Gå til innhold

Må jeg kjefte nå....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det, har du fått snakka med barnehagen?

Jeg håper i det lengste at dette er et tulleinnlegg..for jeg hadde tiltet fullstendig om det hadde vært mine barn. Slikt er uakseptabelt! Helt og holdent. Hvis styreren fortsetter å klage på de nyansatte..ja, da...

Er det en kommunal eller privat barnehage? Bare lurer. For hadde det ikke bedret seg hadde jeg tatt dette noen hakk opp.. eller latt styreren tro at jeg skulle det..

You go, girl!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke brått sikkert foreldrene i dette tilfellet gidder å ta dette videre med barnehagen. Når hun i det hele tatt må spørre om hun skal kjefte.......så regn med at hun er mer opptatt av at barnet har klær som matcher og er dyre nok. Mors perfekte ytre er nok også litt høyere på prioriteringslisten enn "Lillegull's" ve og vel.

Kom igjen med en forsvarstale Cat.68 :-)

Skrevet

Jeg hater også konflikter, så til de grader at jeg unngår også de jeg burde ha tatt.

Men vet du hva? Å godta alt fordi det der og da er mest behagelig er et destruktivt handlingsmønster, som kan gi deg problemer med angst. Så finn fram løvemammaen i deg, og ta det opp på den måten du får til, om det er rolig og behersket eller full kjefting. Først da tar du vare på både deg selv og barnet ditt.

Skrevet

Jeg liker ikke konflikter, er ikke dermed sagt at jeg unngår dem for enhver pris!

Løvemammaen sa ifra ganske rolig og behersket, men fikk reaksjonen hun ønsket seg. En beklagelse og et løfte om at det aldri skal skje igjen. Skjer det derimot igjen, blir det nok en kopi av brevet ovenfor her :)

Skrevet

Det der er heilt uholdbart! Ingen unnskyldning er god nok. Er det dei nyansatte sin feil, ja så har dei tydeligvis ansatt feil folk til jobben.

Forstår godt at du hater konflikter, eg var slik før. Etterkvart har eg forstått at eg kan oppnå ganske mykje med å våge, og det har gjort meg tryggare. Ta konflikten du, og øv deg. Du kjem til å ha bruk for den erfaringa, for det kjem stadig nye konflitker ein må kaste seg ut i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...