Gå til innhold

Mange her som holder på med nr 1?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, bra tegn er det vel - men jeg holder på å DØ av spenning her! Jeg er ikke skapt for sånt (venting...)!! Jeg hadde skikkelige menssmerter i forigårs. Nå er det bare pittelitt murring. Ellers regner jeg med at sommerfugler i magen ikke er et symptom... hehe ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe!

JEg skulle hatt TR 3 november jeg. Men fikk den ikke før 8 desember. Hadde så mange symtomer, negative tester.. Jeg ble gal! Hadde nok for store forhåpninger da. For når TR meldte sin ankomst ble det snørr og tårer:( Men nå ser det ut til at jeg er ferdig med TR, så nå må jeg lete etter EL mi.. Æsj. Så kjedelig at jeg har *hoppet* over en TR og en EL, for da blir alt bare kluss..

Skrevet

Ja vi prøver å få nr 1. Det blir nå 4 gang vi prøver, så vi får se om det klaffer denne gangen.

Vel han er 36 og jeg snart 30. Vi bor i Tønsberg...

Koslig å bli kjent med andre som forsøker også....

Skrevet

Hei venter i spenning-78:)

Håpe det har klaffet for dere denne gangen da.. Håper ihvertfall at du slipper å prøve så lenge som vi har.. For det tar virkelig på:)

Lykke til:)

Skrevet

Lykke til "venter i spenning-78" :o)

Silje..... Så kjipt at tr var så forsinket! Det er det jeg frykter her også! Men - får se på lørdag, for da skal det testes :o)))

Skrevet

Så moro du skal teste samtidig som venninna mi:) Hu kaller seg Dreamer her.. Lykke til da, og hold oss oppdatert..

Skrevet

Det skal jeg gjøre :o) Men kan liksom ikke helt tro at jeg skal være så heldige å bli gravid så kjapt....

Når hadde venninnen din ikm da?

Skrevet

11 Desember om jeg ikke husker feil:)

Skrevet

Eg e 22 år født 85 min samboer e 25 født i 82.

vi har nu prøvd ei go stund me å få første ungen.

vi bor i nordland/ fauske.

ei leilighet og e forlova:)

Har husdyr, 3 katte. og livet e topp, bortsett fra at det aldri klaffa helt....

men eg hold motet oppe, kanskje en dag bi det vårres tur:)

Skrevet

Gammel er du? Jeg er 23 år, født i 84, samboer er 27 år

Lenge har du prøvd? Vi er nå i vår 17 pp:(

Vi har ikke brukt prevensjon på 5 år og vi har prøvd å bli gravide i 17 mnd nå.

vi har vært til utredning,samboeren sine tester er bra:)

og alt var bra med meg,,,men da jeg hadde lap den 15 nov,fant de ut at den høyre el min var litt tett,så nå har de spylt den:)

dette blir det første pp etter lap,så jeg er veldig spent..har el i disse dager,men bare fått negative tester..så har nok el om et par dager.

Ellers jobber jeg med psykisk utviklingshemmede,og trives godt med det..er blid og posetiv og liker å stille opp for venner og fam.

den største drømmen min er å få bli mamma,men det tar jo sånn tid:(

godt å være her inne sammen med dere:)

Skrevet

Hei hei! Jeg er 24 født i 83, sambo 25 født i 82. Vi prver oså på første.. Er i 1 pp også og ikm er 19/20.. Håper håper den ikke kommer=) Bor i eid leil. rett utenfor oslo med en liten hund på 54 kg.. kjeeempe liten med andre ord.. hehe..

Koselig å se at vi er så mange i samme "båt"! Masse lykke til dere alle=)

Skrevet

Hei hei Silje!

Er også 20år, samboeren min å.

Vi er på 14pp nå.

Ganske så fersk her inne, følt meg ganske motløs siden det her har tatt lenger tid enn jeg hadde trodd, men etter at jeg kom inn hit på "bli gravid" har motet mitt blitt mye bedre.

Jeg er i full jobb og vi bor på østlandet:)

Skrevet

Prøver på nr. 1 her i gården også :)

Jeg er 19 og sambo er 20. Født i 88/87.

Jeg har villet hatt barn siden det siste året, så sluttet på pillen i mai/juni, men vi begynte prøvingen så vidt i august/september. Han ble mer eller mindre klar på den tiden, og nå er han iallefall klar, heldigvis! :) Så d er vel vår 4 pp tror jeg? Går litt i surr, ettersom sambo er sjømann, og d blir bare annenhver mnd. som "betyr" noe.

