Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Har masse puppevondter og rar i maggan. Ikke varet sånn med de 5 andre unga. Jeg sporte min mann, men han sier bare "ta test, ta test. Ikke mas, jei ska kjøre drosje". Hva tror dere jenter?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Hahahaha, elsker kranglesiden. Kan ikke si at jeg blir så veldig kranglete, meeen jeg blir i jævla godt humør av å lese alle morsomme innleggene :-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Dessverre, er nok bare NORVEGIA i magen din!! Kos deg med osten du
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 hehe:) Veit hvertfall en ting... skriveleif...... tihi,gøtt det er noen spøker her inni mellom:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 har mistet 4 ganger, og ønsker av hele meg å være gravid tross at jeg bare mister..., tenkt lengre enn nesen din!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 HVis du attpåtil kjente deg litt kvalm i noen minutter i forrige uke, pluss har litt utflod, er du hvertfall garantert gravid. Lissom.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 og dette er fortsatt morro...!!! hehe , haha, noen lurer på noe som jeg vet, hehe, for jeg er gravdid, så jeg slipper og lure, hehe
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 åååå, kan jeg spise ditt og datt, kan jeg sove? kan jeg ligge på magen, kan jeg leve?? henviser 1 trim...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Hva er tingen med å skrive sånn utlending aksent? Tydelig at du er livredd for fremmedkultur og fordomsfull, men du trenger virkelig ikke dele det på en internettside som heter barn-i-magen. Dessuten, skjønner ikke at noen kan le av den der. Dårlig humor kalles det.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 Stakkars Annie her da... Forsvant humoren din da du ble gravid??? Den siste lille rest av humor forsvant da egget festet seg??
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #12 Skrevet 14. desember 2007 Hva jeg tror? At du bør ta en intelligensTEST.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #13 Skrevet 14. desember 2007 Har du hatt sex med mannen din uten prevensjon da kan du være gravid ja....... Ikke lett for oss å vurdere om du er gravid på bakgrunn av 2 diffuse symptomer. Er enig med mannen din: "ta test ta test" Nå har jeg hjulpet deg så må du hjelp meg... Jeg hoster og sover dårlig kan jeg ha lungebetennelse???
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #14 Skrevet 14. desember 2007 Anonym 11.41: Nei, jeg tror ikke du har lungebetennelse av den grunn... ,men tuberkulose kanskje! Det er jo mer og mer utbredt i Norge for tiden!
Gjest Skrevet 14. desember 2007 #16 Skrevet 14. desember 2007 Ja, det er den skumleste av dem alle! Pass deg eller så kommer jeg og smitter deg
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #17 Skrevet 14. desember 2007 faen meg ikje god!! kjenner ei som mistet av den sykdommen.., tenk om vi skulle sitte slik med alle sykdommer, husk at noen kan ha dette!!! rett og slett barnslig dette her!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #20 Skrevet 15. desember 2007 Det er iallefall noen som mister humoren sin når de kommer inn her Refererer til Anonym 16.31
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #21 Skrevet 15. desember 2007 Det er iallefall noen som mister empatien når de kommer inn her. Refererer til Anonym 17:38.
Ikkelektuell Skrevet 16. desember 2007 #22 Skrevet 16. desember 2007 Det er ikke akkurat empatien din som slår meg når jeg leser reaksjonen din på turbokolose-spøken, NN 22:00. *knegg*
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #23 Skrevet 16. desember 2007 den var jeg ikke helt med på..?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #24 Skrevet 16. desember 2007 Empatien min? Jeg svarte en setning og det er den som du har kommentert på Bærkorg Måkeskrik. Jeg svarte en som snakket om humor, har ikke svart noen andre. Så hva mener du egentlig?
Ikkelektuell Skrevet 16. desember 2007 #25 Skrevet 16. desember 2007 Wow. Prøver du å kverulere, eller er du virkelig så dum? Du kommenterer du jo indirekte denne turbokolose-spøken, idet du gir uttrykk for at den som synes nevnte spøk er morsom mangler empati.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå