Gjest Skrevet 9. desember 2007 #1 Skrevet 9. desember 2007 jeg har tenkt å bruke ca 300..vet ikke hva jeg skal kjøpe enda.. ser det er mange som kjøper klær i julegave, det synes jeg er litt teit. barna får jo liksom klær hele året uansett. å ikke synes de det er sælig spennende heller.. iallefall ikke de små barna!
nickoline og supermann Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Vet ikke. Blir fort litt.......... kanskje 1-2000 i år. Sist år fikk han ikke noe. Trenger ikke i år heller, men jeg har lyst å kjøpe litt forskjellig likevel. Om han får det til jul eller ellers blir jo nesten det samme når han er så liten
BettyBoob Skrevet 9. desember 2007 #3 Skrevet 9. desember 2007 til mini på 21 mnd har jeg vel kjøpt gaver for ca 1700 i år...
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #4 Skrevet 9. desember 2007 men når du sier 1700, er det bare i leker da? hva har du kjøpt?
Kamomille Skrevet 9. desember 2007 #5 Skrevet 9. desember 2007 vi bruker mellom 300 og 7000 kr til banra. De får ikke likt eller for like mye, men de får EN gave hver. Vi kjøper heller en ordentlig/stor ting en flere smågaver. Jeg syenes ungene får utrolig mye hele året rundt, så vi frøver å infprene EN gave-tankegangen i besteforeldre tanter/onkler også. Vi har ikke spesielt stor familie, men hvis ungene får 2-4 gaver hra hver, så blir det jo enormt mye. De greier ikke engang å sette pris på alt de får. Vi kjøper ikke klær til ungene, men synes det er flott at andre kjøper praktiske gaver til de. Ungene blir også glade for det:) I år får f.eks poden nye ski av farmor. Ski ville han fått uansett, men jeg synes det er bedre at han får det til jul:)
Arb.ledig husmor Skrevet 9. desember 2007 #7 Skrevet 9. desember 2007 Det er ikke mye... I år har vi kjøpt et akebrett til 100kr, og en jakke/genser til 100kr. Det er kun jakken hun får innpakket da... Har også lurt på om vi skal kjøpe "gyngeelgen" fra IKEA, som hun kan få.. Men vi vet hun får masse annet fra familien, så har ikke tenkt å gi så mye.. Men en liten ting er jo kjekt å få for hun også...Er bare 15mnd t jul da
LadyLuck & Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 Han får nok bare en pororo dvd (favoritten) av mamma å pappa på julaften (får så mye av alle andre) men i januar blir det litt på ham, klær, "gåvogn" ,nye sko, lekekasse,reiseseng +++ (dobbelt stipend og mer penger i januar enn desember).
LadyLuck & Skrevet 9. desember 2007 #9 Skrevet 9. desember 2007 glemte å skrive at han bare er 11mnd i jula, og vet han får presanger fra ALLE. altså mine tanter,onkler,kusiner,fetre,etc. og det samme på sambo sin side (og der gjerne to tre presanger fra hver, da de er liten familie,men kjøpedilla hele gjengen)
Gjest Nydelige christina Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Hun for for ca 1300kr. klær til henne, og i går kjøpte pappaen en "sykkel" for 500kr..den har hun fått nå før jul da:-) Hun er snart 14mnd.......
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #13 Skrevet 9. desember 2007 men hva kjøper dere egentlig til barna, dere som bruker 1000 kr eller mer?
Gjest Nydelige christina Skrevet 9. desember 2007 #14 Skrevet 9. desember 2007 Sykkel til 500kr Ullundertøy,tøfler og sko til ca 800 kr
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #16 Skrevet 9. desember 2007 snupp er 2 år og får vel til 5-600. ikke noe mer. får så mye av andre og har ikke begrep. skal dessuten få stor seng og hylle i januar, så synes det holder
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 9. desember 2007 #17 Skrevet 9. desember 2007 alt mellom 1000 og 3000 kr. i år får hun tripp trapp stol for d trenger hun, og litt små ting utenom...
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #18 Skrevet 9. desember 2007 i fjor fikk hun julegaver for over 1500 kr.. men i år vet jeg ikke.. blir nok det samme
Mille** Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 Det varierer veldig alt ettersom hva de trenger. I år får storesnupp skipakke til 900,-, lillesnupp trenger egentlig ingenting, så jeg tenkte å kjøpe noe leker, blir sikkert ikke så veldig dyrt. Syns ikke det er teit å kjøpe klær jeg da, skulle ungene bare fått leker hadde vi fått store oppbevaringsproblemer. Begge mine blir veldig glad for å få klær faktisk. ;o)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 De har fått en i sammen (som de har begynt å bruke alt) og så får de en liten ting fra hverandre... Blir vel 500kr på hver av dem. Vi kjøper kjedelige ting de trenger, for leker får de av alle andre... (de er 3 år og 7 mnd)
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #21 Skrevet 9. desember 2007 bestemte meg i år for kun å kjøpe hvis han trenger noe ( 11 mnd).. så har kjøpt ecco sko til 650 , pluss et håndkle som det står mathias på, og en bok der man kan trykke så sier kua "mø".. har tenkt til å kjøpe noe duplo også. og evt et tre tog..
BettyBoob Skrevet 9. desember 2007 #22 Skrevet 9. desember 2007 har kjøpt pekebøker, barnemusikk cd, mikkes klubbhus film, togsett, lego, bil + + og så har jeg strikket mariusgenser til ham
Gjest thricane Skrevet 9. desember 2007 #23 Skrevet 9. desember 2007 tror det blir ca 1200 kr. en brio togbane. og så får han gråtass joggedress og tykk ullgenser i "julestrømpa" om morgen sammen med litt godis, så kan han sitte i den og kose seg med juleprogrammene. synes ikke det er teit jeg da, guttungen blir helt i hundre når han får klær med favorittene sine på, går rundt og viser det frem til alle rundt. litt dumt hvis man ikke skal kunne kjøpe gaver bare fordi det ikke er spennende nok.
<3A&A<3 Skrevet 9. desember 2007 #25 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har ikke brukt like mye som andre tydligvis...Jeg har brukt 250 til hver av barna,jeg vet at de får noe de ønsker seg:) Ungene får jo det de trenger ellers og får masse gaver fra andre også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå