Gå til innhold

Treff i Tønsberg på nyåret?


nr 2 i magen✩♥☆

Anbefalte innlegg

Hei damer.. Var på esmeralda, men fant ikke dere.. Spurte også i disken, men de hadde ikke hørt noen andre som spurte.. Men men.. Jeg får se om jeg finner dere neste gang.. Håper at det ikke blir så lenge til..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så dumt da:( Vi satt rett ved inngangsdøren, ved siden av pianoet, for å spane etter mager og "spørrende blikk".... Vi får satse på at det blir et treff igjen snart så får du være med da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da så jeg dere.. lurte på å gå bort å spørre, men det var et bord helt innerst også med gravidmage på.. jeg var hu i hettegenser som drakk en kakao på et bord aleine mens jeg så på mager..=)Har mage som kan dekkes til enda så da var det nok derfor dere ikke så meg.. Satt bare to bord bortafor dere.. Da gleder jeg meg stort til neste gang=) Tror jeg husker hvordan dere ser ut så neste gang skal jeg klare det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er en nesten-innflytter til Tbg med to barn, gutt 6 år, jente 3 år. Selv er jeg 31, og har termin med 3.mann (jente) 30.april. Har veldig lyst å treffe andre selskapssyke og noen ganger asosiale gravide..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...