Gå til innhold

Noen fra Buskerud her??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, vi har ikke lagt den ut for salg enda. Men den er vel 60-70 kvadrat....med to soverom...og veldig trivelige naboer :)

Skrevet

hehe, det var artig :) hvor på konnerud holder du hus da? Har dere prøvd lenge eller?

Skrevet

Mye skal dere ha for det da?:) Hehe.. Veit hvordan de ser ut.. Vært inne i de rekkehusa;)

Skrevet

hmmm...vet ikke helt jeg...må høre med samboern....men jeg tror jeg husker han har snakket om rundt 900 000 kr eller noe :) interessert eller?? hehe

Skrevet

Hehe!

Sambo var ikke helt sikker:P Han har mye mer lyst til å satse på hus han ser du! Hehe..

Skrevet

ja, det skjønner jeg jo :) men noen ganger greit å starte litt i det små også...men kommer jo litt ann på hvor mye penger man kan kjøpe for også. Men si i dra da, om dere skulle få lyst til å titte på den. Og si i fra om du skulle være i Drammen en tur...kunne jo tatt en kaffe veit du :)

Skrevet

Skal faktisk en tur til Drammen på lørdag;) Hehe! Men skal bare hente lillesøster så inn til Oslo. Men skal jo til Konnerud igjen å levere hu på dagen da;) Hehe!

Også får vi ikke flyttet med det første heller.. Med tanke på at min samboer jobber fast her.. Jeg skal bo hos mamma og de om jeg får jobben:p hehe!

Skrevet

jeg jobber dessverre i helga jeg da....men si i fra neste gang da :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre:) Har du msn?:)

Skrevet

Takk:) Da legger jeg deg til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...