Gå til innhold

Har dere gått ned alt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gikk opp 15 kg, 9 uker siden fødselen og er nede i matchvekt igjen. Har vært der et par uker, men små trener litt nå for å stramme opp litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra!!

selv har jeg igjen et par kg, men gikk ikke opp så mye (10) så trodde de skulle forsvinne av seg selv (evig optimist gitt..eller var det lat?..) men det hjelper jo å gå lange turer og dytte vogna rundt om kring!

men trenger litt oppstramming da, siden det så ut som om jeg hadde en basketball på magen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la på meg 17 kg og har 3-4 kg igjen. Men er bare 6 uker siden jeg fødte så tar det med ro. Skal begynne å trene litt smått nå. Men gidder ikke ta skikkelig tak i det før etter jul. Ikke noe poeng i for min del. Er såå glad i mat...he he!! Så da blir det ordentlig trening på det nye året...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg la på meg 13 kilo og disse var borte 3 uker etter fødselen. Har ikke begynt å trene enda pga keisersnitt, men det blir lange turer hver dag. Var i veldig godt form før jeg ble gravid og fortsatte å trene gjennom hele svangerskapet, så det hjalp nok veldig. Deilig å kunne bruke hele garderoben igjen - hadde savnet klærne mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg på meg en bukse jeg ikke har brukt på over 5 år.... DET var rart det! Magen er vablete og det er lite muskler, og det går litt fort nedover her :-) 20 kilo er borte og det er mange kilo fra der jeg var FØR jeg ble gravid... Jeg får fortsette å gå rundt i sølvsko og kjloen min, så jeg forstår at jeg har gått ned alle kiloene, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler et par kg før jeg er der jeg var da jeg ble gravid denne gangen og ca 10 kg før jeg er nede på samme vekt som før jeg ble gravid med førstemann... Og siden dette er sistemann skal jeg helt ned igjen! Har akkurat startet opp treningen igjen og skal klare å trene to ganger i uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg15 kg. Da jeg kom hjem fra sykehuset manglet jeg bare 4 kg fra den vekta jeg hadde før svangerskapet. Få dager senere hadde jeg gått ned enda seks kilo! Nå håper jeg kiloene stopper å renne av meg, for ellers kommer det ikke til å være noe igjen av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 20 kg i svangerskapet, og nå har jeg 4-5 kg igjen. Det er snart 10 uker siden fødselen.

 

Jeg venter til etter jul med å begyne å trene, og da skal jeg være litt mer forsiktig med maten. Orker ikke gjøre det nå som det er jul, fører bare med seg dårlig samvittighet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med dere som venter til etter jul med den virkelige slankingen :-))...har liksom ikke så mye motivasjon nå to uker før julaften heller, hehe.

Jeg gikk opp 21,5 kilo og har gått ned 13 kilo. Disse raste av med en gang, men de siste 8,5 må jeg virkelig jobbe for. Er 10 uker siden vår lille prinsesse kom til verden.

Så etter jul blir det trening og sunnere kosthold....

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kiloene forsvant under fødselen, men har mye mindre muskler nå enn før jeg ble gravid. Måtte f.eks. slutte å ri i sjette mnd, så gleder meg til å få tilbake magemusklene. Men det tar visst tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gått ned alt nei...bruker enkelte mammabukser ennå! Gikk opp 20 kg, og hadde gått ned 10 av de da jeg veide meg for 3 uker siden. Vi har ikke vekt hjemme (vil ikke ha det heller;-) ), så vet ikke hva ståa er nå, men jeg er i hvert fall ikke der jeg var da jeg ble gravid! Og som det sies her - tar det etter jul....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp 12 kg og har 2 igjen, men det ser ut som rumpa har flyttet seg foran hvis du skjønner... Helt flat narkisrumpe og en flott 4 månederpåvei-mage foran. Hjelper jo lite å bli kvitt alle kiloene hvis magen fremdeles er der... Må nok trene litt igjen på nyåret, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

gikk opp 19 kg. gikk ned alle 19 kg på 2 uker=)

fødte for 2 mnd snart.. enda har jeg gått ned 3 kg til.. jippi...

over lykkelig hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens - det er snakk om at vi fortsatt er i det året hvor barnet ble født (maks 3 mnd). Vi SKAL ha flere kilo på enn før vi startet! Jeg har heldigvis kommet meg "-1" i forhold til pre-graviditetsvekt, men magen "strutter" (eller "sagger" alt ettersom) Begynner med Pilates ETTER jul og koser meg frem til det. Alt blir så mye enklere når våren kommer og vi kan gå lange turer. Kos dere i jula, jenter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flira godt når jeg så det med narkisrompe ja :-) Skulle tro du hadde sett på meg når du skrev det!!

Kan dere skjønne at det er så innmari BLØTT alt rundt på kroppen.... menmen vi skal KOSE oss i jula!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 18 kilo, har vel noen få kilo igjen, men tror jeg nesten er der.

MEN, det skal noe oppstramming til gitt!! Får begynne med noe trening etter nyttår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gikk opp 18 kg. 1 kilo minus nå etter 3 mnd. Sist gang gikk jeg opp 14 og ned 21 - ble altfor tynn. Gjør ingenting for å gå det ned, men har store babyer som nærmest spiser meg opp :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...