Gå til innhold

Gravid eksil-Bergenserinde


Uglemamma er tobarnsmamma!

Anbefalte innlegg

Ja,det store naturhistoriske museumet :) Jeg har ikke vært og sett det ennå, kanskje jeg rekker det på julaften...Kremt. Snakk om travle dager... Oppi alt :)

 

Takk for tips med bind,kjøpte det også for sikkerhets skyld... ( Vent litt,prinsessen stakk av med fjernkontrollen...igjen)

 

Sånn,i trygg forvaring igjen :)

 

Joda,får se alt an. Hører om folk som har sa sekundet de begynner å blø, og om folk som blør hele svangerskapet og er stolte foreldre nå. Får ta det som det kommer... ( Se,nå er hormonene mine rolige...Er sikkert hysterisk trist om ti minutter igjen... ;) Det rare er, jeg pleier å ha virkelig vond tr...Men nå føles det ut som om jeg har tr,uten vondt,bare med en gedigen oppblåst mage...Merkelig...Jaja, det er en del av kroppen dette også, får kjenne på den som den er... Gubben er evig optimist, det hjelper i ti minutter, så er det kjempe-naivt i ti,så er det trøstende igjen :)

 

Har du lagt merke til at nesten alle mannfolka rundt Sarp snakker høyere og mer feminint enn andre steder i landet? Det har jeg erfart når jeg har jobbet der borte :) Mobber dem for det også ;P

 

Går tilbake til julegave-verkstedet mitt. Har noen å male,mange å pakke inn ... Mens jeg hører på frøken Kyrkjebø som synger med en haug med mormoner eller noe. Litt julete er det jo ( hør på black metal ugle.... Hører på Kyrkjebø...Skylder på hormoner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare le når jeg leser innleggene dine, du er så full i hormoner, bare mprsomt altså, ikke noe negativt:)

 

Morsomt det du sier om menn i sarp... Har litt den erfaringen jeg og. Glad samboeren min er fra Fredrikstad.... Men bor jo sarp da... Har noem kamerater som samboeren min stusser litt på. Det er ikke bare det at de snakker mer femi, men de kler seg og opppfører seg mer femi og!!!!

 

Så koselig med juleverksted, så flink har ike jeg vært. Men før vi reiste satt guttungen og tegnet til hele familen, rullet de og satte julebånd på, og skrev til/fra lapper selv. han var så herlig. Det var faktisk hans ide og.

 

Kos deg masse videre i julen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,vennen... Jo ,man kan si at jeg er en vandrende hormon-bombe... Og er en smule oppgitt en i dag. men men. Bedre lykke neste gang ...

 

Dette er 3 forsøk på å svare deg forresten, 2 ganger har hele siden forsvunnet i det jeg har kommet på slutten...Knurrrr . Isa har skylden en gang ( Ååååh,se en muuus med blått lyyys, trykke her!) , jeg og klossete hender på laptop har skylden en annen :)

 

Ang de derre særpingene, ja,femi på andre måter også. Har en kompis som originalt er Bergenser,men som har bodd i sarp i mange år. Når han snakker bergensk har han mannlig stemme, når han slår over til særping så hopper stemmen opp noen hakk og blir merkbart lysere. Mobber ham selvsagt for dette ;P Fredrikstadere er mer mannlig ja,enig. Har noen stamkunder der borte også. Koselig.

 

Du fikk sikkert kanskje med deg hadet-posten min. jeg gir opp for denne gang, har blødd såpass at det ikke er sjans tror jeg. Vil heller innfinne meg med det og sette tanker og håp framover og få et " normalt" svangerskap i vår... Orker ikke dette slitet med blod og pessimisme og optimisme og høre ditt og høre datt... Har jordmor time på fredag som jeg skal gå på, må høre med henne hva som skjer nå,samt ta en blodprøve og sjekk...For sikerhets skyld. Men har ingen små håp altså. Like greit å se nøkternt på det. Eneste måten det kan bli skikkelig jul på. Såh,ingen "vi er gravide"-kommentarer ved middagen i morgen. Hadde gledet oss sånn til det,men det blev inget.