Han har fast jobb og d har jeg også :) Jeg jobber på et sykehjem, og trives veeldig godt, og håper å fortsette med d til jeg får en baby :) Elsker dyr jeg også forresten, og har plan om å skaffe meg en katt snart ;) Og vi leier ei leilighet, med plan om å kjøpe etterhvert.

20. pp, d er jo lenge d! Får håpe d blir fart i sakene når dere får utredning da :) Hadde ikke klart å hatt tålmodigheten din, om jeg var i samme situasjon. Jeg er jo frustrert allerede jeg, fordi jeg ikke er blitt gravid! :P

Skrevet

Hei babyklar!

Koselig å møte flere på sin egen alder:) Virket som jeg var en av de yngste med engang! Hehe!

14pp ja. Skjønner deg ganske godt, vi er nå i vår 20pp så!

Skrevet

Slenger meg på her :)

Alder meg: snart 30, han 34

Bor på Østlandet og prøver på nr 1. Så kos det skal bli :) Er i 2pp

Skrevet

Hei LilleLykkeliten!

Håper det klaffer for dere snart da:) Og at dere slipper å prøve så lenge! Jeg har nok hatt mine dager jeg har knekt sammen! Tenkt *er det ikke meningen at vi skal få ønsket vårt oppfylt* Men har en helt utrolig kjæreste og noen utrolige gode venner som støtter meg/oss:)

Skrevet

Hei Baas¤17pp¤kom frem lille spire

Jeg har fulgt mye med på deg:) Håper virkelig det klaffer for dere. For det fortjener dere kjempe mye.. Kansje vi kan tusle over på 1.trim. etter nyttår sammen:) Det hadde vært koselig..

Vi har ikke brukt prevansjon på 3 år. Så rart det ikke har skjedd noe!

Stor klem fra meg:)

Skrevet

Hei jente 22i..

Vi er også forlova:) Vært dt i 3år nå.. Håper det klaffer for dere snart:)

Skrevet

Ja, jeg kan forstå at d ikke er så lett å holde motet oppe hele tiden.. Men for de aller fleste så går jo drømmen i oppfyllelse :) Heldigvis! Jeg håper jo at jeg slipper å vente så lenge, men innser jo at d er ikke er gjort på 1-2-3, så jeg kan like gjerne belage meg på å vente en stund før spiren endelig sitter, så blir jeg ikke så aaltfor skuffet :)

Har dere alltid vært åpne om prøvingen? :) Vi har ikke fortalt d til noen, og har egentlig ingen plan om d enda.. Er litt i tvil om hvor positive folk er til d, så vi vil nok vente en stund :)

Skrevet

Hei..

Sorry sent svar:)

Nei, vi har ikke nevnt dt før i november, pga da var jeg jo såå lenge etter med TR. Og da hadde vi jo litt forhåpninger.. Men sånn gikk da ikke.. Men nå vet de det, og det er kjempe deilig egentlig. Slipper vi å tenke på det, den gangen jeg blir gravid.. De syntes det bare er koselig de da:)

Skrevet

Vi prøver på vår første, og begynner å få rimelig god trening for å si det sånn.

Alt godt kommer til den som venter sies det, får bare gåpe vi slipper å vente så veldig mye lengre :)

Skrevet

Tenker at jeg kan skrive meg inn her jeg også, sel om vi nettop har starta prøvinga!

Har veldig lyst til å bli kjent med andre...

Gammel er du? Jeg er 19, født i 1988 og samboer 24, født i 1983

Lenge har du prøvd? Vi er i 1 pp.

Hvor bor du? Vi bor i trønder hovedstaden, trondheim.

Jeg går for tiden uten, men hvis dere vet om en jobb si i fra!

Ellers leier vi leilighet på Bratsberg:)

Vet ikke hvor lang tid d tar under slike pp jeg, kanskje dere har svar på d?

Skrevet

Glemte jo å komme med resten, he he.

Sambo er 24, og jeg er 23, vi er i 24pp og har 5SA bak oss, pluss to kjemiske graviditeter.

vi har leilighet i Oslo, men begynner å bygge drømmehuset på Minnesund til våren. Har et småbruk der vi skal utvide:)

Jobber i barnehage og stortrives. begynner førskolelærerutdanninga til høsten, hvis det ikke blir spire snart da :P

Skrevet

Jeg har sagt det til to venninner, hun ene var så elskverdig å fortelle det til noen fler, så da ble kretsen av de som visste det plutselig litt større...men men, har bare sagt at jeg har sluttet på pillene og at det egentlig ikke er noen stor deal, at vi bare vil se hva som skjer...

Skrevet

Hva mener du om hvor lagt tid det tar under slike pp?? Hehe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...