~Maja Mor~ Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 Ville du visst det? Bare lurer.... Sitter på den type informasjon, desverre, om en mann som har et forhold til kona's vennine og han venter nå et barn med elskerinna..... Huff, what to do?? Ville dere sagt noe til kona, dette er venner av meg alle sammen!
Sentralstøvsugeren Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Ville definitivt sagt det! Finnes ikke noe verre enn å høre i ettertid at noen visste det uten å fortelle......
It's all about me Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 JA jeg ville vist det, uten tvil. For det første kommer slikt alltid fram tilslutt. For det andre kommer det ingenting godt ut av å skjule de. Jeg hadde sakt det hadde jeg sittet på slik info, og jeg ville blitt fortalt det.
Groosalugg Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 Ja, jeg ville selvfølgelig visst det. Før eller siden kommer det frem likevel. Når elskerinna begynner å søke om barnebidrag f.eks..
Kirsebæra Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 Hvor godt kjenner du dem? hvem kjente du først? venninna di, mannen eller elskerinna? Jeg ville ikke klart å gått å vist det uten å si noe til venninna mi, for når hun da får vite det, så må du lyve for henne å si at du viste dette menikke sa noe tilhenne(rotete, men skjønte du hvor jeg vil?) da føler hun seg nok enda mere såret....
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #6 Skrevet 9. desember 2007 Jeg ville likt å høre det av mannen min. Kan ikke du si til ham at han bør fortelle kona si?
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 jeg ville nok funnet en måte å gi henne den infoen på en anonym måte kanskje..... jeg selv ville jo likt å visst om det... og som venninde må jo du også synes at det er best for henne å få beskjed... og hva om NÅR hun finner det ut en gang uansett (for sånne ting kan man ikke holde skjult hele livet), og får greie på at du har visst det......????
Dronningen! Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Jeg hadde oppfordret mannen til å fortelle kona det selv og helst før det går for lang tid.... Gi han en tid til å fortelle kona si det selv, feks 1 uke, ta kontakt med kona etter dette.....
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 Jepp, jeg støtter de andre over her.... Jeg ville vite det dersom det var min mann det var snakk om. Og jeg ville sagt det om det var venner av meg.
Alba44 Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Ja, jeg ville ha visst det! Jeg ville også fortalt det om det var gjaldt noen jeg kjenner. Ville opplevd en slik taushet som svik. Grusom situasjon :-(
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Ville sagt til han at enten så forteller du det eller så forteller jeg det. Gi han en sjangse til å si det selv.
~Maja Mor~ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2007 Ja, jeg er jo helt enig med dere! MEN Da er jeg (indirekte) grunnen til at ekteskapet ødelegges (vet at det et han som er utro ikke meg) men da er det liksom pga meg det blir bråk. Men syntes jo veldig lite om det forholdet de har... Jeg ble kjent med ekteparet først... Syntes det er veldig vanskelig!
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 Hvis ekteskapet ikke tåler forholdet hans på si, så er det strengt tatt han selv og elskerinnen hans som har ødelagt forholdet synes nå jeg, og ikke du hvis du velger å prate med dem.
Kirsebæra Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Gi mannen en tidsfrist da.....og si at dersom du ikke har gitt henne beskjed inne da og da, så sier ejg det! å så går du derifra slik at han vet du vet alvor...
Dronningen! Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 Vet du hva? Det er ingen MEN i denne situasjonen. Hvordan ville du ha ønsket om det var deg som levde i uvisshet? Jeg ville tatt kontakt med ektemannen, sagt at jeg vet og bedt han om å ta ansvar... og det ansvaret må han faktisk ta selv! Du er ikke en lidende part i denne sammenhengen utenom at du vet. Og du har ingen skyld i voksne mennesker dumskap:o) Fader for noen drittfolk..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 Skjønner godt du synes det er vanskelig, men tenk om det var du som var i den situasjonen og ikke visste? Ville du visst? Jeg synes absolutt du skal vurdere å fortelle henne, men ta det med han først. Si du forteller henne om han ikke gjør det..
FrøkenKnallkul Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 JA, det ville jeg ha visst! Ellers hadde jo jeg blitt gående rundt som den idioten... Men gi fyren en sjanse til å fortelle kona det selv, før du eventuelt gjør det
~Maja Mor~ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 9. desember 2007 Vet at dette ikke er min feil, men vet at når jeg sier noe så skilles dem. Tenker på barna demmes også... Det er ganske mange som rammes av dette. Alle kjenner alle i denne situasjonen. Men han er jo en dritt som faktisk ikke har avsluttet forholdet til sin gravide elskerinne.... Jeg syntes faktisk dette er veldig vondt og vanskelig.
celodi Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 ER enig med de over her jeg oxo.. Gi mannen en frist på og fortelle det selv,eller så gjør du det!!!
It's all about me Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 Du er da ikke grunnen til at ekteskapet ødelegges, det er helt og holdent hans egen skyld. Og det er ikke pga deg det blir bråk. Det er pga han det også. Sett deg heller i henne som blir bedratt sitt sted så finner du nok svaret ganske tydelig.
~sjiraff~ Skrevet 9. desember 2007 #21 Skrevet 9. desember 2007 Ja det ville jeg ha visst. Men ville gitt mannen en sjangse til å fortelle dette selv før jeg eventuelt gjorde det.
Northernlights Skrevet 9. desember 2007 #22 Skrevet 9. desember 2007 JA! Jeg fikk nemlig ikke vite det før det var gått mer enn 3 år...og DET var grusomt. Man føler seg så utrolig ført bak lyset og dobbelt sviktet når det går så lang tid... Jeg var ordentlig sint på et vennepar etterpå,for det kom for en dag at de visste! Var så utrolig lei meg...så jo,jeg skulle gjerne ha visst det lenge før. Utroskap er noe forferdelige greier =o(
~Maja Mor~ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #23 Skrevet 9. desember 2007 Huff da. Situasjonen her er jo sånn at det har gått rykter om dem i evigheter, hun har hørt om ryktene, men de bare benekter det.... Grisekjiipt!
☆Anonymia☆ Skrevet 9. desember 2007 #24 Skrevet 9. desember 2007 ja jeg ville helt klart visst det....herregud for en mann.. fy faen..
Papegøyeblomst Skrevet 9. desember 2007 #25 Skrevet 9. desember 2007 Interessant tema - jeg er nemlig den andre parten i en tilsvarende situasjon...Jeg har en sønn på snart 4 mnd, med en mann som har vært utro mot samboern sin, og enda ikke fortalt noe.. Han besøker oss 2-3 ganger i mnd. Vi har ikke hatt noe seksuelt forhold siden de 2-3 gangene for et år siden, som det ble barn av. Jeg er veldig glad i denne mannen (men ikke forelsket), har kjent ham i mange år (før han møtte sin nåværende samboer), og ønsker å ha et godt, stabilt forhold til ham fremover, også på grunn av sønnen vår - derfor har jeg ikke villet presse ham til å fortelle noe hjemme...Jeg aner heller ikke hvem samboeren hans er, har aldri møtt henne. Kunne noen av dere tilgitt noe sånt, hvis mannen fortalte det så lenge etterpå???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå