stratosen_er mamma_ Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! juhu:) klarer du å se om det går bra og hvilket kjønn det er?? hvilke plager jeg får?? klem.. åå jeg er sååå glad:)
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 hurra!!!!!!!!!!!!!! sitter her med klump i halsen og tårer i øynene kan kjenne din lykke i hele kroppen ))) er helt utslitt etter en tøff uke og har en dag igjen imorgen. men skal få meg en god nattssøvn imorgen og se på deg før jeg skal på julebord på lørdag ser du noe spennende på meg fremover ? send med fødselsdatoen din også min er 080377 klemmer i tusenvis til deg!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 ja:) kjempekoselig julegave til meg vertfall:) f. 13.04.83 skal se på deg i morgen jeg...er veldig trøtt nå...har vært på nattevakt i natt og skal på tidligvakt i morgen tidlig.. men i morgenkveld skal jeg prøve å se:) klem til deg også
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 du.. har blitt funnet av en mann på nettet, bør jeg bli bedre kjent med han eller? han 230475 jeg 080377 klem ps. jeg ville nok ikke tatt de nattevaktene, og husk å pass på ryggen din. den kan bli kronglete i svangerskapet ditt tror jeg. skal se mer på deg imorgen er du kvalm forresten?
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 åå så spennende.. jeg har jo hele tiden følt at det skjer noe denne julen så JA...bli kjent med han...hva har du å tape på det??? han virker som en veldig ok fyr da:) pen også ser det ut som for meg... nei jeg vet jeg burde nok sikkert ikke det..skal snakke med legen på onsdag og høre om jeg kan få 50%sykmelding i to uker sånn at jeg slipper de 7 siste nattevaktene før jeg begynner i ny jobb.. er ikke sånn veldig kvalm enda men føler det kommer, har halsbrann og dårlig matlyst, blir kvalm av en del ting da...og så er jeg trøtt og springer en del på do:) hehe.. ja takk hadde vært fint om du ville se mer på meg:)
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 ligger kvalmen litt øverst i magen, opp mot spiserøret? blir så uggen dder når jeg leser innleggene dine skjønner du skal finne frem kortene imorgen når jeg har vært i skogen og meditert og ja han er kjekk, like høy som meg, slank, mørk og med mørke brune øyne, min type sånn sett. og så har vi samme syn på livet og han er litt alternativ og morsom å snakke med.. så får nå se hva jeg gjør videre, han bor litt langt unna da.. har jo ikke noe å tape på det, men jeg er jo ikke så flyttbar... men får nå se hva som skjer, har barnefri i romjula og over nyttårs helgen, så kanskje noe spennende skjer klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2007 ja den sitter nok langt oppe...er vel derfor jeg har litt halsbrann også.. jeg så for meg en mørk mann jeg med brune øyne.. han er nok den du har venta på....avstanden kan man gjøre noe med..om det er det rette kommer han nok til deg:) ønsker deg masse lykke til...har sommerfugler i magen når jeg ser på deg..så det tyder på en forelskelse... klem
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 så spennende men kan ikke være han alle har sett da, for det var en jeg skulle kjenne og han her kjente jeg ikke, men skal vel heller bare nyte det og se hva som skjer. han er veldig hyggelig og har mange fine tanker men er ikke forelsket enda da, har akkurat kommet i kontakt med han så er kanskej noe du føler for fremtiden..spennende han er egentlig bergenser så er sikkert flyttbar, har heller ikke barn.. åå får litt kribling i magen nå, må bare passe meg for å ikke rote det til som jeg har gjort før sender deg svar her imorgen når jeg har sett på kortene mine klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2007 nei det er fremtidig forelskelse jeg kjenner.. men ta det rolig fremover ja..det er lurt...kjenn etter om det er noe før du hiver deg inn i for mye:) ja takk for at du vil se på meg:) klem
