Gå til innhold

pappatreff???? TROMSØ


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som kunne tenke seg enten å ha neste ukes treff med pappaer, eller sende dem ut aleine på byen eller noe slikt. Har en fyr her hjemme som spør hver gang jeg skal på bim-treff om pappaene kan være med i dag? Syntes litt syndt på han. Han vil virkelig bli kjent med andre pappaer etc- er liksom ingen av hans kompiser som er så veldig interessert i å prate om bilseter, vogner etc. Han er heller ikke her i fra så nettverket er også litt begrenset. Hadde vært kjempe koselig dersom dere kunne foreslått dette for herren i huset- kan jo være at flere er interessert-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min gubbe liker tanken :) La oss se om det er mange som er interessert :) Hvis det er litt få, så kan det jo være like greit at de er med på "vårt" treff, men om det er flere så kan en jo se om de vil være alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, æ har ikke termin før 2.juli, men min mann e også veldig gira på å møte andre pappaer :) Æ var gravid tidligere i år også, men mistet da. Da gikk jeg på barn i magen treff flere ganger, og han synes det måtte finnes noe sånt for pappaene og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott! da er det 3 stk- det er en begynnelse. er det ikke fler som melder seg på så kan de jo bare henge seg på oss neste uke også kan vi plassere dem for seg selv;)

supert med respons:) hvor gammel er mannen din?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva om noen kan ta seg av å booke et eget bord til pappaene? Vi er ganske mange jenter på treffene så det kan kanksje bli litt mange dersom vi skal samles alle sammen. Bare et forslag:) Så kan pappaene snakke pappa-snakk og vi jenter snakke gravide-snakk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, er veldig for at pappaer skal treffes, men for megselv er det ikke fint hvis de altid skal være med,

håper dere jenter skjønner meg,

så gjerne at de kan ha egen bord, og vil gjerne ha sann middag med fedre tilstede som vi snakket om og,

 

håper ikke æ trapper på tåenne til noen nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var vel bare snakk om nå til torsdag?? er vel ikke en vane at de skal være med- men kan de ikke bare bli med så kan vi sende dem et annet sted. dem kommer jo ikke forstå hvem dem skal se etter- de har liksom ikke de fine magene som det vi har;) forstår deg godt. jeg vil ikke ha med typen hver gang men vi kan jo hjelpe de i gang. og de skal selvfølgelig sitte for seg selv:) etterhvert kan jo de møtes aleine- ut for å ta en pils for eksempel????

 

ok- hvordan skal vi gjøre det? noen flere innspill? fint at alle kommer med meninger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappa her mener de kan være med oss, også heller sette seg på en av bordendene eller finne eget bord på samme sted som oss når de skal møtes første gang, i tilfelle de ikke får noe å snakke om etc. han er og interessert i å kunne slå av en prat med mammaene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest junemor85

heia:) forstår deg godt:) ja, håper vi ikke skal droppe den middagen etter jul- for den ser jeg fram til:)

men vi skal vel ikke ha med papper hver gang. de kan jo evt møtes seg i mellom etterhvert slik som det vi gjør. blir litt rart å ha med pappaer når vi skal prate om slimpropper, og andre forunderlige ting:) he he. var vel bare en gang det var snakk om slik jeg forsto det:) men jeg har full forståelse for hva du mener:)

du tråkker ikke på mine tær i allefall. alle må jo få si hva de mener:)

 

(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappaen her liker tanken om at de har mulighet for å ha jentene sine litt nært... "Tenk om vi bare blir sittende å se på hverandre og ingen vil være den første til å si noe... "

 

Enig i at om de vil treffes videre så kan de gjøre det uten oss, jeg liker å ha et sted uten han også :) Og jeg skjønner Samariel godt :)

 

Sees på torsdag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn middag er vi også med på. Var vel jeg som skulle ha med liten oversikt på hva vi kan velge mellom. Hvis jeg kommer nu på torsdag (rett før jul og greier) skal jeg ha noe med meg...

 

Jeg har ikke spurt om han er interesert i å komme på sånn pappa-treff, men det kan jo tenkes. Han har jo en sønn fra tidligere og på de treffene jeg har vært på har det bare vært førstegangsfødende (med partner som også får sin første). Men jeg skal spørre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Jeg synes det er veldig fint å dra på treff og vil aller helst at disse treffene skal forbeholde oss jenter. Jeg foreslår derfor at samboerne våre kan dra et annet sted og møtes, og dette kan jo gjøres på samme måte som vi har møttes, ved at noen har booket bord under et gitt navn. Vanskeligere er det ikke. Det blir ikke det samme å dra på treff med typen, selv om det bare er en gang. De må da vel klare å møtes uten hjelp av oss tenker jeg, de er da vel ikke så hjelpesløse.

 

Vi kan jo booke et bord til de et annet sted så kan de ta seg noen øl eller noe. noen som har noen innvendinger på det forslaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke komme med oss og så finne seg eget bord enten på Gründer eller et annet sted da? Min samboer har tenkt å foreslå at de lager sine egne treff etterpå om de finner tonen. Skjønner godt at alle ikke vil at mennene skal være med hver gang. Men ikke så mange av de er på barnimagen tror jeg, så kan være greit for de å komme i gang med å være med oss :) Sees på torsdag! Er det greit at de blir med da? Hørtes veldig koselig ut med felles middag på nyåret forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt enig med deg. forstår ikke det at de ikke kan møte med oss og heller gå et annet sted. det er vel ingen som har sagt at de skal være med oss??? min samboer sa også det at han kunne tenke seg at de kunne evt avtale flere treff senere på egenhånd. men jeg syntes ikke det skal være ulovlig for min sambor å komme med meg. vi har bare en bil og vi kjører sammen. min samboer kunne tenke seg å gå "på byn"-siden det er nyoppusset der. de kan jo gå dit eller et annet sted??? jeg er heller ikke kin på at typen er med hver gang men jeg ser ikke problemet med at de møtes på grunder og heller finner seg eget bord eller går et annet sted.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ingen som har sagt at pappaene skal ta over våre treff eller være med hver gang og det er heller ingen som sier at de er hjelpesløse. dette var egentlig bare tåpelig sagt.

hva er problemet?'

gjør det noe å hjelpe dem i gang. det er helt utrolig at absolut alt må diskuteres og krangles om her inne. jeg syntes forslaget var kjempe fint. uansett hva man gjør er det vanskelig å tilfredstille alle men det går jo an å kunne bøye seg litt og heller bare være enig noen ganger. det var stor respons på dette- det tyder jo på at det har vært savnet. kan vi ikke bare være glad for at også samboerene våre kan få et nettverk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil bare beklage hvis det var sant det kom frem, da jeg spurte/snakket tidliger,

 

jeg ville bare høre om at det ikkje ble en vane at de skulle være med, og vi hadde jo snakket om middagen, forstår at jeg er den eneste som blir alenemamma, og forventer ikke at alle skal beue(hvordan det skrives????) seg ettter meg,

 

men må være forsåelsesfult og

 

men bestill bord til mennene eller på grunder eller på byen, sann at de kan treffes, og hvis du gjør d en halv time eter vår så kan de jo treffes på grunder først uanstett hos oss jenter...

 

er det en ide,

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

vi tar hensyn til alle- null stress:) dersom det er noen som er sterkt imot at pappaer skal være med kan vi alltids finne på noe annet:) det er ikke noe problem:)

 

men hvordan skal vi gjøre det? mente du at vi skulle bestille bord til de en halvtime etter oss? kan de ikke møtes samtidig- ellers blir det litt vanskelig for oss med kjøring etc- da hadde det vært bedre for vår del at vi kunne møtes likt men at de gikk et annet sted.

 

skal de bare være med til grunder også kan de heller gå i sammen - når alle har kommet- til et annet sted?

 

eller skal de være med oss? - finne seg eget bord på grunder? de blir vel ikke så mange at det er nødvendig med bordbestilling. eller var det veldig mange som skulle være med?

 

fint om andre kan komme med innspill og-

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...