Turid Laila Skrevet 12. desember 2007 #26 Skrevet 12. desember 2007 Sommerfugl: Kommer Julenissen tidlig i år? Ser det er meldt regn i nord.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 12. desember 2007 #27 Skrevet 12. desember 2007 vi har snø her på hedmarken:)
snart mor til 3 Skrevet 13. desember 2007 #28 Skrevet 13. desember 2007 heh..vi har julenissen på besøk heile året vi ;-) er så snille vi skjønner du..hehe.. bla bla bla blaaaaaaa......
Fruen i huset Skrevet 13. desember 2007 #29 Skrevet 13. desember 2007 Det er klart han finnes, og han har viktigere ting å gjøre enn å sørge for hvit jul... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå