Gå til innhold

hvordan barnevogn skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vurderer 2 veldig forskjellige vogner..tautonia S3 som jeg først falt for .. men så vil jeg også ha en tradisjonell vogn da en simo..

Men gubben står fast på spiriten:) vanskelig detta

Skrevet

Her blir det nok Simo..=) har liksom bare bestemt meg for den, så da blir det det da=)

Skrevet

emmaljunga smart duo ... den er så knall :D står her i stua å venter på den lille som kommer i maars...

Skrevet

simo kombi da ? er det denne de reklamerer med på barnas hus til 5000?

Skrevet

emmaljunga smart duo og simo kombi.. hva er forskjellen på de ?

egentlig de jeg har "vurdert" til nå, men simoen er vel tyngre ?

Skrevet

Smart duo her:=)

Skrevet

ja de er vel litt tyngre. den j skal ha selger de på babyshop til 6500

Skrevet

Vi skal også ha simo kombi med mindre noe annet lekkert dukker opp innen vi skal kjøpe:)

Skrevet

Her står en lysegrå jane-vogn klar under trappa og venter på bebis!

Skrevet

emmaljunga mondial sport combi eller var det duo:)

Skrevet

blir nok simo kombi her...vil jeg tro :)

men mååå vel la mannen min ha litt han skulle ha sagt han og..hehe..

vi blir nok enig.... :D

Skrevet

vi har kjøpt emmaljunga edge duo:) Står hjemme hos mor og far og venter på å bli fraktet til sitt nye hjem over julen:)

Skrevet

har en ny simo kombivogn her.og en babyjogger.

Skrevet

Her blir det en sort simo 07 mod, den til 5000:)

Skrevet

hei

på oss blir d en emmaljunga edge duo. tror vi blir godt fornøyd med den.. koster ikke den rundt 7000-7500?

Skrevet

åååå ja har så lyst på enten simo kombi eller emmaljunga duo... Men må innrømme at emmaljungaen ser litt mer fæncy ut da!!

Men eneste kravene jeg egentlig har er at jeg skal kunne vri over håndtakene for å slippe å dra vogna bak meg, og at den må kunne brukes som bag i bil med nett over! Og har egentlig ikke sjekka om noen av de to kan det! Bare håååååååååååååååper....

Andre ting som jeg syns er kjekt etter å ha bakset og slitt med en kjempestor gammel simo er at den er lett å håndtere og legge sammen.. Og med breie hjul er også fint!

Skrevet

Brio Happy. Ville ha en stabil 4-hjuling som også ser fin ut. Men er litt bekymret for at den er litt tung ...

Men men den er kjøpt og i hus så ikke noe poeng i å angre, synes den absolutt har mange fine ting og finesser med seg, spes at den blir så liten sammenlagt.

Skrevet

Tror det blir en Simo kombi. Vi vil ha en stødig firehjuls vogn, og vi liker begge vanlige, "gammeldagse" vogner, har null sans for trehjulinger og andre fancy greier.

Skrevet

Vi har kjøpt en svart Simo kombivogn. Kjeeempefin, synes nå vi i allefall:)

Skrevet

vi vurderer citycross. de er ikke så lenge før man går over til spørtsdelen viss jeg har skjønt det rett, og derfor lurer vi på denne. men har bare sett på den en gang, og er langt fra bestemt.

men! nett over bag i bil? sjekk denne linken!

Skrevet

Vi synes Teutonia-vognene passet oss og det ble en

Teutonia Spirit S3 - 08-modell.(med håndbrems)

Veldig fornøyd med kjøpet, den er såååååå fin... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...