg så det blir en flott jul :))))

Skrevet

ja jeg føler egentlig at det blir litt mye stress, samtidig som jeg liker godt å undervise da...men jeg tror ikke det blir til at jeg tar det..jeg er jo gravid også så uansett så hadde det blitt bare for et halvt år og det tror jeg ikke de er interessert i:)

men skal tenke litt å så se...

spennende at du får opp jobbtilbud senere,,jeg håper det..har jo ikke fast jobb da..men nå har jeg et vikariat til neste jul da så det passer jo greit...håper bare at det er noe der når jeg kommer tilbake fra permisjon også men jeg tror ikke at det blir noe problem...

Ja jeg skjønner at du får litt kalde føtter er jo litt spesielt da...greit å ha litt tid til å forberede seg...

Så kjedelig at du er uten nett da..menmen...

GOD JUL TIL DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

og jeg vet at du får et godt nyttår;)

juleklem fra meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...