Gå til innhold

HVORFOR I SVARTE.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke vår herre sørge for at vi får en hvit jul?

Dere som har kontakt med han gjennom bønn osv kan ikke dere be han om å fikse hvit jul? Eller er dere ikke helt på bølgelengde??????

Kom igjen nå! Kan vårherre fikse det med hvit jul eller er det bare hyklere som tror det?

Kom igjen damer si deres mening å lag litt fart i denne tråden.........

Jeg tror ikke at vår herre klarer å få det til, og blir det mot formodning en hvit jul så skyldes det nok andre ting........

Hva mener dere? Tror vi på vår herre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har sine dager! Innimellom funker dirketelinja jeg har til han utmerket, andre dager er det bare opptatt. Jeg skjønner ikke helt hvorfor. Kanskje det har sammenheng med utbetalingsdagene til NAV?

Skrevet

jeg tror vår herre har bedre ting å finne på enn å lage hvit jul...

Skrevet

Ja mulig det..... he he

Skrevet

Tips: Hvis du er lei av evigvarende tråder så er det ikke sjakktrekk å starte en som er basert på spørsmål om religion.

Skrevet

Fint du blandet deg inn Bærkorg Måkeskrik, tegner bra at det kan bli litt diskusjon da...... Bare å vente på Chick og Voyag.. og...... he eh Det blir enda bedre da....

Men du svarte ikke om du trodde han var istand til å få det til?

Skrevet

Beklager, spørsmålet ditt var visst for lite engasjerende til at jeg husket å svare. Skal vi se, min respons må bli: 'What ever'.

Skrevet

Skjønner ikke hva du snakker om, for utenfor vinduet her er bakken hvit av snø.

Skrevet

Ser ut til at HIs herre kom henne i forkjøpet?

Skrevet

Skyldes vel noen andre enn vår herre det da......

Skrevet

Det var i hvert fall ikke min herre, han er trygt forvart i kjelleren min.

Skrevet

dette var en skikkelig kjedlig tråd... men når det er sakt så skjønner jeg ikke at gravide kvinner som har sett sin lille på UL klarer å IKKE tro at det er noe! det er jo et lite under en har i magen, hvordan alt går av seg selv og hvordan ungen som regel blir frisk og sunn! alt vi gjør er å ha sex åsså blir det til små mennesker med forskjellige utseender og personligheter! det er jo helt fantastisk:o)

Skrevet

Så du tror Gud hjelper til i denne prosessen?

Skrevet

Det er flere måter å forsvare en slik prosess på, enn å trekke inn noe guddommelig. Naturvitenskap er ett eksempel. Så nei, det "må" ikke være "noe", uten at det er mulig å utelukke det heller.

Skrevet

let it snow let it snow let it snow...

bare nok et bevis på hvordan nordnorge er bedre enn det er her i sør...

:)

gleder meg..mandag sitter jeg på flyet nordover..skal rett opp og lage snømann..hehe...gleder meg :)

Skrevet

ja naturvitenskapen forklarer HVORDAN det skjer men sier den noe om hvordan vi menneskene ble så avanserte vesner og hvordan vi i det hele tatt får til med våre kropper å lage barn??? det som er rart er at forskerne aldri har funnet ut hvor mennesket kommer fra eller "stammer" fra som noen mener... at vi stammer fra apene??? men hvorfor har di aldri kunnet funne "the missing link" da??? jeg takker gud hver dag for mitt lille under jeg:o)

Skrevet

Da kommer du til regn og uvær.....Og det er ikke vår herres sin skyld.....

Skrevet

Jeg er helt enig med deg 23:10. Det er faktisk helt fantastisk. Det er bare snakk om at øyeblikket skal stemme og så har du et liv inni deg selv. Det gikk egentlig ikke opp for meg hvor utrolig det er før jeg faktisk ble gravid:)

Jeg har bare sett hjertet, for det var så lite når jeg var på UL (neste tirsdag kan jeg se det ordentlig) og helt siden da har jeg følt meg skikkelig gravid:)

Og jeg er så glaaaaad :D:D:D

Skrevet

"men hvorfor har di aldri kunnet funne "the missing link" da??? "

Nei, det må gudene vite.

Skrevet

hehe....

nei det er julenissen sin feil..

han ønsker at færrest mulig skal se han når han kjører rundt på himmelen så derfor lager han dårlig vær for å holde oss innendørs :D

Skrevet

Til Bærkorg Måkeskrik: av og til lurer jeg på om du har svelget en pose sitroner eller drukket maling... kan du ikke være litt blid da??? Smmmiiiiiiiilllll

Skrevet

Jeg smiler masse når jeg er her, jeg. Hvis det er smilefjes du er ute etter så er du på feil forum. Skravle er...vel, du kan veien. God tur!

Skrevet

:-D:-D

:-D:-D Hvorfor er det ikke lov å smile her inne???

:-D:-D Liker å smile jeg...

:-D:-D Jeg ser så glad ut da...hehe.

:-D:-D Og av og til litt utspekulert ut..

:-D:-D Men det er kun når jeg pønsker på noe..

:-D:-D Moooohahahaaaaaaaaaaaaaaa

:-D:-D *Smile lurt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...