MJ<3 Skrevet 11. desember 2007 #26 Skrevet 11. desember 2007 EEEEEEEEEEENdelig noen som poengterte det som er viktig. Merkelig at ingen nevnte det før?! Det er så klart viktig med sex, men det er da ennå mer viktig at personen du er sammen med er rett for deg som person!? For noen her virker det som om de skal prøve ut flest mulig og så plukke ut den de syns var best i senga, regardless to hvordan personen er ellers.. Høres veeeeldig overflatisk ut synes jeg! Nå er ikke jeg av de som har hatt kun en partner, jeg har faktisk hatt meg rundt for å si det sånn, nå er jeg gift og har en fantastisk mann, sexen er også kjempebra. Mye også fordi jeg elsker han!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #27 Skrevet 11. desember 2007 Jeg og sambo har vert sammen i 8 år, og vi er 22 og 23 år.Vi har bare hatt sex med hverandre. En (av mange) ting som gjør sexen vår god er at vi faktisk elsker hverandre. Vi trenger ikke søke sex med andre bare for å finne ut som vi er bedre eller dårligere i sengen sammen eller med andre. Visst dette er det store fokuset hos dere synes jeg ikke det er rart at dere har hatt/har mange sex partnere. Anbefaler dere i å slutte å lete etter den perfekte senge partner, og start å let etter en livspartner istede. Finner dere "the one" blir ofte sexen god også....
Lille`mor & lillebøll Skrevet 11. desember 2007 #28 Skrevet 11. desember 2007 Er gravid med masse plager,har ikke hatt med noe på mange mnd så jeg husker ikke åssen det er og ha sex;=) Thihihi:=) Nei,ærligtalt jeg har hatt 4 sengepartnere,that`s it. Jeg husker ikke en gang hvordan det er og ha sex med andre en mannen min. De andre er ekser,så det var et seksulet fast forhold med god sex,men ikke god nok til at jeg husker åssen de var i senga!! Kunne like godt vært foruten dem!!! Angrer på at jeg har hatt flere en mannen min.Skulle ønske det var bare han. My man is the only one:=) Så etter jeg ble sammen med han glemte jeg liksom de andre,savner de ikke.Kanksje det betyr at helheten var veldig bra:=) Gubben har hatt 7 før meg. Alle har som regel en fortid,men den fortiden har ingen ting og si for meg. I mitt neste liv skal jeg være jomfru til jeg treffer ``The one``
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #29 Skrevet 11. desember 2007 Så man kan ikke vite om man har hatt god sex hvis man bare har hatt én partner? En baby kan altså ikke vite om most gulrot er godt hvis dette er den første maten han noen gang smaker? Du aner ikke hva du snakker om. Jeg kan garantere deg at jeg har et godt sexliv. Det føles godt, jeg får orgasme hver eneste gang (ja, faktisk) og har aldri savnet noe som helst. Hvis _du_ føler behov for sex med mange menn, kjempeflott for deg, jeg er mer enn fornøyd med det jeg allerede har. :-) At jeg har endt opp med kun én sexpartner er helt tilfeldig. Jeg traff ham da jeg var 19 og hadde ikke hatt sex ennå, så det har bare blitt slik. Men jeg har aldri angret på at det ble slik. Kvalitet er bedre enn kvantitet.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #30 Skrevet 11. desember 2007 Dere som "puler rundt" ... dere har ikke tenkt på at istedet for bildet av at du "tar en smakebit før du bestemmer deg", så er det mange andre som "tar en smakebit" av DIN MAT før du får den... Argh, ekkelt Jeg og min mann har kun hatt hverandre. Nyyyydelig at ingen andre hadde smakt på ham før jeg fikk ham Og han smaker SÅ godt!!!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #31 Skrevet 11. desember 2007 Jeg hadde vært sammen med min nåværende ektemann i 10 år og vi hadde bare hatt hverandre. Jeg var da en av de idiotene som ikke kunne roe meg med å bare ha hatt en sexpartner gjennom et helt liv selv om jeg innerst inne visste at det var mannen i mitt liv. Jeg gjorde det derfor slutt kun av denne grund. Fant en nydelig gutt. Jeg levde i drømmeland i tre mnd. Hadde masse, men ræva sex... Det endte med at jeg først såret kjæresten min noe j., for så å såre denne nye gutten noe j. da jeg tryglet eksen om å få ham tilbake. Fikk ham heldigvis tilbake, vi har vært sammen fem år nå etter dette:) Dette er det jeg angrer mest på av alt jeg har gjort i hele mitt 30 år gamle liv, men hadde jeg vært gift med mannen min nå om ikke det hadde skjedd??
sydilla Skrevet 11. desember 2007 #32 Skrevet 11. desember 2007 Nå har jeg hatt to da - men oppriktig talt, hva er det som gjør at dere har behov for å rakke ned på de som ikke har hatt masse ulike partnere? Hvis det er så bra som dere sier burde dere ha selv tillit nok til å stå for det da! At andre gjør noe annet er ikke deres problem? Jeg har hatt to skikkelige forhold og to partnere, traff mannen min da jeg var 20, og skulle gjerne vært for uten den erfaringen det var å ha han første. Mannen min har bare hatt meg, skulle gjerne bare hatt han også. At jeg kan "sammenligne" han med exen har aldri ført noe bra med seg - nå er han heldigvis større og bedre ;-) Det viktigste må da være at man faktisk har det bra med den man lever sammen med? Nå ER jeg religiøs, så jeg forholder meg til at Bibelen anbefaler at samleie er innen for rammen av ekteskapet, gjorde dessverre ikke det da jeg avr 19... Sier dessverre fordi jeg tror det er et godt råd! Jeg tror bra sex i lengden henger sammen med helt andre ting en størrelse og teknikk, men heller ting som nærhet, tillit og det å kunne åpne seg mot den andre på ALLE plan. Det går sikkert an å ha bra sex med mange forskjellige, men jeg har ikke hatt behov for å teste det, og tror vel at man i så fall må skru av noe i hodet som handler om de tingene jeg tror er viktig for bra sex. Og det kan da ikke være bra i lengden? Men folk må få lov til å leve sine egne liv og velge selv, og la oss slippe å bruke betegnelser som hore eller prippen - det har ingenting med saken å gjøre og er bare nedverdigende!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #33 Skrevet 11. desember 2007 jeg har bare hatt 1 (min nåværende samboer). jeg kom liksom ikke lenger! var bare 17 år da vi ble sammen og tenkte aldri "nå må jeg skynde meg å knulle maaaaange før jeg får type"... kan liksom ikke dumpe en jeg elsker så utrolig mye fordi jeg kan jo ha gått glipp av et godt knull...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #34 Skrevet 11. desember 2007 For en latterlig debatt.. Selv gjorde jeg det slutt med eks eks eks en for hundre års siden etter 5 års samboerskap da jeg var 22. Var altfor nysgjerrig på hvordan sex var med andre og rett og slett for ung til å binde meg til en.. (selv om sexen var bra) Superglad for at jeg turde å ta valget. Har nå levd litt og møtt noen frosker, men er nå lykkelig med en flott mann. Er ikke sjalu på hans tidligere forhold hvertfall. Det er jeg for gammel til, hadde blitt skuffet jeg vhis han ikke hadde hatt en bakgrunn.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #35 Skrevet 11. desember 2007 Skulle ønske jeg var jomfru og hadde spart meg til han jeg er sammen med nå. Angrer skikkelig, og hadde ikke gått glipp av noe et sekund...bare kjønnssykdommer(og da mener jeg de som smitter ved bruk av kondom også)..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #36 Skrevet 11. desember 2007 Hvorfor er det så viktigt om mann har hatt sex med en, to, ti, hundre eller 1000???!! Faen kan ikke folk ha sex med akkurat hvem de vil og hvor mangen i sitt liv uten at det skal bry alle?! Jeg har hatt sex med MANGEN.....og så? Nå er jeg gift og har det bra... Men jeg syns det er utrolig bra å være jomfru til mann finner den rette, det skal jeg gjøre i mitt neste liv! Så la folk gjøre som de vil, og slutt og krittiser folk som ikke gjør det akkurat du gjør!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #37 Skrevet 11. desember 2007 Det finnes vel både fordeler og ulemper med noen få eller mange seksualpartnere. Selv er jeg seriemonogam. Klarer liksom ikke slå meg til ro med en. Dritdeilig så lenge det varer, men deilig å bytte dem ut etterhvert også. Men en ultimat livssituasjon er det nok ikke.
MJ<3 Skrevet 12. desember 2007 #38 Skrevet 12. desember 2007 Det viktigste tror jeg er å ikke angre på noe man har gjort eller ikke gjort. Det å angre er en helt unødvendig ting som bare sliter deg ut psykisk. Godta hvordan du har levd livet ditt, du har alltid hatt et valg og det var det rette for deg der og da! Angrer ikke på at jeg har hatt mange, men selvfølgelig kan jeg se at noen av de var "unødvendige" for å si det sånn. Men jeg godtar det og mannen min godtar det også, hvorfor skulle han ikke? Det var før hans tid! Hadde ikke møtt han engang!! All erfaring er god erfaring, selv om sexen ikke nødvendigvis var bra... KOM IGJEN JENTER! STÅ FOR DET DERE HAR GJORT! Og ikke la noen dømme dere, om det er dere selv, noen på siden her eller mannen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå