Gjest Skrevet 9. desember 2007 #26 Skrevet 9. desember 2007 Av det jeg har lest så finner jeg "bare" at røyking sammen med amming øker faren for kolikk og at der er fare for at barnet ikke legger på seg så mye som det skal. Noen som vet om der er andre skadevirkinger?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #27 Skrevet 9. desember 2007 Vet ikke men jeg kan bare snakke av egen erfaring. Har selv røkt og ammet. Han hadde ikke kolikk og la på seg så fælt at jeg fikk beskjed av HS og gå ned på matmengden når han var 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #28 Skrevet 9. desember 2007 Tydelig at ingen her inne har gått medisinstudiet. Der lærer man endel om nikotin og jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå hvordan morsmelk med alle giftstoffene det er i en sigarett er bedre enn morsmelkerstatning som ikke inneholder alle disse stoffene. for å nevne noen flotte stoffer: cyanid, butan, nikotin osv osv.. Det er bare tull. Det er dessverre bare Gro Nylander som prøve å holde fast ved at amming for enhver pris er supert.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #29 Skrevet 9. desember 2007 Rart at JM og HS anbefaler å amme selv om man røyker da!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #30 Skrevet 9. desember 2007 Fordi de er underlagt WHO, og WHO har først og fremst u-land i tankene, og det ville vært krise hvis alle u-lands mødre / mødre fra fattige land måtte lagt om livsstilen sin før de kunne amme. I enkelte land er nemlig mm best uansett pokker. Alternativet er døden.
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #31 Skrevet 9. desember 2007 Jeg har ennå ikke lest noe sted at der finnes de som ikke anbefaler det ihvertfall. (Og da teller jeg ikke med deg annie, sorry) Det hadde vært fint om du kunne komme med noe som backer opp det du sier.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #32 Skrevet 9. desember 2007 de som røyker i graviditet og under amming er bare så egoistiske! det som er merkelig er at når barnet er født skal det skånes mot røyk innendørs, men hva er vitsen, barnet er allerede vanerøyker!!!!!!!! Idioter aller dere som røyker og er gravide/ammer Jeg har selv røyket, men aldri da jeg var gravid og aldri da jeg ammet.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. desember 2007 #33 Skrevet 9. desember 2007 Dumt valg, ja!!!!Sørgelig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå