Under den hvite bro Skrevet 10. desember 2007 #26 Skrevet 10. desember 2007 Willemo er klokere enn de fleste.
KariMari Skrevet 10. desember 2007 #27 Skrevet 10. desember 2007 Et kyss er vel ingenting å blåse sånn opp for vel? Synes ikke du skal fortelle mannen din det, men du bør heller holde deg litt på avstand neste gang du treffer denne fyren;-) Et kyss kan fort gi mersmak til å tøye grensene enda lengre ved neste anledning..... Så hvis du mener det du sier om at du ikke vil dumpe mannen din, holder du kjeft om dette og holder avstand fra den andre på neste fest! ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #28 Skrevet 10. desember 2007 Hei, Hi igjen her. Det var "bare" et kyss. Men et langt, inderlig ett, og veeel.. Med tunge. *skjemmes* Jeg mente fullt og helt det jeg sa om at jeg aldri, ALDRI vil forlate mannen min. Vi har det kjempebra sammen, på alle plan. Saken er at jeg har alltid vært litt vel eventyrlysten (Ikke bedrevet utroskap, men glad i å flørte) og denne gangen gikk jeg rett og slett over streken. Hele greia har fått meg til å tenke. Jeg var overbevist om at når jeg møtte han jeg er gift med, så kom aldri slike ting til å skje. Ja, så høyt elsker jeg han! Men nå begynner jeg faktisk å lure.. Er det mulig å være så trofast som jeg hittil har vært? Jeg har aldri kunne tenkt meg sex med en annen. Men gud så godt det var, å bli stirret i senk før han kysset meg. Jeg følte begjæret så sterkt, dere aner ikke.... Klart jeg føler begjær med mannen også. Men ikke dette nye, ungdommelige, pirrende, ferske begjæret, om dere skjønner. Værste av alt, er at jeg har knapt tenkt på noe annet det siste døgnet. (For de som sprte lengre opp her, ja jeg er 100% sikker på at ingen så det. Og jeg vet også sikkert at denne flammen aldri kommer til å fortelle dette som skjedde. Vi bor på en liten plass, og han påpekte etterpå at dette måtte vi alri fortelle noen)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2007 #30 Skrevet 10. desember 2007 Ikke så enkelt skjønner du... Jeg kunne ha gjort det 100 ganger til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå