Pysjen Skrevet 9. desember 2007 #26 Skrevet 9. desember 2007 Virkelig velfortjent. Masse gratulasjoner til deg=))))
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #27 Skrevet 9. desember 2007 Gratulerer så mye!! Dette unnet jeg deg veldig!
Endaenbabyønskes Skrevet 9. desember 2007 #28 Skrevet 9. desember 2007 GRATULERER! Fantastisk! Lykke til de neste 9 mnd!!!!
Lillegull og spiren Skrevet 9. desember 2007 #29 Skrevet 9. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) Det er jo helt utrolig:)så utrolig spennende da:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) endelig var det deres tur:)
2 fine små Skrevet 9. desember 2007 #30 Skrevet 9. desember 2007 Hjelpe meg saa fantastsik!!! Gratulerer saa utrolig mye, tar av meg hatten og alt annet ogsaa faktisk - for deg som har holdt ut i 35 mnd. Det setter en del i perspektiv. Mange klemmer og kos deg masse i svangerskapet.
madde på pergo Skrevet 10. desember 2007 #31 Skrevet 10. desember 2007 JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER SÅ MYYYYYYYYYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tar til meg MASSE babystøv!!! Dette var hyggelig!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #32 Skrevet 10. desember 2007 TUSEN takk for alle gratulasjoner å lykkeønskninger:) blir så rørt at d kommer en liten tåre. nå håper vi virkelig at dette skal gå bra:) håper alle som ønsker seg en liten en kommer snart etter så vi kan følge hverandre på 1tri. stor adventsklem og masse bay støv til dere alle sammen:)¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
doffine Skrevet 10. desember 2007 #33 Skrevet 10. desember 2007 Dette var virkelig hyggelig lesing:-)))))) Gratulerer såååååååååååååååå mye:-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå