Gå til innhold

Mange her som holder på med nr 1?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært litt moro å se om det er mange:) Så om vi kan skrive litt om oss selv! Kansje vi kan bli litt bedre kjent med andre som sliter med nr 1.

Gammel er du? Jeg er 20, født i 87, samber er 23, født i 84

Lenge har du prøvd? Vi er nå i vår 20pp

Hvor bor du? Vi bor i Telemark, men er begge fra Buskerud/Drammen!

Ellers er jeg ei trivelig jente, ikke noen jobb for tiden! Venter på svar fra ett vikariat i Drammen etter nyttår! Har to katter og leier leilighet:)

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammel er du? jeg er 21,født i 86,sambo 27,født i 80

Lenge har du prøvd? Vi er nå i vår 4pp

Hvor bor du? Buskerud

Jobber for tiden deltid i butikk,har en pause fra studiene. Eier leilighet,og har "Dyrehage" bestående av 2 katter. Også har vi 2 chinchillaer som også er prøvere;) hehe:D

Skrevet

Hehe, glad i dyr du å? Hvor i Buskerud bor du?:)

Skrevet

Okei! :)

Når skal du ha TR nå?

Jeg var 35 dager over IKM, men fikk den på lørdagen! Så venter bare på at den skal være ferdig jeg.. Så nå går jo EL min i surr! Hehe!

Skrevet

IKM igjen 1januar.

Så utrolig surt! Virker nesten som om du har "hoppet" over EL en mnd du da.. Man blir jo alltid like lei seg hver gang når den teite tanta dukker opp. Bruker du EL tester,eller bare antar du når den kommer?

Skrevet

Hei!

Er 24 år, født 1983, samboer 26 år, født 1981.

Sluttet på p-pilla i feb/mars. Prøvd siden da...En SA. (5+3) Venter TR disse dager....spennende!:D

Har to nydelige katter og mus i veggen (hehe...)

Har eget hus!:)

Jobber i butikk.

Fra Ringerike.

Skrevet

Har både hoppet over 1 EL og 1 TR.. Surt er det ja..

Vi har ikke fokusert så mye på verken temping eller ELtester.. For vi bestemte oss for å prøve fram til jul.. Men fra og med etter nytt år skal vi til lege for utredning og div:) Få litt hjelp derfra håper vi!

Bruker du EL tester og temping eller?

Skrevet

kanskjedetendagbliross!

Hvor på Ringerike bor du?

Skrevet

Hei på deg:)

Mus i vegen ja! *hehe* Så utrolig koselig!

Så dere har prøvd en stund dere å da! Kjedelig greier! Må være helt forferdelig å miste i en SA.. Kan ikke tenke meg hvordan det må ha vært!

Krysse fingrene for deg at TR ikke kommer da:)

Skrevet
:)
Skrevet

Okej.. Regner med at du ikke vil si hvor med tanke på å bli gjenkjent:) hehe:D Bor selv også litt utenfor Hønefoss,men det blir jo nærmeste byen.

Skrevet

Trist er det! Tenker ofte på at nå hadde jeg vært så langt ja...det er så kjipt! Prøver å prøver..blir veldig mye energi som går til bare tenking på det! Men greier liksom ikke helt å la vær heller da!

Med deg, hvordan tenker du på ting fremover? Stresse dere?;)

Klem.

Skrevet

Vi har nå planer om å kontakte lege for utredning og div:) For er på tide det skjer no! Hehe! Nei, vi har egentlig ikke stressa.. Tatt det som det kommer:) Ikke holdt på med EL tester osv.. Men om det er det som må til så gjør vi det:) Men nå står det først utredning på lista..

Dere da?

Skrevet

Du må opprette deg en profil så kan vi sende PM! Det hadde vært koselig!? Moro å bli kjent med nye mennesker med samme "hobby"! ;)

Skrevet

Bli spennende! Skal sende et ønske til nisse for deg jeg!

Blir litt hekte på disse sidene...men nå må jeg få gjort litt husarbeid så jeg får skru av PC nå eller så sitter jeg her til i kveld..tida går jo så fort;) Kan vi ikke holde kontakt?:)

Klem

Skrevet

Jo, det kan vi vel:) Om du har msn og vil, så kan du godt legge meg til:)

[email protected]

Skrevet

mhm.. Om det ikke er noen spire så kan man bare få TR og komme seg over i neste periode,istedet for å gå å vente og bli helt gal!!

Får virkelig satse på at det blir klaff for dere når dere får litt hjelp:) Syns det er veldig bra at du holder motet oppe,har til tider fått leia selv,og vi har ikke prøvd så lenge heller..

Nei,har rett og slett ikke orket å styre med verken El tester eller temping,har rimlig stabil syklus,så regner ut sånn ca når EL kommer. m+/- noen dager.

Skrevet

Glemte å si at vi begynner vel med time hos legen om et par mnd tid tenker jeg hvis ikke noe har skjedd! Hjelper kanskje ikke å være så utålmodig?:)

Skrevet

Hehe:) Lov å være utålmodig;)

Skrevet

Da var det gjort:)

Ja veldig kjekt det! Er liksom ikke akkurat noe man går å roper ut til andre.. hehe:D

Skrevet

Slenger meg på her :o) Jeg er 31 år og bor i Lier (men er fra Oslo).

Giftet meg i sommer, sluttet på pillen i slutten av september og prøver på vår første. IKM i går.....

Skrevet

Hei _Alessi_

Koselig med flere:) Syntes det er mange fra Buskerud her, hehe! IKM igår, er jo ett bra tegn.. Noen symtomer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...