 

Jeg kommer innom og sjekker opp på deg ;) Kos deg masse videre og ha en deilig jul! Spis masse godt og bergens deg ;P

Leggetid for meg nå,etter en altfor lang lille julaften..... Håper morgendagen er lysere. (Og mindre blåsete.... Hellane som det har blåst i dag! Skulle tenne lys på farmor sin grav i dag og ga opp etter 5 forsøk...) Magen virker som om den vil roe seg nå... Håper den er ferdig med sitt... Natta,vennen, har vært kos å ha deg som med-augustinne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

Nå ble jeg trist på dine vegne. Hadde virkelgi håpet at dette skulle gå bra. Men, men, hvis det er noen trøst så har jeg jo også vært i en lignende situasjon men BO, så jeg vet hvilken tøff tid dette er. Men kos deg masse i julen og med familien din, og forsøk å tenk gode tanker.

Og for all del, så gå gå på den jordmor timen, for sikkerhets skyld.

Håper at dette kan oppmuntre deg litt: at du nå er super mottakelig for å bli gravid igjen, når du er sluttet å blø. Da har du alle hormonene du trenger i kroppen!!! Det var det som skjedde med meg, ble gravid noen uker etter utskrapning etter BO, hadde ikke fått mens tilbake.

 

Håper iallefall at noe av det her var noen trøstende ord:) Sender deg en stor trøste og juleklem, og gi meg beskjed om hvordan det går på jordmor timen.

 

God jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Takk for fine ord,og jeg skal holde deg oppdatert ... Kommer vel til å være idiotisk bekymret neste svangerskap, 2 sa nå på ca 3 måneder...kanskje jeg bare er ment til å ha ett barn,hvem vet.

 

Jeg vet at jeg er jumbo-fruktbar etter saen, men kan man kanine seg igjen med en gang man slutter å blø? Ingen infeksjonsfare og tull og tøys i en tid etter? Jeg er jo selvsagt klar for å bli gravid så fort som mulig igjen,men kommer som sagt sikkert til å være preget av disse månedene. Håper jeg klarer å slappe av da...

 

Ikke være trist for meg... Det holder lenge med at jeg og gubben er trist for oss, du skal kose deg i julen ;) Samme som vi. har bestemt oss for det. Vesletøtto skal få åpne presanger i kveld til hun sovner tenker jeg ... Forrige jul var hun bare noen måneder, nå skal hun få løpe rundt og leke. Og smake sin første risengrynsgrøt... Da kan jo ikke vi være lei oss ;) Dette går bra.

Traff veggen og en hormonklase i går kveld,men det gjorde igrunnen godt å sørge litt også. Da tror jeg at jeg kan smile litt mer i dag :)

 

Gleder meg til pinnekjøtt...Og kaaanskje jeg tar meg en øl til maten. Burde kanskje vente til etter jordmor-sjekk,men vi får se :)

Kos deg maaasse i kveld,vennen! *Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare du ikke blør, så er det bare og kjøre på.....

Tror nok neppe at en øl skader uansett. Kos deg med masse pinnekjøtt, det skal jeg......

 

Det er godt å få alle følelsene ut iallefall, ikke steng de inne, det er det verste du kan gjøre.

 

Nå skal jeg snart kle på meg og gutten min, er såååååå sulten.

 

Det er så koselig med den første julen der barna virkelig skjønner tegningen. Gled deg:) Jeg har en liten gutt som ikke helt vet hvor han skal gjøre av seg, og litt misunnelig siden onkelen får den største gaven......

 

God julekveld:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda,her skal det prøves så snart man kan :)

Takk for tipset ;P reke ikke å kome inn igjen på augustklubben,men kanskje et desember-barn eller noe? Vi får se...

 

Nå er jeg i gang med å kle på meg. isa er os besteforeldrene allerede,vi var der ute på grøt. isa fikk smake sin første og jeg fikk mandel...Premien var en pose bamsemums så jeg er mektig fornøyd. Trenger ikke være like forsiktig med snop som jeg hadde planlagt å være denne julen jeg nå... Livredd svangerskapsdiabetes,men nu er det snop på menyen lell.... Kos deg med maten og kjeft på onkelen. Makan, å få større gave enn barna skulle vært forbudt ;P

 

Snakkes gjerne i morgen. God Jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den julen overstått:) Gleder meg like mye hvert år, men er alltid like deilig når den er over. Reiser hjem imorgen tidlig.

 

Hadde du svangerskapsdiabetes forrige gang? Unnte deg uansett masse snop denne julen. Heldiggrisen deg.

Har ikke hatt matlyst, måtte nesten presse i meg pinnekjøtt igår. Snop har jeg ikke orket, bare vært kvalm. Så middagen kom opp igjen igår kveld...... Idag måtte jeg legge meg midt i familiebesøk, utrolig moro, men formen kom seg etter middagen kom opp igjen idag og, så nå prøver jeg å spise riskrem, nam nam...

 

Koste lillejenten seg igår??? Får håpe det er en til neste år da:) Gutten min tok helt av, han fikk dele ut alle presangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, julen din er litt over allerede? Vi slipper ikke unna på en stund til... Middag hos svigers var i dag,middag hos mamma i morgen.,familie-julebord på lørdag,kino med alle på fredag , nyttårsaften med svoger etc etc ... :) Blir nok utslitt denne julen også... men veldig koselig! Har heldigvis en herlig svigerfamilie....

 

Isa koste seg masse masse :) Hun fikk mange flotte gaver og bøker,som hun er tussete etter. Hårbånd til å ta av og på hele tiden etc. Og maaaaasse rosiner ( liker ikke å gi henne snop som de andre ungene får... Prøver å holde henne så sunn som mulig. Slemme oss. hun får rosiner når de får sjokolade,hun får vann eller melk når de andre får brus, og grov kavring når de andre får kake... men,hun digger det ;)

 

Forrige svangerskap hadde jeg heldigvis ikke sv.sk.diabetes... Men jeg er en svær jente, og vi er jo i faresonen ;) Så passet på så godt jeg kunne. Gikk ned 10 kilo da jeg ble gravid...hehe. Gikk dem opp igjen pluss 8 til på slutten,men var fornøyd lell.

 

Isa var ikke stor nok til å bevisst dele ut presanger,men hun fikk utdelt noen og sendt avgårde i riktig retning for å levere...Det gikk sånn 50/50 ;P Noen av andre sine presanger syns hun egentlig at hun burde få beholde selv :)

 

Ang magen min og meg,- tenker på å ringe KK i morgen...Er litt bekymret, ikke for selve sa'en,har liksom innfunnet meg med den nå,- men for prosessen. Blør fortsatt, kraftig siden fredag,syns det holder nå. Er jo svimmel etterhvert. Og, vel, skal reise tilbake til Wales 5. januar. Der er vi uten bil,uten barnevakter og sambo er i full skolegang igjen...Og fram til vi reiser er det kun 5 jobb-dager...Vil jo aller helst bli ferdig med dette i trygge omgivelser...

Hvis jeg må ha UL og utskrapning,så har jeg bare tid og vei, hvis ikke jeg skal stresse med å finne fram til noen i Wales som kan gjøre det....

Har jordmor-time på fredag,men om hun skal henvise meg til UL osv, så må jo det sikkert skje etter nyttårsaften,og det blir jo veldig knapt...

 

Nei,ringe KK i morgen,se om de anbefaler meg å få en privat ul-time til,- urk,-1000 spenn nesten,men men...Og så se hva som skjer videre...

