Gå til innhold

Noen fra Buskerud her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjoho...er det noe som kanskje er fra Buskerud et sted her?? Hadde vært morro om man kunne blitt kjent, siden man sikkert er i ganske lik situasjon :)

Lindus

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hey hey...så gøy :)

Hvor i buskerud da? Hadde jo vært morro å følge med på hvordan det går syns jeg....du er prøver regner jeg med...siden du er her?

Skrevet

Jeg er fra Buskerud:) Drammen! Men bor i Telemark! Hehe.. Men er på flyttefot tilbake til Drammen etter nyttår hvis jeg får jobben:)

Hvor i Buskerud er dere fra da?

Skrevet

Så koselig at det er flere fra Drammen her da:) Vikar jobb i barnehager på Konnerud:) Er fra Konnerud! Hvor i Drammen bor du??:)

Skrevet

hihi...vi bor på konnerud vi serru ;) samboern er født og oppvokst på konnerud..

Skrevet

Hehe, så sprøtt:) Hihi!

Da må jeg få spørre hvor på Konnerud?:) Foreldrene og søskene mine bor fortsatt på Konnerud..

Skrevet

Enda sprøere:) Jeg er å fra Jordbrekkskogen! Jeg er ikke eldre enn 20;o) Hehe! Har du bodd lenge på Konnerud? Jeg har bodd hele livet mitt på Jordbrekkskogen i Nypeveien. Untatt de siste 4åra!

Skrevet

hvor i nypeveien da? sambo skal selge leiligheten sin i nypeveien over nyttår han...hehe....han er 27 da, så litt eldre enn deg...og han har bare hatt den leiligheten i litt over 2 år nå

Skrevet

er fra Hønefoss:-)

Skrevet

jeg bor i drammen, men har bodd noen år i hønefoss...men det er lenge siden nå....midten av 90-tallet

Skrevet

Vi bodde i Nypeveien 71:) Det første huset til høyre når man kjører inn til nypeveien:) Men mamma og de har flyttet da. Bor på Stubberud nå:)

Skrevet

det huset har jeg jogget forbi mange ganger det...hehe....men kan jeg spørre hva du heter eller?

Skrevet

Kan du vel! Hehe! Heter Silje;) Hihi!

Skrevet

hehe....ja, det burde jeg jo skjønt da...hehe....har dere prøvd lenge eller??

Skrevet

Vi er i vår 20pp nå! Hmm, kansje du vet hvem mine foreldre er? Hehe.. Roger og Vera Karlsen? Hihi! Lov å spørre:)

Kjenner du mange i Nypeveien eller?

Skrevet

oi, da har dere holdt på en stund da....jeg vet ikke hvem de er nei...men jeg er født og oppvokst i lier da....har bodd på konnerud i 3 år nå....vi bor på skjellsbekk vi nå....

kjenner ikke mange i nypeveien....bare noen av de som bor i de gule rekkehusene med en gang du kjører inn til nypeveien

Skrevet

Aha:) Har mange gode minner fra de rekkehusa ja! *Ler* Hehe.. Savner Konnerud! Håper på å kunne flytte tilbake til Nypeveien jeg! Hehe!

Hvorfor ville dere flytte fra Nypeveien?:) *nysjerrig* Er jo ikke vær gang man snakker med folk fra samme sted og til og med samme gate. Hehe

Skrevet

ja, vi stortrives på konnerud og kommer til å bo her "for alltid". Leiligheten i nypeveien var litt liten for oss....i og med at vi har to barn fra før...og en hund...hehe...kanskje dere vil kjøpe den? ;)

Skrevet

Hehe.. Har dere annonsen på nett eller??:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...