Gå til innhold

Treff i Tønsberg på nyåret?


nr 2 i magen✩♥☆

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, nå går desember måneden bort i juleforberedelser og annet styr, men hadde vært veldig koselig å fått til et treff i Tønsberg-området på nyåret. Har selv termin i april, og har desverre ikke hatt mulighet å komme på de treffene som har vært tidligere. Gøy å bli kjent med andre i lik situasjon:) Noen som vil hive seg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vel hende at jeg kan tørre å være med på nyåret. Har vært litt tidlig for meg enda, følt at magen må være på plass først. Også termin i april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har følt litt på det samme, men nå har den absolutt kommet til syne og blir nok ikke akkurat mindre i tiden fremover;) hadde vært gøy å fått møttes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin i april! Vil gjerne være med på treff i tønsberg (selv om jeg bor i horten). Har veldig lyst å bli kjent med andre gravide! Savner å ha noen å prate gravidting med! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med på treff. Har termin 16. april. Tenker dere dagtreff eller kveldstreff? Har to barn fra før så det er litt vanskeligere med kveldstreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig at det er flere som melder sin interesse:) Vet ikke når det passer for dere andre- dagtid eller kveldstid? Jobber selv 80% nå, så foreløpig er ettermiddag/kveld best her, men kan jo prøve få til begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg jobber også på dagtid, og over 100%. Passer best om kvelden for meg nå, men kan sikkert noe dagtid også hvis treffet kan være i tønsberg sentrum i lunsj tider og jeg vet om det i god tid.

Gleder meg nå til jul og nesten en hel uke fri!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempekoselig ut med et treff. Er ny her inne og venter min første. Hadde vært deilig å treffe noen andre som vet hva man går igjennom. Jeg kan primært på kvelden, men har mulighet tidligere om jeg får beskjed i god tid før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også vår første så da er vi i samme båt:) En spennende tid venter oss fremover. Nå er det bare noen få dager til juleferie, og den skal nyyytes;) Gleder meg til å treffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Skal vi liksågodt sette en dato eller? Er jo aprilbaby som satte igang dette så du kan jo kanskje kommer med forslag?!

Desember går så fryktelig fort, og plutselig er vi i januar og da nærmer de fleste av oss seg 3 trimester. Tenk på det...Tiden flyr samtidig som det noen ganger føles som om den står stille.

 

Og andre gravide, bare å henge seg på! Tror ingen her kjenner hverandre før så da er vi alle i samme båt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant du sier happy80, tiden flyyr avgårde nå! selv det nesten ikke kan gå fort nok til man får se den lille der inne.... Kan godt komme med forslag til treffdato, hva med torsdag 10 januar på ettermiddagen, ca kl 18-19? Har ikke bodd i Tønsberg mer enn litt over ett år, så om noen andre har forslag om passende sted å møtes hadde det vært fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et perfekt tidspunkt for min del. Er mange fine plasser på brygga hvor man kan treffes å prate litt. Mye god mat der for de sultne og. =) Er bare et forslag, er med på det meste.. =)

God jul til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer gjerne 10. januar! Ser at flere av dere er på min alder, og det er jo supert! Kjenner ingen på min alder som skal ha barn, har savna det veldig. Håper alle kan komme! :)

 

Og GOD JUL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setter opp på Esmeralda da, så får vi håpe de andre er enige;) Nærmer seg jo nå. Vi sees:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres bra ut. Jeg kommer muligens et kvarter senere, men regner med at jeg får lyst på en matbit da jeg ikke rekker middag først. Håper jeg slipper å spise alene.. Hvordan vet jeg hvem dere er, kanskje ikke alle det syntes like mye på...Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops! Gikk plutselig utfra at vi skulle møtes kl18.00 Men så så jeg at det var fra 18.00-1900tiden. Da kommer jeg ikke forsent alikevel. Kommer 18.30 jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) Satte det opp kl 18 for å ha et klokkeslett bare, men kom så fort du kan du:) Koselig at vi blir flere, kjenner kanskje hverandre igjen på magen?;) Tenker jeg må spise der jeg også, kommer nesten rett fra jobb. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, hvordan finne hverandre ja, kan hende det ikke er alle det synes like godt på som du sier....skulle vi ha bestilt bord? eller andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi lunne jo bare sagt ifra til de ansatte sånn at når man kommer så kan de guide oss i retning av de andre gravide.. hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...