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 hei, så litt i kortene mine, og jeg vil absolutt anbefale deg til å ta det rolig de første mnd nå for å ikke risikere noe igjen. men ser at alt vil gå fint, får fortsatt inn det her med ryggen så ta godt vare på den og hvil deg når du kjenner at det trengs, gjerne mer enn minde av det ) ser jo en gutt jeg da.. og tror nok du går bittelitt over tiden men han kommer nok i september og fødselen vil gå kjempe fint ser det ut til nå det skjer noe i livet deres i mai som er en endring, men ikke bli redde det blir bare positivt for dere og er ment til å skje ) masse lykke til ) stooor klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. desember 2007 så spennende da. jeg tror nå det blir jente da men:P hehe en forandring...hmm:) ja jeg skal prøve så godt jeg kan å ta det med ro.. tror du jeg får sykemelding på onsdag???føler meg veldig trøtt så skal lytte til kroppen og hvile så mye jeg kan... tusen takk for at du ville se:) klem
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #12 Skrevet 15. desember 2007 blir spennende å se kjønnet da, har ikke jeg sagt gutt før og? kanskje det viser seg å være to hehe.. tror nok du får sykemelding om du er flink å ikke legger ting under lokk om du skjønner hva jeg mener? altså ikke sier sånn som at joda det går nok bra å ta de vaktene og sånt. men heller er ærlig og sier det sånn som du føler det. tror nok legen din er forståelses full ifht din fortid med sa og ma og glemte jo å takke deg og for at du så på meg og han karen, tenker på han hele tiden nå da hehe.. og gleder meg til å høre mer fra han og bli kjent med han )) klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 15. desember 2007 hihi,.. husker ikke om jeg sa at det var en du kjente fra før, men jeg har ingen følelse av det nå vertfall.så jeg tror nok det er han du har "venta på" om du skjønner... ja jeg er vel litt flink å si at det går bra..men føler meg sååå trøtt og sliten nå at jeg vet faktisk ikke om jeg klarer å vere våken i fire netter på rad:( så jeg må nok bare si det som jeg er at jeg er bekymra for å miste igjen og at jeg rett og slett tror at det kan bli vanskelig å holde seg våken:) ja jeg kjenner følelsene dine...kripler og bobler i magen din...og da var litt arti for før du beskrev hvordan han så ut, så så jeg for meg en høy mørk mann med brune øynene...så d er nok han ja:=) du får nok en kjempefin jul:) men det har jeg jo sagt før også klem:)
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #14 Skrevet 15. desember 2007 så spennende jeg har jo barnefri fra 27 til 1 januar, så om han ikke drar til bergen så kanskje jeg får møtt han i jula.. litt fort og skummelt, men lyst til å møte han og ikke bruke evigheter på nettet denne gangen ))) hihi, sitter her å fniser for meg selv fikk en hyggelig melding fra han i natt på facebook og nummeret hans, kanskje jeg sender han en liten sms ikveld får ta noen sjanser kjenner jeg og ikke være så opptatt av å beskytte meg selv men da står du opp for deg selv og sier at du ikke klarer de nettene, ddet er ikke nedeomrlag og du svikter ingen du fortjener ro når du har et lite menneske som skal vokse seg stor og sterk i magen din ))) du er god, vet du det? setter så pris på deg her inne ))) stooor klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 15. desember 2007 Takk!!! ble helt rørt jeg nå.. ja jeg er vel ganske god innimeg...litt for mye av og til...så mye at jeg ikke klarer å tenkte at jeg også må vere god mot meg selv...men skal prøve det nå.. setter stor pris på deg også...og jeg unner deg å vere lykkelig...så jeg håper det går bra dette her...men jeg har en skikkelig god følelse:) Send en sms du...du har ingenting å tape på det...sikker på at du kommer til å ha en kjempelang tlf.samtale med han i kveld... hihi...å som det bobler innideg....det er en deilig følelse ikke sant? Noen ganger må man våge litt:) helt sant....den som intet våger intet vinner... Sender ennnnnnn god takkeklem til deg for at du er den du er.... *klem*
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #16 Skrevet 15. desember 2007 så spennende )))) og en god takke og oppmuntrende stå opp for deg selv klem til deg ))
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #17 Skrevet 15. desember 2007 glemte jo å si at ja det begynner å kjennes litt i magen, små bobling og spenthet som vokser og spirer
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #18 Skrevet 16. desember 2007 snakket medhan i telefonen i natt )))) veldig hyggelig !!
