Gå til innhold

Jeg har en tilståelse å komme med....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen.

Først og fremst vil jeg si at jeg er utrolig lei meg for det som har skjedd…Jeg har såret og lurt mange her inne, noe jeg angrer svært mye på.

Jeg har hatt det vanskelig på hjemmefronten på tiden, noe som har gjort at jeg ikke har vært meg selv. Så jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg har sagt det jeg har sagt, og gjort det jeg har gjort. Om det var for å få oppmerksomhet, sympati etc vet jeg ikke. Vet bare at jeg har oppført meg helt idiotisk, barnslig og respektløst.. Skjønner ikke hva som gikk av meg den tiden… Nå er jeg mye bedre og kan tenke klart igjen!

Jeg kommer nok til å slette meg fra DIB igjen etter jeg har skrevet dette innlegget. Laga meg profil nå for kun å skrive dette.. Føler meg ikke velkommen her inne uansett nå.

Historien som er sann går som dette…

Sambo fant en blodpose i do.. Jeg trodde jeg hadde en vanlig mens, men som da viste seg at jeg hadde mista! Ingen smerter, ingenting. Dro til legen dagen etterpå og ble sendt på ultralyd ved nærmeste sykehus. Der fant de ut jeg hadde en tvilling igjen i magen min som var død. .Fikk time dagen etterpå til utskrapning.

Morgenen etterpå mista jeg den og. Ringte legen og han sa jeg måtte komme nedover til han for sjekk..

Alt så fint ut.

Det var det som skjedde. Ikke alt det andre.. Som sagt, jeg aner ikke hvorfor jeg skreiv det. Og det bare balla seg på for hver dag som gikk og løgnen ble bare verre og verre. Gråt ofte og hver dag når folk spurte meg om det.. Klarte bare ikke å si sannheten når det hadde gått så langt…

Jeg er så utrolig lei meg folkens. Dere som ”kjenner” meg via msn etc.. Blokker meg, slett meg, ja whatever. Jeg fortjener det.

Ville bare gi dere e forklaring.. Vet det går mange rykter, så nå vet dere hva som har skjedd.

Dere får ha ei god jul og ett godt nyttår.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg synes det er fint at du sier ifra sånn som dette. Så er den saken ferdig, og man kan diskutere unger og bleier igjen :)

*Klem*

hilsen

Skrevet

Sender deg en klem jeg.

Jeg har ikke lest noe av det som skjedde med deg. Var ikke så mye her inne den tiden da.

Men jeg bryr meg ikke om det heller, det du har gjort har du gjort. Nå tar du et oppgjør med det og ferdig me det.

Jeg vil gjerne vite hvem du er, hvis du skifter til et annet nick. Du virker som ei koselig jente.

Utrolig trist å høre om det som har skjedd.

En klem til skal du få.

Ønsker deg alt godt.

Skrevet

Nå kjenner ikke jeg hele historien rundt det siste, men synes du er tøff som kommer med en unnskyldning til de du evt. har såret. Det mener jeg det står respekt av!!

Synes du skal henge rundt her litt til jeg :-) Kan bli koseligere enn du tror, og bleier og barn som diskusjonsemne er sterkt undervurdert :-)

Goooood jul og godt nytt år til deg og dine også :-)

klem

Skrevet

hva er det som har skjedd?

Skrevet

Alle kan gjøre feil som man kan angre på og lure på hvorfor man gjorde i ettertid.

At du legger kortene på bordet slik som dette er jo veldig stort av deg.

Sjønner jo også de som hadde deg på msn og som stolte på deg, som ble veldig sjokka og såret av dette.

Men iallefall jeg skal ikke jage deg fra DIB. Her er plass til alle, selv de som roter det litt til, og når man i tillegg ber om unskjuldning så synst jeg du fortjener å være her sammen med alle andre synderne;) For er ingen som er perfekte her på DIB, selv de mest perfekte mammaene er noe feil med;)

Skrevet

Lykke til videre!

Jeg synes også du er tøff som kommer med en unnskyldning her.

Alt går seg til etterhvert og blir litt lettere å bære.

Klem

Skrevet

Hei!:)

Har ikke fått med meg historien din, men ønsker deg uansett lykke til videre!;-)

Og du er alltid velkommen her!:)

Skrevet

Det står stor respekt av deg som faktisk kommer inn og legger korta på bordet på denne måten. Tar av meg hatten.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som har skjedd eller noe sånt. Men jeg vil bare gi deg en klem. Av og til er det lettere å lyve enn å si sannheten. Men jeg synnest ikke du skal slette deg selv fra her. Jeg vil ønske deg en god jul og et godt nyttår og håpe du får det bra fremover.

Skrevet

jeg er veldig skuffet malin. du hadde ikke trengt å lyge til meg om det. selv om jeg skjønte at det ikke var sant. du gikk alt for langt. har du skrevet dette på BV også? og hva med blomstene de sendte deg? jaja, du har nok dårlig nok samvittighet.

når det er sagt, synes jeg det er bra du tilstår. det er stort gjort av deg. og jeg er ikke sint, dette glemmer vi. gleder meg til nyttårsaften fremdeles ;o)

Skrevet

Hei Chanzei!

Jeg fikk heller ikke med meg alt dette, men skjønner at det har vært mye til deg ... både her inne og hjemme.

Så trist at du mistet, det må være en forferdelig opplevelse og jeg håper du får den hjelpen og støtten du trenger!

Kan du ikke komme hit igjen da? Det er jo ingen som holder liv i

"Bim's Hells Angels" uten deg ... jeg vil ha litt skikkelig dårlig humor å le av!

Uansett hva du velger å gjøre ... jeg savner deg her! Du har i hvertfall aldri gjort meg noe (jeg hang vel igjen inne på BiM når det stormet som verst...), og jeg likte deg godt, jeg!

Lykke til videre, Chanzei! Kos deg med lille gutten din også håper jeg det blir ordnings, fryd og gammen på deg fremover!

Hvis du ikke "flytter inn" igjen, så får du ha en riktig god jul :-)

Skrevet

du vet hva jeg mener snuppa..

kommer ikke til å slette deg fra msn..

klem!!

Skrevet

Står stor respekt av en unnskyldning!

Alle fortjener nye sjanser når man har gått til bunns,og bedt om unnskyldning.

Hadde du vært på min msn liste,hadde jeg slett ikke slettet deg.

Skrevet

Enig med de som sier det står respekt av en unnskyldning...

For det gjør det.

Men tillitt tror jeg du har mista fra mange hold dessverre.

Skrevet

For folk som lurer så har noen lagt ut hva hun har gjort inne på krange nå.

Skrevet

Har ikke fått med meg dette, men uansett syns jeg det er stort av deg å komme inn her og oppklare ting. Håper du ikke forsvinner fra dib:o)

Klem

Skrevet

Synes faktisk det er umoralsk å legge ut en mengde informasjon over hva som har skjedd.

De som ikke vet hva det gjelder, de kan vel like gjerne leve i den uvitenheten,og dem som føler seg tråkka på, de har altså nå fått en unnskyldning fra vedkommende.

Er ikke det nok??

Det synes jeg =o)

Skrevet

Det er grunner til at man ikke bør få seg "venner" På DIB. JEg bryr meg ikke om hva du har skrevet eller ikke skrevet. Du kan vel være på DIB like mye som andre selv om du har fortalt løgner. Løgner er det mange som kommer med her uansett. Who cares?

Skrevet

Har ikke fått med meg hva som har skjedd... men jeg sier at jeg tror på unnskyldningen min.. og du fortjener en plass her inne.. Du er sterk som kommer ut om dette.

Og jeg må si så utrolig trist for deg og din kjære at dere mistet.. håper du finner et lite lys i tunnelen din..

En stor trøste klem fra meg..

God jul og godt nytt år..

Husk et nytt år er snart her.. og da er det tid for nye ting..

:)

Skrevet

Jeg har ikke fulgt så veldig nøye på saken din, men syns jo det er modig av deg å komme med en unnskylding til de det gjelder. Det kan nok være lett å la seg rive med i et svakt øyeblikk...

Kanskje du hadde hatt godt av å snakke med en psykolog eller lignende?

Jeg håper noen tar denne saken som en advarsel om å være naive på nettet.

Skrevet

Hei du...

Jeg må si at jeg ikke har fått med meg noe av det du skal ha skrevet/tullet med og jeg er her inne hver dag.. Jeg har egentlig savnet nicket ditt her, for du er ei av de jeg husker her, siden vi var på bim på likt (du husker sikkert ikke meg,skriver ikke så mye,leser mest),gutta våre er nesten like gamle..

Drit i det du har gjort tidligere.. og vær her da :) Så trist at du mistet da, er ikke gøy når sånt skjer, jeg mistet selv i uke 8, før Elias..

Du er velkommen til å være her, du har jo tydeligvis lært da, siden du kryper til korset og forteller at du er lei deg, ikke det at jeg vet hva det gjaldt.. :)

Klem fra

Skrevet

Nei,nei! Ikke stikk da!! Alle kan gjøre feil! :)) Legg meg til på facebook eller noe da ihvertfall? :)

Skrevet

gjesp.. og hvorfor skal vi tro på denne historien? og er det du som var maya på lsk-forumet også eller? noen folk liker bare å lyve.

Skrevet

Ög du skulle på TV og greier?

Ja ja- jeg tar imot unnskyldningen din om du kringkaster den på TV- ellers kan du tørke deg et visst sted. Hva med de som går igjennom dette? Egojentunge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...