Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 Hei, ville dere gjøre meg en tjeneste og ta en titt på magen min..? Lagt ut bilde tatt i dag. Jeg er bare i trettende uke. Bare blitt tykk eller kan det være tvillinger kanskje? Lagt på meg 5 kg.. Andre som så sånn her ut så tidelig?
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 Sorry litt klønete jeg. Ikke lagt ut bilde her før. Prøv nå.
lillespiren2:) Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Hei. ser bildet på profilbildet ditt:) Ser kjempefin ut magen din. Ser ut som du har lik som meg omtrent. Er du høy? hvor langt er du på vei?
lillespiren2:) Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 oki, du er 13 uker på vei ja.. hihi... nå las jeg det...
Marit & de 3 knøttene Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Er du førstegangsfødende? Og hvor høy er du?
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2007 Yes, og 25 år, 1.69 m høy, 66 kg vis det har noe å si ;-) Dere da?
Marit & de 3 knøttene Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Da ser det, i mine øyne, ut som du venter ett barn. Hadde du derimot vært 1.80 ville jeg ha tippet 2 barn ;-) Lykke til videre.
Supermamm Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Så fin mage du har! : ) Jeg er like langt som deg og har nesten ikke noe mage enda, ser bare litt småtjukk ut. Misunnelig jeg nå; )
lillespiren2:) Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Jeg er 19 uker på vei, og har knapt fått mage, du har jo den fine magen allerede. jeg er 173 høy og 60 kg.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2007 La ut et bilde til med bare magen... Tja.. Du er jo slank! Jeg føler meg mest tykk må jeg si.. Normalt veier jeg 60 kg. Og det lille frøet veier jo ikke så mange gram! Men magen er ganske hard :-) Og jeg kjenner en hel del stikk og strekk. Derfor jeg tenkte tvillinger :-) Men det er vel bare tull..
lillespiren2:) Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 hmmm.. kan jo være tvillinger da, du er jo ikke så lav da. og det sies at de som er ganske høye har lengre rygg og dermed får mage senere enn de som er lave. men om man derimot har tvillinger får man jo ofte tidligere mage.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #14 Skrevet 8. desember 2007 Å neida...det er nok bare en inni der! Jeg var ENDA større enn deg da jeg var 13 uker på vei. Og vi bestilte priv. ultralyd da, siden vi grublet så fælt på om det kunne være flere inni her. Men det var bare en som sprellet rundt (lettelse!!!) Husk at magen ofte er veldig oppblåst de første ukene. (luft)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 8. desember 2007 #15 Skrevet 8. desember 2007 Oj... Jeg er 18 uker..og har ikke halvparten så stor mage som du har... Åhhh.. vil ha jeg Å :=) Du ser kjempe flott ut!!! Klem
*Super*Mamman* Skrevet 8. desember 2007 #16 Skrevet 8. desember 2007 Så fin mage. Ja, jeg fikk mage veldig tidlig. Har lagt ut bilder på profilen min.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 9. desember 2007 Tusen takk for komplimenter om at magen ser fin ut! Det var veldig koselig å høre!! Mannen min kaller meg bare "tjukkis" ;-) Og bruden-07, du har jo i allefall flott mage, den kulemagen jo :-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #18 Skrevet 9. desember 2007 Haha blir spennende å se hvordan du ser ut om 27 uker da!!!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2007 #19 Skrevet 9. desember 2007 hei. jeg er i uke 24 i dag. har litt større mage enn deg. vi er nok forskjellige... fin mage da!!!
nemi.marselia Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 synes ikkje du va så alt før stor. va ca like stor når æ venta første når æ va like langt på vei. m denna e æ større men så e æ endel høyare enn dæ (+10cm)
Babyluren Skrevet 9. desember 2007 #21 Skrevet 9. desember 2007 Hei. Var inne og kikket på bildene dine Vil bare si at jeg selv fikk mage ganske tidlig og jeg er 174 høy, så det med høye kvinner sene mager stemmer ikke alltid. Ellers vil jeg nok anbefale deg å ta ut piercingen... Jeg har bare et arr etter min gamle piercing, og nå begynner det å strekke seg og bli veldig tydelig (uke 19). Hør i alle fall med legen hva h*n anbefaler, så risikerer du ikke å ødelegge noe. Med litt flaks kan du sette den inn igjen når barnet er ute
Fullrulle86 Skrevet 9. desember 2007 #22 Skrevet 9. desember 2007 oi du hadde fått stor fin mage allerede:o) jeg er snart 17 uker på vei å har ikke halvparten! tror du har to inni der jeg hehe..
superpuff Skrevet 9. desember 2007 #23 Skrevet 9. desember 2007 Ja det der skulle jeg virkelig ikke bli overrasket om var tvillinger. Når skal du på UL? Kjempe fin mage! Jeg er selv i 25 uke, har ca like stor mage som deg nå, eller litt mindre.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #24 Skrevet 9. desember 2007 Jeg skal på ul om en uke, så det blir jo spennende. Håper for all del bare at alt står bra til :-) Så at piercingen min ble nevnt, du som skrev om det, tror du ikke det jolder å ta den ut når navlen begynner å bule ut? Kan jo egentlig bare ta den ut nå også.. Forresten hvor kjøper dere som har begynt med det mammaklær? Jeg bor i oslo-området.. Tips? Har bare vært på den kule mage på Grunerløkka, syntes ikke de hadde noe spessielt fint der... Og hva med vinterjakke? Hvis jeg skal bli dritstor så holder det kanskje ikke med en vanlig boblejakke fra bik-bok..? Har jo ikke lyst å kjøpe en sekk heller. Men vil ha en god og varm litt lang jakke med hette! Oy, nå ble det masse bla-bla utenfor temaet, Sorry:-)
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 9. desember 2007 #25 Skrevet 9. desember 2007 Svarte på ditt innlegg på tvillingsiden og, men nå da du skifter litt tema slenger jeg meg på. Jeg har kjøpt veldig mye klær på H&M og Lindex. På Majorstua i Kirkeveien har du også en butikk med fine klær, men jeg husker ikke hva den heter. Hvis du gidder å ta turen til Jar, Jarhuset i Vollsveien, så kan du besøke en butikk som selger brukte mammaklær. Vinterjakke er ikke veldig enkelt å finne, men jeg kjøpte en snygg omlott, litt boblete vinterjakke med hette, på Ni måneder på Sandvika Storsenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå