hva så? Skrevet 9. desember 2007 #26 Skrevet 9. desember 2007 Ikke rart det blir smitte i bhg. Forrige uke sendte jeg hjem et barn som hadde kastet opp 6 ganger iløpet av natten. dette forteller et eldre søsken, foreldre sa ingenting. Når mor henter sier hun: Jeg trodde ikke det var omganssyke, men noe barnet hadde spist... ÆH, barnet har ingen allergier, hallo. Ikke alltid like lett å møte foreldrene i bhg. like hyggelig...
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 9. desember 2007 #27 Skrevet 9. desember 2007 Absolutt ikke... For det første er det ikke morsomt å være i bh når man er syk. For det andre smitter diare UTROLIG lett! Lillegutt var hjemme 4 dager sist uke pga diare. Regelen er at man må ha barna hjemme 24 timer etter sist diare-symptom.
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. desember 2007 #28 Skrevet 9. desember 2007 I gutten min sin bhg gjelder føgende regler: Oppkast 1 gang - "karantene" i 24 timer Oppkast flere ganger - "karantene" i 48 timer Diaré en gang - "karantene" i 24 timer Diaré flere ganger - "karantene" i 24 timer Ellers får de aldri bukt med smitten...
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 9. desember 2007 #29 Skrevet 9. desember 2007 mente 48 timer foresten
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. desember 2007 #30 Skrevet 9. desember 2007 skulle være 48 timer ved diaré flere ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå