Gå til innhold

Uffuffuff:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt gjorde jeg noe dumt... Tror jeg. Eller vet jeg.

For at dere skal skjønne hvorfor jeg er litt uggen nå, må jeg forklare litt...

Jeg er gift med verdens herligste mann som jeg har det veldig bra med.

Kunne ikke falle meg inn å dra fra han. Har aldri bedratt han før, og det har heller aldri vært i tankene mine.

Inntill i går... Fader!! Jeg traff igjen en barnomsvenn på en fest, og flørtet med han. Aner ikke hva som gikk av meg, men jeg hadde tatt meg ett par drinker, og var i strålende humør.

Begynte å iaktta han, og la bare mer og mer merke til at han hadde blitt vanvittig kjekk.

Han flørtet med meg også, og før jeg visste ordet av det, kysset han meg!

Varmt, inderlig, og leeenge. Bena mine holdt på å svikte under meg.

Så her sitter jeg da, med verdens kjipeste samvittighet.

Og det verste er at jeg klarer ikke slutte å tenke på han..

Jeg har lest lignende innlegg her før, og tenkt: "Er det mulig?? Kan ikke folk begynne å verdsette det de har!"

-O nå sitter jeg her med en flau smak i munnen.

HVA HAR JEG GJORT! -Og hvorfor har jeg så vanvittig lyst til å gjøre det igjen?

Kan noen være så snill å legge ut på skravle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold kjeft og hold deg unna. Enkelt og greit.

Skrevet

Det er lett å si... Tenker konstant på han nå. Lurer på hva han gjør og om han tenker på meg.

Han vet at jeg er gift, men som han sa, han klarte ikke å la vær.

Skrevet

Ta det for det det var. En god kveld og en deilig opplevelse. Nyt følelsen... Gode følelser er ikke kriminelt.

Skrevet

Skjønner... Men du er uansett ei DRITTKJERRING:

Jeg legger det ut for deg, så du får høre det samme fra de også.

Det fortjener du, syns jeg.

Skrevet

Men hva om jeg blir fristet igjen, om våre veier møtes?

Noe de garantert vil gjøre ved to annledninger i julen...

Skrevet

Tja.. hvem vet? Tanken på hva som kan skje kan være like god som noe annet :-)

Skrevet

Synes du ikke noe gærent om meg?

Skrevet

Nei. Jeg misunner deg den syrlige følelsen av å være småforelska i en annen en mannen. Det er jo ikke noe galt i gode følelser. La ikke angeren og den dårlige samvittigheten ta over. Nyt det. Så får du heller se om det skjer igjen eller ikke. Tanken på det som skjedde har du uansett din fulle rett til å nyte.

Skrevet

Åh... Hadde aldri forventet et slikt svar:-)

Tusen takk.. Det bruser i meg når jeg tenker på denne mannen.

Han jeg er gift med, er det ingen som overgår, jeg elsker han inderlig.

Men etterhvert som tiden går, mister man jo den brusende følelsen, og jeg kjente at det gjorde himla godt:-)

Tror jeg lever lenge på dette.

Skrevet

Det er nettop det som er poenget! Du har ikke gjort galt overfor mannen din, slik jeg ser det. Det hadde stilt seg anderledes dersom du nå innleder et seriøst forhold til denne mannen, og begynner å lyve for mannen. Men det er jo en helt annen sak.

Litt krydder og litt brusing er en livsrett. Nyt det du er god for.

Skrevet

willemo, erdu totalt blåst i nøtta? Dette er ingen ting anna enn utroskap og å holde mannen sin for narr. Idiot. Ok, bare et kyss, men hva er det starten på? Hold deg unna og hold selvrespekten i behold!

Skrevet

Hehe, jeg ser at jeg ihvertfall har et ganske annet syn på saken en willemo.

Skrevet

Noe som heter "bare se, ikke røre?".........

Du legger jo faktisk selv opp til at nå er det kanskje greit å ta neste steg videre. Neste gang er de ikke bare et kyss, men dere ender i senga.

Og kunne du kysset denne mannen foran din mann?

Hvis ikke så er det utroskap.....

Men ok, kos deg. What goes around, comes around.

Skrevet

Ja det er jeg sikker på at du/ dere gjør, hehe. Ja, og det blåser godt her oppe, det er sikkert og det er både titt og ofte, men jeg forblir heller levende og lykkelig forblåst.

Skrevet

Det er ikke noe "kriminelt" i det å ha følelser, men hun har da kysset denne fyren, for svarte. Ikke noe kriminelt det heller, men det er da ting som er verre å gjøre enn det vi har lover og regler mot. Det er helt greit at folk har såkalte åpne forhold, men da skal begge parter være enige om dette. Dersom dete paret er imot utroskap, skjønner jeg ikke vitsen i å oppmuntre HI til å bli såkalt åpen og fri dersom mannen hennes har helt andre verdier.

Skrevet

Det handler ikke om å oppmuntre til noe som helst, men til å avvise skam og ubehag oppstått pga følelser som i utgangspunktet er gode. Ok, hun kyssa en annen en mannen sin, og hun kan komme til å gjøre det igjen. Jeg ser ikke at det er noe hun må ha tillatelse til fra mannen sin for å kunne gjøre. Men som sagt, blir det noe mer enn et kyss og to, og det begynner å bli lyving, bør en ha respekt nok overfor partneren sin til å ta hatten og gå.

Skrevet

OK, dette er din mening. Jeg vet at det er mange der ute som er enige med deg, men det å kysse noen andre enn den man er sammen med, vil nok føles helt feil for de fleste. Kyss er veldig personlig, mange mener det er mye mer personlig enn sex. Og hvis du mener at HI ikke trenger tillatelse fra mannen til å kysse andre menn, burde vel mannen hennes være enig i det?

Skrevet

Hvis det er slik at du elsker mannen din og dere har det bra sammen burde du ikke fortelle han dette.

Du har dårlig samvittighet, men det har alle en gang i blant. Det du gjorde er kanskje ikke rett, men gjort er gjort. Kos deg med tankene på han du. Holder du deg unna glemmer du han, vil du ikke at det skal skje igjen holder du deg unna han. Men hvis du innerst inne vil det skal skje igjen må du tenke deg om hvorfor, sånn helt egentlig.

Lykke til. Syns ikke du fortjener pes, man er bare et menneske. Og absolutt hver eneste prektige person her på dib har sine svin på skogen, det er jeg sikker på. ;-)

Skrevet

Dette er ikke meg i det hele tatt å holde på sånn...

Aner ikke hva som går av meg! Jeg hadde ikke forlatt mannen min for alt i verden.

Men denne fyren er i tankene mine uansett.

Hoff!

Skrevet

Herregud, så mange kjærringsvar!!!

Det var et kyss, ET KYSS. Det finnes da mange verre ting i verden, enn et lite kyss.

Slapp helt av, vi er mennesker, og sånne ting skjer. Du er ikke den første, heller ikke den siste! For den del så kan det jo hende at mannen din har gjort det samme. Sånne ting skjer titt og ofte vettu:)

Skrevet

Han hadde aldri gjort noe slikt.

Jeg vet det virker naivt av meg å si det, men sannheten er at han har ikke hatt anledning heller.

Vi er ikke ofte på fest, og de få gangene vi er det, er vi skikkelig kjærester, og sammen hele tiden..

Men nesten så jeg skulle ønske at han hadde gjort det, så hadde jeg sluppet denne dårlige samvittigheten:-(

Skrevet

Du bør kanskje revurdere forholdet til mannen din? Håper for all del dere ikke har noen barn sammen. Kom deg vekk,du er jo tydeligvis ikke glad nok i mannen din. La han få et kone-emne verdt. Ikke kast bort tiden hans stakkar. Han fortjener bedre enn ei kone som bedrar han. Men fra spøk til alvor: Men tør jeg spørre om mannen din var på samme fest som dere? Det kunne ikke falt deg inn at noen kanskje har sett dere? Er det ikke like greit å fortelle hva du har gjort og komme deg videre? Det er jo ikke sånn det skal være at man tenker på andre,da er det jo noe som ikke stemmer.

Skrevet

Var det bare et kyss?

Spar mannen din for disse opplysningene du. Det får heller være din svarte samvittighet, han fortjener faktisk ikke å lide for det du har gjort. Eller er det noen sjanse for at han finner det ut? Bedre å høre det fra deg enn fra noen andre.

Dersom du ikke ønsker å forlate mannen din må du ikke la dette hende igjen. En glipp er en glipp. Hender det igjen er det et utrolig mye større svik.

Jeg tror nok ikke dette nødvendigvis betyr at du og mannen din ikke funker sammen slik som hun over her skriver, men kanskje dere burde finne på noe for å krydre opp hverdagen litt slik at du kan finne igjen de gode og spennende følelsene du helt sikkert har følt for mannen din også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...