grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2007 #1 Skrevet 8. desember 2007 har gått på dobbel pergo. wildyam. e vitamin. multivitamin. folsyre. sink. å trent. denne ganger har både jeg å min sambo hatt en god følelese fra el test ¨å fremmover. å tror du ikke mage følelsen vår stemte? JOOOOOOOOOOOOOO. vi er GRAVIDE:) åh så lykkelig vi er. legen sa at progesteron nivået mitt er kjempe bra så jeg trenger ikke hormon gele:))) jubelen sto i taket torsdags kveld når krysset kom tydelig. så nå skal jeg bytte nick å håpe at dett går bra. sender dere masse baby støv ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 GRATULERER GRATULERER GRATULERER!!!! Det er SÅÅÅÅ hyggelig når de som har prøvd lenge ENDELIG klarer det!!!!!!
LilleFrøkenL Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅ GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!:) det var kjempkjekt å lese:) lykke lykke til:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 YYYEEEEHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! velkommen etter:-) dere har vel prøvd nesten like lenge som oss??det ER sååååååååååå fortjent og på høy tid!!!!!!ENDELIG:-) Når er termin? GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eira2010 Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer så mye!!!!! Utrolig kjekt å lese!!!!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Så bra!!!!! Da hadde jeg rett her om dagen da :-) HIPP HIPP HURRA!! Får se om du hadde rett på meg da, foreløpig ser vel tempen grei ut tror jeg.. http://www.fertilityfriend.com/home/1aebd5 Mange klemmer herifra!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2007 tusen tusen takk<3 fåreløbig termin 19 august:) hadde eggløsning for 15 dager siden:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2007 tusen takk:) ja du hadde nok d:) weee d ser veldig bra ut for din del også
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 Håper det, har lyst til å teste. Men har lyst til å vente til neste mandag når jeg er hos legen også.. Men men, nå er det avgårde til julebord :-) Stor klem og gratulerer!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2007 symtomer : pupper som fjell å knall ømme. rar mat lyst. lyst på merkelige ting. ømm neders i magen. nyser hele tia. blør fra tannkjøttet. oppblåst og hard mage. varm men fryser.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er ekstra kjekt når sliterne kommer med slike oppdateringer:-) Kos dere i den fantastiske tiden fremover:-)
Truseprinsesse Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 OI!!!! Så utrolig bra! Gratulerer så masse til deg. Det var på tide! HURRA HURRA HURRA! Kos deg kjempemye!!! :D:D
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 Åååååååå så utrooolig gøy å høre!!!! Gratulerer SÅÅÅ mye!!! ENDELIG ble det deres tur! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 8. desember 2007 tusen takk jenter. håper at alle sammen kommer etter så snart som mulig. blir så gla for alle gratulasjoner at jeg sitter her med en liten tåre i øye kroken. jeg blir nok til å snike litt her inne om jeg får lov:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. desember 2007 #15 Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer!!!!! Mange slike gode nyheter nå synes jeg. Må være julen Ble det klaff for egen maskin eller ivf? Masse gode ønsker for dere i tiden fremover. :)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. desember 2007 tusen takk:) for egen maskin. eller ved hjelp av masse vitaminer. vekt tap og dobbel pergotime.
kattungen Skrevet 8. desember 2007 #17 Skrevet 8. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅ, det er jo helt fantastisk!!!! Gratulerer masse! Håper det går bra for deg denne gangen, at spiren sitter fast. Lykke til over i 1. tri, skal tenke på deg:) Takk for babystøv, jeg tar litt, jeg;) Klem
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 8. desember 2007 TAKKER Å BUKKER:)ja vi satser på at den sitter nå sender masse babystøv¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ så d er bare å ta til seg:) er helt virkelig herlig:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 8. desember 2007 #19 Skrevet 8. desember 2007 Sniker meg inn her for å gratulere, veldig veldig gøy når det klaffer for slitere!! Gratulerer så mye, velfortjent liten spire!! Lykke til fremover, håper du får ett supert svangerskap!
nr.2 på vei =) Skrevet 8. desember 2007 #20 Skrevet 8. desember 2007 åååå, gratulerer så myyye!!!!! =)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #21 Skrevet 8. desember 2007 tuuuuuuuuuusen takk:)
gullfunn Skrevet 8. desember 2007 #22 Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer sååååååå mye. Da møtes vi inne på augustklubben. Fant ut for noen dager siden at jeg er gravid. Krysser fingerene for deg og meg at spiren holder seg fast denne gang. Helgeklem
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #23 Skrevet 9. desember 2007 GRATULERER!!! Ser på nicket ditt at dere har prøvd en stund,så dette syns jeg var hyggelig å lese:) EL denne helgen,så jeg tar gjerne til meg litt av babystøvet... Masse lykke til!!!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 9. desember 2007 #24 Skrevet 9. desember 2007 Gratulere så utrolim mye:) Må være en ubeskrivelig følelse etter å ha prøvd så lenge:) Lykke lykke til:) suger også til meg litt babystøv. ikm imårå eller tirs:)
har4barn Skrevet 9. desember 2007 #25 Skrevet 9. desember 2007 Dette var koselige nyheter!!! Gratulerer, og lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå