Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 22. januar 2008 #26 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har gitt beskjed til våre foreldre at navna har de ikke noe med, vi velger det vi liker så får de bare akseptere det. Nå er vi så heldige at de ikke har tiltet på noen av de navna vi har kommet med. Synes uansett at folk kan holde seg for gode til å skulle begynne å bestemme andre barns navn!!!!!!
Lille Luna Skrevet 22. januar 2008 #27 Skrevet 22. januar 2008 Tara Adele vaar virkelig fint synes jeg:-) Og dere bør gå for det dere har bestemt dere for, og ikke bry dere om hva andre synes. Det kommer alltid til å være noen som synes de har rett til å si hva de mener, selv om det ikke er deres oppgave å skulle fortelle hva som er rett og galt. Gå for det dere liker:-)
ticalinda Skrevet 22. januar 2008 #28 Skrevet 22. januar 2008 Sambo og jeg har blitt enige om at ingen får vite navnet før barnet er født, dermed skal vi unngå å bli påvirket av hva andre syns..... Jeg er helt fast bestemt på at det er kun vi to som skal være enige om navn, ingen andre skal få blande seg bort i det. Alle har jo så mange meninger om akkurat dette. Nå er det jo vanskelig å få samboeren din til å like et navn han nå har fått tvil til, men du kan jo i det minste minne han på hvorfor dere ville velge navnet i utgangspunktet. Hvis dere må velge et nytt navn så kanskje dere skal holde det hemmelig?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #30 Skrevet 22. januar 2008 Jeg liker best de helt enkle navne. Så for mig blir Tata Adlel lit vlsomt. Men ver for sig synes jeg de er fine. Men det er da heldigvis kun dere der kan bestemme det. Det er der ingen andre der har noget som helst med at gjører.....
*Willow* Skrevet 22. januar 2008 #31 Skrevet 22. januar 2008 Tara er et flott navn, Adele er ikke helt min smak, men om ikke jeg liker det eller noen andre i hele verden hadde likt de, så er det jo likevel verdens fineste navn for deg og kjæresten din! Gå for det! Det er deres barn og deres valg. Svigermora di har fått navngi sine barn og dere navngir deres, med de vakreste navnene DERE vet om!! Ser at det har kommet opp at det kan bli et mobbe-navn, men det er gjort en del forskning på dette, og navn er en MEGET sjelden grunn for mobbing. Barn "plukker ut" mobbeoffer på helt andre kriterier, uten at det skal være noe debatt her, jeg ville bare nevne det. Riming på navn kanskje ja, men en seriøs mobbe-årsak er det ikke. Jeg har ingen link å vise til desverre, dette var ting jeg lærte på universitetet. Vel, jeg synes dere skal velge det nydeligste navnet dere vet og drite i hva andre mener. Jeg har nevnt et par ganger hva vårt barn skal hete, og møtt en del negativitet, men det bryr meg fint lite.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå