Gå til innhold

pappatreff???? TROMSØ


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Helt i orden for min del at vi kan hjelpe gutta i gang med å få til pappa-treff. Kan noen ta seg av å booke et bord til de på torsdag da? Vet ikke helt om samboeren min har anledning på torsdag, men satser på at han kommer en liten tur i all fall.De kan evt møte med oss så sender vi de videre til et annet sted hvor de har bord:) Noen som har noen innvendinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest junemor85

jeg kan alltids booke bord men må vite hvor jeg skal gjøre det hen:) og at alle er enige om plass og tidspunkt, så ikke noen føler at noe blir feil. høres veldig bra ut at de kan møtes med oss også evt sendes videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt :) Tenkte ikke at dette kom til å bli den store saken, og det virker som det er en rimelig felles oppfatning om at bim-treffene skal være for oss jentene, men at dette var for å hjelpe mannfolka litt i gang :) La oss møte opp på Gründer, ta med menn de som vil, så ser vi det an? De er jo færre enn oss, og vi vet vel ikke engang hvor mange av oss som kommer engang, så la oss nå bare se hvordan det går, og om gutta vil trekke seg unna så går sikkert det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest junemor85

da sier vi det. jeg bestiller ikke bord til de da??

 

pappaer blir med, også kan jo de og få komme med litt innspill om hva de har lyst til.

 

håper ikke dette blir feil for noen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud kor mye frem og tilbake! :) Æ tenke at det ikke e nødvendig å bestille bord. Dæm blir med oss også ser dæm om dæm går På byen eller et anna bord på Gründer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...