Gå til innhold

Se på magen min...

Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt sjalu jeg nå...Er 16uker på vei å min er ikke halvparten!!!Hehe...gleder meg veldig til min blir sånn!!!=)=)

Masse lykke til videre!!!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på ul i dag -det var bare en baby der!!! Var kommet en uke lengre enn jeg trodde da. Legen kunne ikke se kjønn.. Men jeg er virkelig bare glad alt så bra ut med den lille :-) Den lå å sov med begge armene bak hodet :-)

Skrevet

hei:) jeg er i uke 18, og har like stor mage som deg, men jeg er veldig lav da... min mage er veldig hard og høy også. ikke luft.

Skrevet

Du ser veldig fin ut. Jeg hadde på langt nær sånn mage som deg da jeg var 13 uker. Så hvis jeg ikke hadde lest at du hadde vært på ultralyd så hadde jeg tippet det var to der inne :-) Kos deg videre med magen!

Skrevet

Jøje meg.. så stor og flott mage du hadde da!!! Jeg er selv 14+5, og ikke på langt nær så stor.. ikveld skal jommen typen få ta nye bilder av meg også...Jeg ser bare tjukkis ut på magen:-S

Skrevet

jeg er 1.65 og har omtrent like mye mave som deg...

og jeg har bare en...

iallefall har de ikke sakt noe om 2 enda,og ikke tror jeg det er det heller..

jeg har lakt på meg 7 kg og veier nå over 70 kg..

har like mye mave som deg,men min ser helt rund ut..som en bolle...

Skrevet

Jeg synes du har fin mage. Men du er nok noe større enn jeg var da jeg var 14 uker på vei. Kan jo være flere enn en.

Jeg har lagt ut bilde av min mage da jeg var 14 uker på vei. Jeg er 3.gangsfødende.

Lykke til videre :-)

Skrevet

Hei... Vi har termin omtrent samtidig, jeg er i uke 14. Jeg har like stor mage som deg og min mann begynner å bli ganske bekymret for at det er flere enn 1 der inne. Er spent når vi skal på ultralyd:-)

Skrevet

Åh, så fin mage! Hvis du er tynn (ser ut som at du er det) så er magen ganske stor. Jeg er bare i 10-uke jeg da, men jeg har bittelitt for mye på magen, så min ser sånn ut nå, bare mindre "gravid-lignende", hvis du skjønner.

Men kan jo bare være at livmoren din ligger langt fram....

Jeg håper jeg får så fin mage så tidlig!

Skrevet

Å dæggern!!! Så stor flott mage! Jeg er 16 uker og har ikke halvparten så stor mage, enda jeg er bare 1.60 høy og veier 54 kilo, og venter min nr 5. Er misunnelig nå ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...