Anna Nym :o) Skrevet 14. desember 2007 #26 Skrevet 14. desember 2007 Har TFK Twist. Hele vitsen er at det er svingbart syns jeg. Mye lettere å manøvrere. Er min andre trehjuling med svingbart forhjul. Hadde en 4-hjuling i 2 uker i mellom desse. Tungt å svinge i forhold. Har ikke hatt problemer med velting i det hele tatt.
trollmamma Skrevet 14. desember 2007 #27 Skrevet 14. desember 2007 Eg hadde Quinny ei stund. Jepp den var kjempe god i senter og by (ikkje akuratt der eg bruker den mest.) Men elendig på kongeveg som heller feil veg.(der eg går masse) Altså, det er jo litt dype spor/grøfter, fekk ikkje støtte på sidene ettersom det ikkje var hjul der og da måtte eg holde den tilbake heile tida ellers ville den tippe. Ein gang da minstemann låg og sov, hengte mellomste seg sidelengs over vogna og da tippa den. Det skal ho jo ikkje gjere selvfølgeleg, men er jo sånt som barn kan finne på. Også tippa den ein gang da eg hadde snudd sittedelen. Ellers grei vogn Men eg solgte den, dekte ikkje mine behov, og kjøpte ei brukt brio race på Finn, som er heilt grei til min 2 1/2 åring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå