Gjest Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Tjoho...er det noe som kanskje er fra Buskerud et sted her?? Hadde vært morro om man kunne blitt kjent, siden man sikkert er i ganske lik situasjon Lindus
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 hey hey...så gøy Hvor i buskerud da? Hadde jo vært morro å følge med på hvordan det går syns jeg....du er prøver regner jeg med...siden du er her?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er fra Buskerud:) Drammen! Men bor i Telemark! Hehe.. Men er på flyttefot tilbake til Drammen etter nyttår hvis jeg får jobben:) Hvor i Buskerud er dere fra da?
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Drammen her hva slags jobb har du søkt på da?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Så koselig at det er flere fra Drammen her da:) Vikar jobb i barnehager på Konnerud:) Er fra Konnerud! Hvor i Drammen bor du??
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 hihi...vi bor på konnerud vi serru samboern er født og oppvokst på konnerud..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Hehe, så sprøtt:) Hihi! Da må jeg få spørre hvor på Konnerud? Foreldrene og søskene mine bor fortsatt på Konnerud..
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 han er fra jordbrekkskogen....enn du da?? og hvor gammel er du?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 Enda sprøere:) Jeg er å fra Jordbrekkskogen! Jeg er ikke eldre enn 20;o) Hehe! Har du bodd lenge på Konnerud? Jeg har bodd hele livet mitt på Jordbrekkskogen i Nypeveien. Untatt de siste 4åra!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #12 Skrevet 12. desember 2007 hvor i nypeveien da? sambo skal selge leiligheten sin i nypeveien over nyttår han...hehe....han er 27 da, så litt eldre enn deg...og han har bare hatt den leiligheten i litt over 2 år nå
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 er fra Hønefoss:-)
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #14 Skrevet 12. desember 2007 jeg bor i drammen, men har bodd noen år i hønefoss...men det er lenge siden nå....midten av 90-tallet
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. desember 2007 #15 Skrevet 12. desember 2007 Vi bodde i Nypeveien 71:) Det første huset til høyre når man kjører inn til nypeveien:) Men mamma og de har flyttet da. Bor på Stubberud nå
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #17 Skrevet 12. desember 2007 det huset har jeg jogget forbi mange ganger det...hehe....men kan jeg spørre hva du heter eller?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. desember 2007 #18 Skrevet 12. desember 2007 Kan du vel! Hehe! Heter Silje;) Hihi!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #19 Skrevet 12. desember 2007 hehe....ja, det burde jeg jo skjønt da...hehe....har dere prøvd lenge eller??
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. desember 2007 #20 Skrevet 12. desember 2007 Vi er i vår 20pp nå! Hmm, kansje du vet hvem mine foreldre er? Hehe.. Roger og Vera Karlsen? Hihi! Lov å spørre:) Kjenner du mange i Nypeveien eller?
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #21 Skrevet 12. desember 2007 oi, da har dere holdt på en stund da....jeg vet ikke hvem de er nei...men jeg er født og oppvokst i lier da....har bodd på konnerud i 3 år nå....vi bor på skjellsbekk vi nå.... kjenner ikke mange i nypeveien....bare noen av de som bor i de gule rekkehusene med en gang du kjører inn til nypeveien
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 12. desember 2007 #22 Skrevet 12. desember 2007 Aha:) Har mange gode minner fra de rekkehusa ja! *Ler* Hehe.. Savner Konnerud! Håper på å kunne flytte tilbake til Nypeveien jeg! Hehe! Hvorfor ville dere flytte fra Nypeveien? *nysjerrig* Er jo ikke vær gang man snakker med folk fra samme sted og til og med samme gate. Hehe
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #24 Skrevet 12. desember 2007 ja, vi stortrives på konnerud og kommer til å bo her "for alltid". Leiligheten i nypeveien var litt liten for oss....i og med at vi har to barn fra før...og en hund...hehe...kanskje dere vil kjøpe den?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. desember 2007 #25 Skrevet 13. desember 2007 Hehe.. Har dere annonsen på nett eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå