Gå til innhold

Har dere gått ned alt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg gikk opp 20 kg, men med julen rett rundt hjørnet så har jeg rett og slett ikke hatt motivasjon til å slanke meg.

Så nå som jula og nyttår er over, har jeg begynt slankingen av de siste kiloene.

Veide meg for en uke siden, og da hadde jeg 5 kg å ta av. Tror det skal gå fint, ingen panikk her i gården :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått både ned og opp siden. Vært nede på utgangsvekt, men nå er jeg over igjen. Bryr meg ikke så mye, jeg bruker egentlig å legge litt på meg når jeg ammer - får jo sånn matlyst :-))

At alt henger - det er litt verre, trenger å komme igang med trening ser jeg.....:-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg rundt 15 kg og alt er borte + 7 kg til. :-) Det forsvant nesten med d samme. Kom meg inn i jeansen dagen jeg kom hjem fra føden så kan ikke klage.

 

Meeen, alle musklene er borte.... Var veltrent da jeg ble gravid og pga sterk bl fikk jeg ikke holdt dette ved like under graviditeten. Føler meg som en pudding selv om jeg går turer på 1-2 timer hverdag. Merker det begynner å komme seg, men savner "den gamle" kroppen min likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...