 

Skal ikke være enkelt... :)

 

Blir litt vemodig innimellom, men det er vel bare sundt. Har en koselig jul tross alt. Fortalte det til svigerinnen og svigermoren min i går,- ville bare at de ikke skulle tro jeg var lat som ikke løp etter Isa konstant og foretrakk å smile rolig fra stolen i hjørnet istedet... de tok det pent. Men det var jo synd da. Det var jo ikke helt slik vi hadde planlagt å fortelle alt på julaften.... Men,men, vi får håpe på å gi dem koselig påske-egg-melding istedet :)

 

Ha en god tur hjem igjen! Lurte på om vi egentlig burde ha tatt en kopp kaffe eller noe sammen nå som begge var i Bergen,men det ble det ikke til :) Det var da bare en tanke. Vi talast snart. godt at du har fått deg nettet i ditt nye hjem :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har også termin i første uken av august. Første barnet, leser mye på nettet for å forsøke å sette meg inn i alt som skjer. Bor i Bergen og lurer på hva den gode jordmoren du hadde her sist gang, heter? kan man velge jordmor selv?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt KK, det er liksom greit å få det gjort i trygge omgivelser som du sier, det forstår jeg veldig godt. Hadde nok gjort det samme. Det er jo greit å vite om du trenger en utskrapning, pga senere forsøk på å bli gravid. Du kan jo også ringe Volvat ved Lagunen, der var det jeg gjorde i Fredrikstad, de hadde iallefall jordmor der og jeg fikk UL der og ble så sendt på sykehuset for utskrapning. I min situasjon ble det iallefall anbefalt utskrapning, pga infeksjonsfare.

Alltid bedre å spørre en gang for mye, enn en gang for lite.

Håper virkelig alt går bra med deg, det er ikke lett, men tenk på at du har Isa:) Det var vel en av de tingene som holdt meg oppe, Fredrik og samboer.

 

Hadde vært kjempekoselig å få truffet deg, men hadde faktisk ikke fått tid denne gangen + at jeg har vært helt utslått, urettferdig å være dårlig form i julen. Det er alltid stafettløpp når vi er her borte. Men når flytter du tilbake, eller er her på ny ferie? Jeg er jo i Bergen flere ganger i året.

 

Nå sitter jeg egentlig bare her og venter på å reise hjem, skal dra om 20 min, flyet går kl 12. gleder meg til å komme hjem til sofaen min og samboer. Han kjørte hjem i natt med lastebilen. Grådig kjekt med lastebil når det blir så mye gaver. Og ikke noe minus når han kunne tjene penger i julehelgen og...

 

Snakkes når jeg er kommet hjem, og nå er nettet på plass der og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eva på sandviken helsestasjon,men hun er ikke så mye på jobb for øyeblikket... men har hatt flaks med alle jeg jordmødrene jeg har møtt i Bergen, så jeg skulle tro du kunne finne en fin en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da snakket jeg med KK. De ba meg ta kontakt med fastlegen eller legevakten i morgen og dermed få henvisning opp på kk og UL der... Og så evt videre til neste steg ( haaaater det ordet,høres så brutalt ut. Kan ikke de kalle det "opprydning" eller "utfeiing" eller noe sånt istedet? Utskrapning høres bare grusomt ut. Verre ord enn abort spør du meg...

 

Skal holde deg oppdatert :)

 

Vi flytter hjem igjen til Bergen i sommer, og da blir vi værende i mange år tenker jeg... Og det med å treffes var nå bare en tanke... Hadde vært hyggelig, og vi kan gjerne evt ta det når du kommer på høstbesøk, selv om du kanskje ikke er den som reiser mest akkurat da ;) Vi ser det an...

 

Luksus med lastebil,da ;P Høres deilig ut å slippe å drasse med deg alle gavene...Vi hadde jo en hel koffert fyllt med gaver hjem fra Wales, den kommer heldigvis til å ikke være fullt så overfyllt tilbake igjen....2 Nieser og 2 nevøer gjør sitt til at kofferter fylles opp :)

 

Vi vurderer å kidnappe svogeren vår når vi skal flytte hjem igjen til Bergen. Han kjører lastebil. Tror vi kommer til å trenge det ja...

 

Men,nu er det dags for å lage havregrøt til Isa... Vi snakkes igjen snart, videre god tur hjem! Og ja, er evig lykkelig for at jeg har henne. Hun er det vakreste deiligste som finnes :)))

 

Tenk, 47 timers fødsel, bekkenløsning i 3 måneder med krykker, revning,baderinger.... Og så klar for å gjøre det igjen....galne kvinnfolk sier nå jeg :) Og hun var verdt hvert sekund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vi ikke gjør for disse små, men det er som du sier, der er verdt det:)

 

Har du ringt fastlegen din idag? Evt legevakten? Håper virkelig at du får sjekket alt før du drar hjem igjen til Wales.

 

Er endelig hjemme, ligger godt plantet på sofaen, etter å ha ryddet på plass alt idag, vasket masse klær og huset. Har en nybadet liten voff som har klart å presse seg mellom meg og sofaryggen, helt utrolig, han bare må ligge oppå meg.

Tror det er stor fare for at jeg dupper av litt snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,høres deilig ut :) Og det høres ut som om du virkelig fortjener en lur :)

 

Var på legevakten i dag, ventet i 2,5 timer og kom inn til den verste kjipeste legen jeg noen sinne har vært hos. Ever. Det var jo rasende festlig. Han kjeftet på meg for å prøve å forklare at jeg ikke visste om jeg hadde vært gravid 3 eller 4 ganger, vet jo ikke om den episoden i oktober var kjemisk gravid eller defekt test eller hva... Og den da forsinkede tr var jo ikke å regne ut termin fra,dessuten hadde jeg jo allerede fått termin og innv. ul i forrige uke...Han var helt grusom og jeg var på gråten og skalv gjennom hele visiten. Så trykket han meg tre steder på magen og sa at det sikkert var sa. Jeg fikk tryglet meg til en innvendig ul på kk,skal dit i morgen halv tre.... Det var såvidt jeg fikk den timen.... Helt helt grusomt. Og han tastet på keyboardet som om han var rasende og så høyt at jeg ikke hørt hva han spurte om, og da jeg prøvde å tenke ut hva han hadde sagt, så kjeftet han for at jeg svarte så sent. Og kjeftet da jeg spurte,- unnskyld hva sa du?.... Må man absolutt møte slike når man er så sårbar??? urk.

 

Jaja,på kk er de snille ihvertfall...

 

Gleder meg til å bare få siste beskjed og så se framover. Hater å gå slik å vente og ikke vite... Selv om jeg egentlig vet ...tror jeg. jaja.

 

Nei,nok syting fra meg og tilbake til burritoene jeg har laget. var så lei av julemat nå og dette var supergodt :) smatt nam...

Vi snakkes snart, jeg skal kose meg med klesvask og bruk av den splitter nye tørketrommelen vi kjøpte oss før jul ...yay :)

 

Åh forresten...Hva giiir du meg. Knakk en tann i går på svine-knask...Selvsagt. Har ikke minimal sjans til å få tid til å gå til tannlegen og få fikset det før vi reiser igjen.... Så uheldig. Dette er julen over alle juler...

 

Men men, det går nok snart over...kremt . Så kan ting bli bra igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff. Her klager jeg fordi jeg har vært kvalm hele julen, men det er ingenting i forhold til det du har vært gjennom. Jeg får skikkelig vondt av deg. Men veldig bra at du sto på kravene dine og fikk den UL timen. Da må du gi meg beskjed om hvordan det gikk.

Det verste en kan komme bort i en sånn situasjon, er en fæl lege. Det er absolutt ikke det en trenger. Man trenger omsorg og forståelse. Enda godt at du har en flott samboer:) Har fått forståelse for det ved tidligere innlegg...

Synes du har lov å syte litt nå...

 

Forresten hørtes burritos veldig godt ut.... Vi har spist taco idag, deilig!

 

Nå skal jeg legge meg, fikk ikke tid til å sove isted likevel, måtte ordne masse papirer for samboer. driver eget firma, og alle papirer må inn til regnskapsfører. Pluss at vi driver og bytter bank. Fint at jeg kan litt om bed.øk......Tror jeg må ut å kjøpe en kopimaskin imorgen....

 

Jeg krysser fingrene for deg imorgen, og håper at alt går bra, og at du slipper utskrapning. For sikkerhetsskyld sjekker de iallefall. På meg sjekket de to ganger, det er jo en liten trygghet:)

 

Lykketilklem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen,selvsagt kan du får klagealme er noe av det mest miserable man kan føle seg. Du har min fulle sympati,vennen... Og vi som g å kvalmen! er du gal. Kvleder oss til goood julemat og masse godt,- så går du rundt og er kvalm og urken? Det er jo ikke noe gøy...Jeg har visst bare uflaks, sorry for sytingen min ... ;)

Eller,vi kan bli enige om å syte til hverandre ;P

Begge i sin fulle rett!

 

Gleder meg og gruer meg til UL i morgen...Gleder meg til å få en konklusjon, en sjans til å se framover og av slutte dette kapittelet...

Vil prøve på nytt jo! Isa må få bli storesøster før hun blir tenåring ;P (Jada,hun er bare 15 måneder ennå,men liiikevel ;P )

 

Og jeg vil bli kvitt den bittelille tanken som sniker seg inn i hodet mitt en og annen stund.... Kaaaanskje det er liv fortsatt? Jeg veeeet at det ikke er det, jeg tror absolutt ikke at det er noe der,og er instillt på at det er tomt der inne.... Men så lenge jeg ikke har fått sjekket, så sniker den teite lille tanken seg inn i hodet når jeg ikke er på vakt. Det blir nok hardt og få siste og absolutte dommen i morgen,men det skal bli godt også...

 

Ja, mannen i mitt liv er fantastisk...Han er der akkurat så mye som jeg vil at han skal være... Det er deilig.... Unnder ingen å gå hverken igjennom en graviditet eller en sa el.l. uten noen som man kan støtte seg til...

 

Men,tror det er sengetid nå...Dvs, gubben har glemt nøkkel,så jeg ligger meg på sofaen til han kommer hjem... Han er ikke på rangel altså ,bare pugger data hos broren sin :)

 

Natta,fine jenten... Vi talast i morgen,vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt enig om at vi kan syte litt til hverandre...

 

Nå håper jeg alt går bra med deg, har tenkt på deg i hele dag. Såklart er det normalt å tenke at det fremdeles kan være håp, det hadde nok jeg gjort og. Er det det så JIPPI, er det ikke det så får du tenke på at du er superklar for å bli gravid hvis du ikke blør ennå da. Jeg er her uansett:)

 

Har hatt en dag på farten idag. Gutten min kom kl 7.30 idag, var hos meg mens faren var på jobb, bygde lego i noen timer, vært og handlet og byttet idag, så nå ligger jeg på sofaen igjen under teppe. Jeg bare fryser for tiden.

 

Tror vi er ganske heldige begge to når det gjelder samboere, når jeg hadde BO i oktober, hadde jeg ikke klart det uten han tror jeg. Han kom hjem fra Oslo for å være med meg på sykehuset, utrolig glad for at jeg slapp å gå gjennom det alene.

 

Jeg er vel på BIM utover kvelden.... Har ikke tv ennå etter flytingen, festlig. Må snart gå på sånne type AA møter fo å bli kvitt avhengigheten av BIM.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Stakkars, husker jeg frøs masse forrige gang jeg var gravid... Ta deg en god kopp te og snik et teppe rundt deg, så har du det så mye bedre :)

 

Jeg var på kk i dag og fikk endelig konklusjonen min.... Tomt... Trist og vemodig,men godt å bli ferdig med det,slik at jeg kan tenke framover. Hun sa at vi var klar for nytt liv om en tr.... Så da er det bare å vente og kose oss med aldri så lite øl på julebord i morgen kveld og på nyttårsaften...

 

Trenger heldigvis ikke opprydningen, det er ihvertfall en lettelse :)

 

Har malt et bilde og fått utløp for litt den veien. Koselig. Veldig rart, men jeg var jo innstilt på det. Jeg kommer innom hit likevel og følger med på deg. Har en venninne som stikker hodet inn hit innimellom også,som har termin samme uken som jeg hadde... Må jo mase litt med henne også ;)

 

Hmmm,hva er BO *rødme* ?

Og hører /leser så mye om mannfolk med to hjerneceller og ikke begge er i topplokket.... Som ikke bryr seg og ikke tar vare på... Det må være helt grusomt.... Takk gudene for at vi har de derre to som vi har :)

 

ABiM? Høres ut som en bra organisasjon..."Anonyme BiMere" ;P Jeg trener gjerne AWoW jeg da...Er spille gal på World of Warcraft, både jeg og gubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Men nå vet du iallefall 100%. Forferdelig å gå i uvisshet. Du var veldig heldig som slapp utskrapning da. Men å vente til etter neste TR er bare noe de sier slik at det er lettere å finne termin. Det var det legene sa til meg, og at jeg måtte vente til jeg hadde sluttet å blø.

 

Du får kose deg litt ekstra meg en øl eller to denne helgne da, det fortjener du..

 

ABiM hadde vært noe for meg..... Samboeren min er hekta på Guild Wars han da, eller generelt spill. Tror jeg må opprette en forening for han...:)

 

BO er litt likt MA på en måte. Tror at du er gravid, alle tester viser det, men det er bare en tom fostersekk uten fosteranlegg. Fostersekken vokser, men det som skal bli foster stanser ved celledelingen. Så jeg trodde jeg var gravid i 13.uke..... Festlig, men, men sånn er livet. Så jeg føler virkelig med deg.

 

Godklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha,trodde det gjerne har med infeksjonsfare,jeg? Hmmm...Vel,forloveden min skal snart til pers igjen ;P

Jeg er veldig glad for at jeg slapp opprydningen ja ... Det holdt nå...

 

Men,vennen...BO hørtes helt grusomt ut.... Stakkars deg. det må jo være et enormt sjokk! Alle tegn men ingen hjemme....... Jeg er så glad du har en spire der inne nå :) Nå er den der den hører hjemme!

 

Jeg lover å drikke minst en øl for deg i morgen og en til for deg på nyttårsaften ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han til pers med en gang du har sluttet å blø, da er det størst sjangs for å bli gravid. Du har visst de riktige hormonene i kroppen ennå, men hver obs på at en test kan vise positiv en stund til. Jeg tok en test test etter en stund bare for å sjekke at den var negativ. Litt greit å vite slik at du ikke tror at du er gravid, så er det bare fra forrige gang....:(

 

Var i 30 års dag idag, var litt kjedelig å ikke kunne ta seg en øl.... Men, men, cola funket bra det og....

 

Ja, det var et sjokk å finne ut at jeg egentlig ikke hadde vært gravid, og det var kjempe tøft, tok en stund før jeg begynte å bli meg selv igjen, og klarte egentlig ikke å juble helt da jeg ble gravid igjen, men nå begynner jeg å glede meg mer over det. Så jeg vet godt hvordan du har det nå. Tok meg selv i å bare sitte å stirre i veggen innimellom, litt nifst egentlig.... Så du er superheldig som har samboeren din:) Ta godt vare på hverandre nå. Etter min erfaring kom vi bare nærmere hverandre, føler meg egentlig litt nyforelsket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...