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 16. desember 2007 hehe...var jo det jeg sa!!!!!!!!!!! snakka dere lenge også eller? så koselig jeg har begynt å merke humøret mitt nå........skikkelig amper og dritsur akkurat nå...hehe...stakkars mannen min..han snakka om det i går at det var jammen bra at jeg ikke var så sur nå som sist...for det var sååå travelt..hehe... uffa meg.må bare le og..for vil jo ikke vere sint men klarer ikke la vere:) klem til deg
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #20 Skrevet 16. desember 2007 snakka sammen i 40 minutter, han skulle ringe opp igjen, men jeg hadde ikke mer batteri så vet ikke om han gjorde det eller ikke.. litt redd for at han har noe på gang med ei annen der han bor... men men, har ivertfall tatt en sjanse jeg kjenner til det der med sinne fra jeg var gravid også, jeg er nok glad jeg var alene for stakkars den mannen som måtte ha holdt ut med meg da hehe:) ha en strålende søndag vennen klem
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #21 Skrevet 16. desember 2007 hehe.. må dele med deg igjen jeg har nettopp snakket med han på telefonen igjen i over en halv time og jeg som aldri snakker i telefonen han er super hyggelig og jeg tror nok jeg kommer til å treffe han en dag i jula ja )))) klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #22 Skrevet 16. desember 2007 hehe ja:) det var det jeg sa....TA SJANSEN!!!! er sikker på at det kommer til å gå kjempefint... føler det bobler i magen nå, du går nok litt rundt deg selv i dag...)) men hva gjør vel d??? du fortjener det!!! bare kos deg og NYT følelsene.... har ingen dårlig følelser for han der...BARE GODE!!! hihi.. klem!!!!
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #23 Skrevet 16. desember 2007 ja, er helt vimsete her hehe.. men føler meg litt satt ut og, for han leser meg så fryktelig godt, men skal gjøre alt for å ikke sette opp en usynlig mur.. han vet jeg som fisk kan gjøre det så han er obs på det hehe.. du er en engel, håper sinnet har lettet litt nå i kveldingen:) gode og varme tanker og klemmer til deg vennen!
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #24 Skrevet 16. desember 2007 joda humøret er mye bedre...var nok bare en liten utblåsning i sted:P har fortalt det til mamma også...hun ble naturligvis veldig bekymra da... er sååå mange rundt meg som bekymrer seg...synes det er litt slitsomt men også veldig godt at de bryr seg...så nå må jeg prøve å ta litt hensyn til meg selv også da... hehe..ja du er nok ikke helt deg selv idag:) ser du noe om når jeg får komme til UL??? hvor fant du han mannen "din" forresten? så utrolig spennende... KLEM:)
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #25 Skrevet 16. desember 2007 skjønner at det kan bli mye bekymringer, men er nok fordi du ikke er så flink til å passe på deg selv vet du;) de ser det tror du kan få komme litt før normalt, men igjen om du viser at du ønsker det du må være flinkere til å si hva du vil, for ellers får du det ikke. ikke legg lokk på deg selv og dine ønsker vennen! du fortjener alt og skal ha alt du trenger og ønsker ) han fant meg på facebook gjennom en applikasjon der, han sa idag at han hadde kommet inn i livet mitt for at jeg skal lære meg å elske meg og åpne meg for kjærligheten men han har jo rett i at jeg trenger det, bare rart at han sier det.. søte mannen hihi KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå