Gå til innhold

hvor mye bruker dere på julegaver til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja som sagt litt av hvert........lurer litt på cars bilen eller tråbilen på barnerommet.... eller noe annet som går av seg selv. pluss litt duplo (koster jo fort 500 kr for en pakke), saccosekk osv osv osv......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det ikke viktigest prisen enn gir for men at ungen får noe han trenger eller liker, Sønnen vår skal vi kjøpe litt klær til før jul men det er fordi han trenger det, det blir ikke julegave. Så får han en cd spiller, koster ca 300 kr for den, så får han et snekkerbelte, så får han et par bøker (han er litt sen med språket, dette er bøker som vi kan hjelpe han til å bli flinkere til å snakke) sengesett da. Så blir gaver for ca 1000. Han får sikkert masse til jul, håper han får masse klær også jeg da, for leker har han så mye av og vi bor trangt nå, bygger nytt hus. Så til bursdagen sin skal han få møbler til soverommet sitt.

Skrevet

De får en gave sammen til 7000kr,så får de noen ting utenom til ca 1500 hver.. Ble litt mye i år!

Skrevet

600 kroner. men så er hun bare 3 måneder også da. blir sikkert litt mer når hun blir større...

Skrevet

Så mye noen bruker da..hehe

Her får gutten min ett Thomas toget sett (bukse,genser og caps) Og en boks med duplo. Ble vel rundt 600 - 700 kr. Han er 19mnd i jula.

Skrevet

Han skal få en dvd med pororro og klosse sett. Han har så mye leker at det er ingen vits med noe mer nå. Har ønsket meg ull klær til han til jul. Han er 12 mnd, så han blir ikke fornærmet av myke pakker enda:=)

Skrevet

Prøver å holde meg på rundt 1000, men vil nok skje at det blir både mindre og meir med tida vil eg tru :)

Skrevet

minsta ca 300. De to store ca. 800-900.

Skrevet

bruker vel ca 700-1000kr

Skrevet

jeg har en gutt på et og et halvt. av meg får han en verktøykasse i tre. ja, det er det han får... besteforeldre kjøper jo presang, og noen venner. så jeg syns det er unødvendig å kjøpe å mye. han får ullundertøy også, men det syns ikke jeg er noen gave. derimot kjøpte jeg 2 teletubbies dvd´er men de fikk han i forskudd... så 250 kr har nok jeg brukt.

Skrevet

I år får han junior seng. Så den gaven kommer vel på 3000 kr iallefall med madrass. Men det trenger han jo uansett. Ellers har jeg kjøpt en jakke og tøfler. Han har bursdag 20.des så er noe av det til da også. Leker får han ofte så mye av av familien. Kjøper noe han trenger. Før har vi nok kjøpt for 1000-1500 kr. Ofte klær.

Skrevet

Rundt 1000 kr

Skrevet

Har forresten kjøpt: bilgarasje/bane, little people gårdstun, aqa dodle-..ett eller annet og duplo.

Skrevet

Mange som bruker jula til å gi nødvendige gaver... det er ikke jeg særlig fan av. I år ble det nok litt i meste laget, har sikkert brukt 5000 på ungene mine, bare leker, samt en barne recliner til dem hver.

Skrevet

Vi gir EN gave til hver, max 500 kroner. Så får de en liten "søskengave" til en hundrelapp. Vi sliter faktisk litt med en familie som gir så masse at våre gaver blir bare "blåbær", deres unger får ca 10 gaver hver bare av foreldrene sine ...så det kan fort bli litt dumt ved gave-åpningen :=o

Skrevet

Jeg bruker sånn ca. 500 - 700 på hver, men jeg har laget kalender med gave hver dag også så det ble jo noen hundrelapper det og.

Skrevet

Jeg brukte 24 dollar på noe som koster 7-800 i Norge. Jippi!! :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...