Gå til innhold

Barnas superjul, sikkert vært oppe til debatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 2 er kjempe begeistra for det;)

sitter klistra i en halv time hu da ja.

Jeg personlig er ikke så begeistra nei, men hun må da få se den allikevel;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg synes er dumt med denne kalenderen, er at det er det samme barne-tv som ellers i året. (Det ligner hvert fall veldig.) Det blir liksom ikke noe spesielt i jula.

Jeg blir litt provosert når folk skriver at de som klager på Barnas Super-jul, ikke liker det som er nytt, osv. Jeg synes Blåfjell og Jul i Svingen var fine serier. Det at jeg synes Superjula er dårlig TV, har ingenting med at jeg bare vil ha Skomakergata. Det har rett og slett med forventninger til at julekalenderen på TV skal gi julestemning...

Skrevet

Barna mine på 2 og 4 eeeelsker barnas superjul.

Er det ingen som har sett barnas supershow? Det er jo en "oppfølger" til den serien.. Hørte ikke så mye klaging på den.

Enig i at den gir litt lite julestemning - men... Mye av det som gir oss julestemning, gjør det nettopp fordi det minner oss om jula da VI var barn.

Skrevet

jenta mi på 2 år elsker musikk og dans og å se på andre unger, så dette var midt i blinken for henne hvertfall. Skjønner ikke hva som er så fælt med den serien jeg. Synes de ungene er kjempeflinke programledere, flinke til å synge og morsomme.

Skrevet

Snuppa på snart 2 år sitter klistret til barnas superjul, klapper og danser når det starter og hver gang de synger. Hun elsker barn, spesielt barn i den alderen programlederene er i.

Hun hadde nok dødd av kjedsomhet hadde hun måtte sitte å se på han dølle skomaker andersen.

Jul i blåfjell så jeg med lillesøster, og de nissene var jo rett og slett skumle.

Hvorfor skal all barne-tv være koselig?? Koselig er som regel kjedelig! Det er jo bare bra at det er litt fart og futt, morsomt og med barn og masse barnelatter!! Synes ikke språket er noe ille, skjønner ikke hva dere mener med det. At de er pågående og bestemte er bare bra, vil heller at snuppa skal bli sånn enn som hun jenta i skomakergata...liten nikkedukke som er kvalmende høflig.

Til dere som sier at barna deres synes det er for mye bråk og støy, og at de er stygge i språket... Hvordan takler de en dag i barnehagen eller skolen?? Er ikke mindre støy og bråk, og at små barn er pågående og bestemte er vel bare bra...

Skrevet

3-åringen vår skjønner ingenting av det bråket, hun ser bare rart på dem og protesterer ikke i det hele tatt når vi skifter kanal. Slik er det hver lørdag også. Lørdager ser vi enten på film eller playhouse disney. Men kalenderproblemet løste vi ved å kjøpe jul i skomakergata på dvd:) Hun synes det er kjempekoselig når vi alle setter oss ned for å se på etter middag:) Og hun ELSKER tøfflus hehe:)

Skrevet

For første gang er jeg HELT enig med hva Bebbisjenta & nybebbis i magen skriver.

Verden går framover, og det ville jo ha vært katastrofe å sende 30 år gammel KJEDELIG barnetv.

Jeg vokste opp med Skomaker Andersen (lenge før parabol og noe annet kom) og jeg og mine tre søsken var sjeleglade for at vi kunne se på julekalenderen på svensk tv istedenfor.

Svenskene var iallefall flinkere til å være nytenkende og kreative innen tv, så der var det noe ganske annet enn Skomaker Andersen, gjeeesp.

Skrevet

Ja det er tull og tøys,men det blir litt for mye,syntes ikke det trenger og være som barnetv i julekalenderen...dritt.

Skrevet

Skikkelig skuffende kalender TV ja.

Så bare litt av det her da de sto og gjorde narr av julesanger.

Hva er poenget med å sende sånt?

Skrevet

Mener du at du dømmer en hel tv serie utra noen få minutter du har sett??

Skrevet

8-åringen vår elsker barnas superjul! Det gjør også nabojenta på 11.

Skrevet

Jaja, tydeligvis delte meninger om dette, men det er jo bra. Hadde vært kjedelig om alle hadde vært enige om alt... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...