Gå til innhold

hvordan barnevogn skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er kjempevanskelig. Finner få objektive tester på vogner og råd fra venner og bekjente går i alle retninger. Men heller mot Brio kombi, pga understellet som er spesielt lett i vekt og enkelt å legge sammen, i tillegg til at den har bra bagstr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kjenner til Quinny?

Bra? Negative ting?

Skrevet

Vi skal ha Emmaljunga Cerox meg hardbag vi..

Skrevet

jeg har kjøpt en simo kombi 2007mod:D kjempe fin:) får deni posten om et par dager:D

Skrevet

Vi har vogner fra 1.mann som vi skal bruke. Tror jeg skal selge den ene, Basson Roma Duo vogn, orker ikke å trille med 4 hjul.....

Har en Traxx Jaguar 3 sportsvogn jeg driver å finner bag å kjøpe til. Poden på snart 2 år har en TFK Jogster Twist sportsvogn som er helt konge!!!!

Sist skiftet vi fra bag til sportsvogn da poden var 5 mnd, så greit å kunne ha sportsvogn en kan endre sittedelen på;)

Så tror egentlig at jeg skal bare ha ny bag nå;)

Skrevet

Barnevognen Quinny freestyle er blitt slaktet pga farlige feil å mangler!!!!!!!!vært 14 døds fall siden den kom ut i norge,i danmark er den tatt av markede pgs disse feilene....noe å tenke på!

Skrevet

denne gangen sakl jeg ha en OTH urban jungel. hadde brio kombi med første mann men skal si at jeg forelsket meg i vendbare forhjul da jeg kjøpte en sånn joggetrille til han. er en sann fryd å bruke og ikke tung i det heletatt:)

Skrevet

Jeg har lyst på en lyseblå Emmaljunga City Cross ;) Den er lett og ser ut til å være god å kjøre. Og så tror jeg merket har bra kvalitet.

Skrevet

Vi har kjøpt TFK vogna og er storfornøyd!!! Anbefaller den over de andre 3hjus vognene i hvertfall. Men skal du har 4hjuls så er det mange andre fine også :)

Skrevet

vi har stokke og er kjempefornøyde. både m bag delen og sportsdelen. denne gangen blir det søsken vogn fra babytravel siden det blir 13 mnd i mellom de

Skrevet

Har Simo Duo etter førstemann! Stor bag og knall å trille! Ser det er mange som kjøper Simo kombi, tror ikke jeg ville valgt kombi framfor duo, men mindre jeg bodde i blokk eller noe sånn. Bagen er endel smalere, og tror den er litt tyngre diden man har "begge" vognene med hele tiden når barnet er nyfødt.

Skrevet

http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbrukerrapporten/2004/1075815822.65

Jeg søkte på simo barnevogner på startsiden.no og da kom dette opp. Jeg er også på utskikk etter vogn og har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe. Kjøper nok en gjennom nettet, det ser ut som det er billigst. Men hva skal man velge, noen som har noen forslag?

Prøver å gjøre endel research på nettet for å finne den som er sikrest og meste for pengene, men det tar tid og er vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...