Gå til innhold

Hvilken barnevogn skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har kjøpt simo duo fordi jeg vil ha en klassisk og lun 4-hjuling.. Og syns det er en kjempefin vogn. Har valgt duo fordi den er lettere enn kombi.

Skrevet

Har kjøpt Emmaljunga Edge Duo fordi jeg ville ha en robust og god vogn med stor bag.

Synes også den er fin, og vet at den er stødig og passer bra til vinterbaby.

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg har kjøpt Simo Kombi. Den er litt stor, men allikevel en veldig god vogn. Hadde Simo til datteren min også, og var kjempefornøyd :)

Skrevet

Jeg har kjøpt simo kombi og gleder meg veldig til å kunne bruke den nå =)

Hadde en eldre simo kombi da sønnen min ble født for 4,5år siden og var ganske fornøyd med den. Stabil god vogn med romslig bag! Synes det er veldig praktisk at den nye simovogna mi har lufthjul og regulerbart håndtak...det savnet jeg på den forrige. Eneste minuset med vogna er at den er litt tung og tar ganske mye plass i bilen!

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga Duo Edge vi også av samme grunner. God, stor og robust vogn. Kjekt med stor bag når man får baby på vinteren. God plass til pose osv. Dessuten synes jeg den er kjempefin!! :-)

Skrevet

vi har kjøpt brio duo happy ;)

Skrevet

emmaljunga city jet med city bag - vi valgte den fordi den har vendbar sittedel, full liggestilling i sportsdelen, den er lett og nett! bagen er stor og romslig selv om den kun veier 3.9 kg, så tror det blir en kjempefint vogn!

Skrevet

Emmaljunga City cross med City-bag. Valgte den fordi den er lett, har punkteringsfrie hjul og er et bra merke. Den brukes først med bagen, og når barnet blir større brukes sportsdelen. Har valgt to forskjelllige farger, slik at det blir som å få en ny vogn når sportsdelen tas i bruk!

NB! Kjøpt i sverige, sparte 1600 kr....

Skrevet

Simo kombi, ville ha ei lun og stabil vogn, foretrekker de med fire hjul, egentlig så har det aldri vært noen annen type som har vært noe alternativ her.

Skrevet

emmaljunga smart duo,2007 mod.

pga lav pris:5500 og så kom den på 2 plass i en test,tror det var tv2 sin...

Skrevet

Emmaljunga smart duo sport carbon.

Liker rett og slett denne best.

Har prøvd flere vogner,bomkjøpte en og dommen falt på smart``en

Liker fargen stilen og alt:=)

Skrevet

Emmaljunga City Cross med hardbag fordi den er lett, fin å se på, ikke for stor plass i bilen, og punkteringsfrie jul.

Skrevet

Hehe.,......:)

Ser det er 2 merker som går igjen her ja! ;) hehe.....

Jeg får vel være utskuddet her på 3.trimester da og fortelle at vi har kjøpt Teutonia Spirit S3!! :)

Vi kjøpte denne vogna fordi den er stilig å se på, lett å trille, relativt lett vogn og bare helt fantastisk god!!! :D

Skrevet

Får være litt utskudd jeg også:-)

Vi går for Bugaboo Cameleon. Synes den virker superbra.

Fått pålegg fra min søster som har 2 barn om å velge en vogn som kan trilles begge veier.

Har termin seint i februar så det blir vel ikke noe trilling før i Mars.

Skrevet

Her blir det gjenbruk fra gørstemann, some r 4 år nu :-) En Brio duo vogn, som jeg er veldig fornøyd med. Nok så solid, men ikke veldig stor. Pen i fargene og så går den inn i bilen vår uten at vi må ta den fra hver andre!

Skrevet

Vi har kjøpt en Quinny Freestyle med dreamibag, siden vi bor midt i København er første krav til barnevogna at den skal være lett å manøvrere gjennom folksomme fortau. Fornøyd med den, den kan snu på ei krone og ta piruetter :-D

Skrevet

Vi har kjøpt One three hill vogna.(urban jungle)

Den er så lett å snu og grei i butikker og i marka:)

Gleder meg så til å ut å trille:)

Skrevet

Vi har kjøpt Teutonia Mistral, kombi med softbag. Den er en av de letteste og stødig med 4 hjul. Syns de med 3 hjul er så vinglete ( jobber i barnehage, så har vært borti litt av hvert:) ) Vi venter bare på å få den. Har termin 4,jan, så håper den er i hus før jula:)

Skrevet

Vi har kjøpt en Teutonia Fashion vogn. Den er klassisk i sort m/ mellomblått innlegg. Det er en kombivogn som man kan bruke bilsete i samt at det er hardbag så lammeskinnsposen og babyen får ekstra plass. Valgt hardbag fordi det er vinter. Skal hente den i romjulen sammen med bilsete/isofixen slik at alt er montert klart et par uker før lillegutten vår kommer. Tror det er slik at når dette er hus at det virkelig inn for meg at jeg snart skal bli mamma igjen !!!!

Skrevet

Har kjøpt Emmaljunga Edge Duo. Ville ha en stødig og stor 4 hjul. Hadde emmaljunga sist gang å.

Skrevet

Brio Happy Duo

og Quinny buzz ;)

Skrevet

vi har kjøpt oth urbarn jungle:D svart m pepitaruter. sååå fin!

den er sporty og tar liten plass i bilen, på bussen og enkel å kjøre.

Skrevet

Vi skal også ha Teutonia Mistral, kombi med softbag. Av samme grunn som en har nevnt tidligere her. At den har 4 hjul er stødig og lett bag og bære opp og ned trapper. Dessuten synes jeg den er enkel og fin. Jeg jobber også i barnehage og har god erfaring m disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...