hormonia&alienimagen <3 Skrevet 16. desember 2007 #26 Skrevet 16. desember 2007 heh...må bare si det....dette var fakta faen den mest usakelige forvirrinede greia jeg har sett inne på kranglesiden....kan ikke bare en eller annen få den her sletta før noen skader seg seriøst her?dette trigget tydeligvis så mye hormoner i folk at det bør las være i fred.....
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #27 Skrevet 16. desember 2007 noe som fortår noe av alt dette? ikke rart det blir mistforståelser..,
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #28 Skrevet 16. desember 2007 Har du høye tanker om deg selv Bærkorg Måkeskrik? Om jeg er så dum at jeg prøver å kverulere med selveste deg?? Nei da må det være noe i veien med meg du. Jeg kommenterer ikke på den spøken, jeg kommenterer på at den personen ikke kan forstå at det er litt vanskelig for noen som har vært gjennom det som står der å faktisk lese noen spøke om det. Forstår du forskjellen?
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #29 Skrevet 16. desember 2007 Jeg mener at det meste kan spøkes med... Men det kommer an på om den andre faktisk forstår spøken da! Noe som tydeligvis noen her inne ikke klarer...
Ikkelektuell Skrevet 16. desember 2007 #30 Skrevet 16. desember 2007 Nei, men jeg har tanker om at du sliter med å forstå vanlig norsk, siden du tillegger innleggene mine meninger de ikke har ('selveste meg' var ikke nevnt eller antydet med et pip). Jeg spurte ganske enkelt om du forsøkte å kverulere, eller om du bare var dum. (Jeg heller nå mot sistnevnte). Jeg står på at empatien din ikke kom så godt frem i det første innlegget ditt - mangelen på humor var nemlig det mest fremtredende. Og ja, jeg har absolutt høye tanker om meg selv, men det er da fullstendig uavhengig av din stupiditet.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #31 Skrevet 16. desember 2007 Mangelen på humor? Heller medfølelse. Og så må jeg si du er flink til å motsi deg selv Bærkorg Måkeskrik. Først svarer du nei til at du har høye tanker om deg selv i den første setningen, så hvis vi leser ditt siste avsnitt så skriver du det helt motsatte. Hmm.. Det sier vel seg selv om at du ikke burde ha så høye tanker om deg selv, men ingen skal klandre deg for det.
Ikkelektuell Skrevet 16. desember 2007 #32 Skrevet 16. desember 2007 Hvis det der var det eneste du kunne ta meg på, så vær så god. *knegg* Det kan godt hende du mangler medfølelse også, det skal jeg ikke si noe fra eller til på.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #33 Skrevet 16. desember 2007 Oi jeg glemte visst et ord "har" foran medfølelse. Beklager at det var vanskelig å forstå poenget Bærkorg Måkeskrik
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #34 Skrevet 16. desember 2007 Synes hovedinnlegget var veldig morsomt jeg. Men tydeligvis mange hormonelle her... spesielt anonym 22.00 he he.. (Det er bra B. M. ikke tar seg nær av det, sier endel om din intelligens i forhold til anonym ja)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå