ALIICE Skrevet 11. desember 2007 #26 Skrevet 11. desember 2007 Kanskje ho håper på enda flere blomster når ho skriver dette.. he-he..
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #27 Skrevet 11. desember 2007 Tøft av deg å komme med en unnskyldning, og du er mer enn velkommen til å være her for min del! MEN jeg må si at jeg personlig kommer ikke til å tro så mye på noe du sier mer. Noen ting lyver man bare ikke om.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #28 Skrevet 11. desember 2007 Joda joda.... Fin unnskyldning, "tøff" som gjør det.... Så håper jeg at samboeren din vet hva du har gjort og at du snakker med noen om det. For det er ikke noe "alle kan gjøre feil" blabla..... Man lyver ikke på seg noe slikt, det er sykt. Ønsker deg lykke til videre og håper som sagt at du finner ut av hvorfor du gjorde noe sånt...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 11. desember 2007 #29 Skrevet 11. desember 2007 håper egentlig aller mest at du får hjelp...
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #30 Skrevet 11. desember 2007 Signerer maria fikk to prinsesser. Du trenger hjelp Chanzei. Både for deg selv og for Emil!!! Lykke til videre, men få deg hjelp;)
Gjest MyIian Skrevet 11. desember 2007 #31 Skrevet 11. desember 2007 Må si du har noen svært så naive venner som tilgir deg dette.. "jeg har trøbbel med typen så da ljuger jeg på meg en hel del dritt"
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #32 Skrevet 11. desember 2007 Nå har jeg lest masse, mange inleggg osv... Og jeg vet jeg sendte deg en melding istad, men den trekker jeg tilbake. Det er sykt å juge sånn! Du bør skaffe deg ordentlig hjelp!! Jeg blir helt paff her jeg sitter..... Veldig sjokkert, så mye som jeg har snakka med deg også sitter du å juger så mye! :S Husker det var en som kalte seg bodil og som du hadde snakka med på msn og som sa ho hadde en datter, men som bare jugde. Du blei dritt forbanna og sa det var helt sykt og holde på sånn.. Men er ho egentlig sykere enn deg da? Det kan være vondt og ha spontanabort, jeg har hatt det selv. Men jeg skjønner ikke hvorfor du har juge så mye som du har gjort. Og få folk til å sende blomster til deg, er helt sykt.... Du kunne vel bare sakt det fra begynnelsen av at du sleit psykisk hvis du ville ha medlidenhet, det er mange i samme situasjon som deg og sikkert mange du kunne ha snakket med om sorgen din og fått støtte av! Hva med kjæresten din, vet han alt dette? Som nevnt over her, det er ting man bare ikke juger om! Jeg syns virkelig synd på deg.. Du trenger virkelig hjelp!! Lykke til!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #33 Skrevet 11. desember 2007 Veldig mange som påstår at du lyver i tilståelsen også da. At du ikke har vært gravid i det heletatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå