Gå til innhold

Hvilken barnevogn skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Gjest venter_på_jenta_mi!
Skrevet

Her har vi kjøpt emmaljunga smart duo. Fikk i siste liten tak i kensington fargen og er super fornøyd. Har også kjøpt bilstolen til emmaljunga da den og er veldig praktisk med at man kan feste den til understellet til vogna :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt Basson Roma 07, i mørkebrun og lyseblå. Den er veldig fin:-) Gleder meg til å begynne å bruke den.

Skrevet

Fått en Mamas & Papas kombivogn av svigers, den virker kjempebra. Stor plass i den til skinnpose. Det følger med et stativ som bagen kan stå på inne slik at vi også kan bruke den som seng i begynnelsen. Stativet kan også brukes til kombibagen og til bilsete som hørte med i pakken

Skrevet

Vi har allerede kjøpt Brio Kombi i svart. Nettopp den, fordi den er veldig fin å se på, svart passer til alt, og fordi det er et bra merke. Jeg jobber i barnehage, og erfaringer derfra er at den er veldig praktisk også :)

Skrevet

svorsk82 *fødeklar* vi har kjøpt helt lik:D

Den er såååå nydelig syntes jeg:D

Skrevet

Jane slalom pro her, fordi da har man både bag(med gyngefunksjon om den står inne på gulvet), sportsvogndel og bilsete, alt passer til understellet. Og så er den utrolig lett og tar liten plass i baggasjerommet.

Skrevet

Simo kombi..pga den er vann-regntett og veldig lun..stor bag og 4 hjul+stødig og har stålkurv under..noe som er viktig for min del.

Den kan brukes til barnet er 4 år

Skrevet

Skal bruke vogna jeg lå i som baby, og mitt første barn lå i. Unik nydelig vogn. :)

Skrevet

har kjøpt emmaljunga edge duo.flott og god vogn som har god plass til pose og det meste.vi valgte et lettere understell enn det som er orginalt.den virker som en flott og god vogn.glder meg til jeg skal ut og trille lille jenta mi i den.

Skrevet

Bugaboo cameleon. Sort/grå med canvas-trekk. De ringte fra Babyshop i dag og sa at den er kommet ;)

Skrevet

maxi cosi mura 4, med dypbag bilsete og sportsdel:)

Skrevet

Brio Happy. Synes den er kjempefin, og blir liten sammenlegbart.

Skrevet

Simo Kombi her også, av de samme grunner. Stor, stødig, stabil, kan brukes lenge.

Regner med å ha den som eneste vogn, i tillegg til en liten trille til byturer, offentlig kommunikasjon osv når babyen blir litt større.

Skrevet

Tautonia mistral

Har brukt den til hun eldste og er fornøyd:)

Skrevet

Teutonia Mistral P (som den heter som 2008 modell, het noe annet i fjor) den er litt høyere enn den vanlige mistralen og passet meg perfekt (og babyen forhåpentligvis:))

Skrevet

Vi har arvet en råflott veteran til å bruke som bagvogn, litt slitt men i fortsatt god stand. Skiller seg ut blant mengden av sorte og mørkeblå vogner. Og så har vi en emmaljunga scooter til "tralle/sportsvogn"

Skrevet

Det står en Emmaljunga edge duo på barnerommet og venter på at det blir februar;)

Kjøpte den fordi jeg synes den er stilig, stor god bag, passer godt her på landet med store hjul og stødig understell! Så jeg bestemte meg tidlig for at det ble den hvis jeg fikk den baki bilen og det gikk til og med uten å ta av hjula ;)

Venter også på bilstol fra emmaljunga, kjekt å ha samme merket så den kan settes på understellet! :)

Skrevet

har kjøpt TFK, brukt... denne fordi jeg ønsket vogn m tre hjul på denne gangen, pluss at den r ganske lett og blir utrolig liten når den legges sammen...

Skrevet

Vi skal ha Emmaljunga Smart Duo Combi, og vi valgte denne av flere grunner. En av de var at den scoret høyt i testen, og av de vognene som vi syntes var aktuelle var den blant de aller minste når den var sammenslått noe som betyr en del for bagasje plassen. dessuten virker den veldig solid og den er pen og se på :)

Skrevet

silvercross som har gått i arv, helt fantastisk å se på men guuud så tung og uhåndterlig, blir nok at vi bruker den på 17-mai å slike ting.

emmaljunga edge duo (eller hvordan det skrives), mest pga den er robust 4 hjuling, lagd for skandinaviske forhold og den har en hel haug med masse små finesser som vi falt for!

Skrevet

Vi har kjøpt Teutonia Spirit S3, tror den vil passe oss. Her mener vi at vi har fått mye for pengene.

-Sitteinnsats kan vendes begge veier i et enkelt grep slik at barnet kan sitte mot eller fra den som triller

- Ny modell med håndbrems

- Romslig handlekurv

- Regulerbart fotbrett på sitteinnsats

- God sikring av softbag/hardbag i vogn

- Sitteinnsatsen kan brukes som ren bagvogn med liggeforlenger

- 5 pkt. sele

- Svinghjulet kan låses slik at det står i fremovervendt posisjon noe som kan være gunstig i ulendt terreng

- Gode, brede og punkteringsfrie hjul. Hjulene er store og det er god fjæring!

- Regulerbart styre i høyden

- Som andre Teutonia-vogner er den meget lun, den har integrert insektsnett i kalesjen i tillegg til at kalesjen felles lydløst opp/ned

- Tre reguleringer i rygg hvorav en er full liggestilling, en hvilestilling og en sittestilling der ryggen er veldig rett og fin

-Vognen er topp å trille, både på asfalt, grus og i snø låser man forhjulet og får en stødig vogn.

Skrevet

Edge Duo Combi, fordi den har en ganske stor bag og tror den vil egne seg til en vinterbebis. Og så tar den litt mindre plass i bilen enn Simo Kombi(som vi egentlig skulle få kjøpe billig hos kjentfolk). At den er 'litt' tung har vi bestemt oss for at vi kan leve med :)

Skrevet

KOMBI, enkelt med løs bag. Hadde duo sist, og da savnet jeg en løsbag. Så det skal bli godt med kombi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...